וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל ראשון לציון

הצהובים התגברו על משחק חלש מול יריבה חלשה וניצחו בזכות שערים של אלירן עטר (29), ברק יצחקי (79) ומואנס דאבור (85)

מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 1:3 את הפועל ראשון לציון והצליחה לצאת זמנית מהמשבר שפקד אותה אחרי ההפסד למ.ס אשדוד במחזור הקודם, הפסד שדרדר אותה למקום התשיעי. היום הצהובים שוב טיפסו מעלה למקום החמישי, אבל היו רחוקים מלהרשים, ואף ניצלו מהפסד ביתי מביך. למרות משחק חלש משני הצדדים, ההרכב ההתקפי של ניר לוין הוכיח את עצמו, כשהמזל הרע והנאיביות של הפועל ראשון לציון תרמו לא פחות לשלוש הנקודות של מכבי תל אביב. עבור העולה החדשה מראשון לציון, זה היה המשחק ה-16 ברציפות ללא ניצחון. עבור מכבי תל אביב, היה זה עוד משחק שבו השחקנים שמעו שריקות בוז מהקהל, שהתקומם על היכולת החלשה ועל הדקות הארוכות שבהן האורחים שלטו במשחק והציגו יכולת עדיפה.

אלירן עטר מואנס דאבור שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער. קובי אליהו
פתחו חלש, אבל ההרכב ההתקפי הוכיח את עצמו. אלירן עטר ומואנס דאבור חוגגים את השער/קובי אליהו

בשבוע שעבר הצליחה הפועל ראשון לציון להוציא נקודה ביתית במשחק נגד רמת השרון, ובשלבים מסוימים של המשחק בבלומפילד נראה היה שקבוצתו של ניסן יחזקאל תצליח לעשות את זה גם מול יריבה הרבה יותר גדולה, אבל המזל לא היה לצדה.

ראשון לציון פתחה את המחצית השנייה הרבה יותר טוב, והצליחה להשיג את שער השוויון המוצדק מבחינתה כבר אחרי 6 דקות כשדייויד גומז קבע 1:1. בין כל זה, גל ספיר כבש שני שערים שנפסלו בגלל נבדל ונגיעת יד והמזל ממש לא היה בצד של ראשון לציון, שבסופו של דבר נשברה.

אלירן עטר היה זה שכבש את השער הראשון למכבי תל אביב בדקה ה-29, ולאחר מכן בישל נהדר לברק יצחקי שהחזיר את הצהובים ליתרון בדקה ה-79. בשלב הזה, ראשון לציון כבר נשברה לגמרי, מה שאיפשר למואנס דאבור לסגור עניין ולקבוע 1:3 בדקה ה-85.

כמו אלירן עטר, גם מואנס דאבור סיים את המשחק עם בישול מרשים ושער. מצד שני, ניר לוין שהסתמך על הרכב התקפי מול קבוצה חלשה, צריך לדאוג מאוד מההגנה של מכבי תל אביב, שבהרבה דקות הייתה יכולה לספוג גם היא שני שערים נוספים. יכולת כזו של ההגנה, עלולה שלא להספיק במשחק החוץ בסכנין במחזור הבא.

מהלך המשחק

דקה 5 - ניסיון ראשון של מכבי תל אביב לסכן את השער כשרוברטו פונצ'ץ בעט מ-25 מטרים מעל לשער.

דקה 10 - אלירן עטר פרץ מצד שמאל והגביה מתוך הרחבה לברק יצחקי, שבעט ממצב נוח מצד ימין החוצה.

דקה 16 - הזדמנות טובה לצהובים. כדור עומק מרחוק פגש את הראש של ברק יצחקי, שהוריד למואנס דאבור. שחקנה של מכבי תל אביב מצא אצמו מול אוהד כהן ובעט מקו ה-16, אבל שוערה של ראשון לציון שיצא מולו הצליח להדוף.

דקה 20 - אסי בלדוט הרים כדור חופשי וגל ספיר הצליח להכניע את ברק לוי, אלא שהשער של ראשון לציון נפסל בגלל נבדל.

דקה 25 - גל אלברמן הרחיק רע כדור שהגיע לכיוונו של ג'סטין זולו, שבעט חזק מ-25 מטרים מעל לשער.

דקה 29 - שער! מואנס דאבור פרץ ממרכז המגרש ושלח מסירה מדוייקת לאלירן עטר, שהתקדם מצד שמאל והקפיץ את הכדור מעל אוהד כהן, שיכל רק לגעת בכדור בדרכו לרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 48 - כמעט שער עצמי למכבי תל אביב, כשקלמי סבן לא הצליח להרחיק כדור תועה ובעט מהרחבה שלו למשקוף.

דקה 50 - אסי בלדוט שלח כדור שמאלה לעמירן שקלים, שבעט ממצב נוח אבל לא מספיק חזר, ברק לוי עצר.

דקה 51 - שער! איתי אלקסלסי ניצל חורים בהגנה של מכבי תל אביב כדי לשלוח מסירת עומק לדייויד גומז, שהצליח לעבור את ברק לוי ולגלגל את הכדור פנימה. ראשון לציון השוותה ל-1:1.

דקה 56 - עוד הזדמנות לראשון לציון. הפעם ריף מסיקה פרץ משמאל ושלח מסירת רוחב לכיוונו של גומז, שלא הצליח להשתלט עליו במרחק של 5 מטרים מהשער.

דקה 57 - עוד שער לראשון לציון נפסל. הפעם גל ספיר השתלט על ריבאונד מהמשקוף ובעט לשער מקרוב. לפני הבעיטה, הוא עצר את הכדור בידו.

דקה 67 - אלירן עטר קיבל מסירת רוחב במצב נוח במרכז הרחבה, אבל איבד שיווי משקל ובעט החוצה.

דקה 79 - שער! אלירן עטר הרים כדור נהדר מצד שמאל, שהגיע לברק יצחקי. השני המשיך קדימה בין שני שחקני הגנה, והכניע את אוהד כהן שלא עמד במקום הנכון. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 85 - שער! דור מיכה שלח מסירה קטנה למואנס דאבור, שניצל את השאננות של הגנת ראשון לציון, התקדם כמה צעדים ובעט מ-18 מטרים לשער. 1:3 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, שרן ייני, ניבאלדו, יואב זיו, גל אלברמן, רוברטו פונצ'ץ (גיז'רמו ישראלביץ', 55), מואנס דאבור, ברק יצחקי (מוסה קונאטה, 83), אלירן עטר, רוברטו קולאוטי (דור מיכה, 66).

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, קובי מוסא (אסף כהן, 81), ריף מסיקה (הילאל מוסא, 75), אסי בלדוט, דייויד גומז.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully