וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "מקווה שזה לא משחק חד פעמי"

31.12.2011 / 21:51

מאמן הפועל ראשל"צ חגג את ה-2:4 על מכבי חיפה, אבל טען: "אני לא נרדם". אוהד כהן: "ניצחון שנותן סיבה לאופטימיות"

נכון שרוב תשומת הלב לאחר המשחק באצטדיון הברפלד היום (שבת), הוקדשה למכבי חיפה, שהובילה 0:2 והושפלה עם הפסד 4:2, אבל הייתה גם מנצחת במשחק, ואפילו אחת מאושרת מאוד. עירוני ראשון לציון, שלא השיגה שלוש נקודות מאז המחזור השני, סופסוף ירדה מנצחת מכר הדשא אחרי מהפך מדהים מול האלופה.

המאמן ניסן יחזקאל אמר בסיום: "היינו זקוקים לניצחון הזה כמו שלא היינו זקוקים לשום דבר בחיים בקטע הספורטיבי. אבל זה רק ניצחון אחד ויש לנו עוד הרבה עבודה. אני עם רגליים על הקרקע. עשינו ניצחון גדול ומגיע לבחורים שלי את כל המחמאות שבעולם. כל הכבוד להם. עבור קבוצה שרק השנה עלתה ליגה, לנצח את האלופה זה לא דבר של מה בכך. אני מאוד שמח ומקווה שהמשחק הזה לא יהיה חד פעמי. נהיה במלחמת הישרדות עד סוף העונה. אני לא נרדם לשנייה, נמשיך לנסות להתחזק. אם היו אומרים לי לפני המשחק שננצח 2:4, הייתי אומר לאנשים שייכלו להתאשפז".

שוער ראשון לציון אוהד כהן, שהיה אחד המצטיינים ושמר על רשת נקייה במחצית השנייה, אמר בסיום לוואלה! ספורט: "זה ניצחון חשוב מאוד, אחרי לא מעט משחקים בהם לא הצלחנו לנצח. אני מקווה שהניצחון הזה יעזור לנו לצבור ביטחון ונמשיך להציג כדורגל טוב. זה בהחלט ניצחון שנותן סיבות לאופטימיות, אבל יחד עם זאת, אנחנו יודעים שהדרך עוד ארוכה ומצפים לנו הרבה מאוד משחקים קשים עד סוף העונה". עוד הוסיף השוער הותיק: "אם נציג כדורגל, הקרבה ולחימה, כפי שהצגנו ב-80 דקות, למעט עשר דקות הפתיחה, בהחלט יש מקום לאופטימיות".

2:4 עצום לראשון לציון על מכבי חיפה

בחיפה הרוחות סוערות: "זו קטסטרופה"

עירוני ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully