וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשון לציון ניצחה 2:4 את מכבי חיפה

סוף עידן אלישע לוי? הירוקים כבר הוליכו 0:2, אבל הפגינו יכולת אומללה והפסידו. ניצחון ראשון לכתומים מאז המחזור השני

אלישע לוי צריך להתפטר? דברו איתנו בפייסבוק

חשבתם שמכבי חיפה לא יכולה להיות מביכה יותר? מתברר שטעיתם. האלופה יצאה הערב (ראשון) לאצטדיון הברפלד בניסיון לחזור לעצמה אחרי ההפסד הכואב להפועל פתח תקוה והתיקו מול מ.ס. אשדוד, אך איבדה יתרון של שני שערים והפסידה 4:2 להפועל ראשון לציון. הכתומים חגגו ניצחון ביתי ראשון על חיפה מאז 1980 וניצחון ליגה ראשון אחרי 16 מחזורים. הם לא יכולים היו לבקש יריבה נוחה יותר מאשר המסננת של הליגה. זו הייתה הפעם החמישית העונה שמכבי חיפה מוציאה שלושה שערים או יותר מהרשת בליגה, ובסך הכל במאזנה 30 שערי חובה לעומת 28 בכל העונה הקודמת (35 משחקים). האם ההשפלה הזו תסמן את סוף דרכו של אלישע לוי?

דיוויד גומז אסי בלדוט שחקני עירוני ראשון לציון חוגגים שער. קובי אליהו
איזה מהפך מדהים. דיוויד גומז עם החברים/קובי אליהו

האוהדים שלא קפצו לבקר לפני המשחק בסופרלנד הסמוך, קיבלו רכבת הרים תוך 26 דקות. מכבי חיפה פתחה בבליץ ועלתה ליתרון 0:2 מצמד נהדר של ולדימיר דבאלישווילי (4 ו-8), אבל מי שציפה לטיול קל התבדה די מהר. אסי בלדוט הצליח בנגיחה להחזיר את ראשון לציון לעניינים בדקה ה-13, וכרגיל אצל הירוקים - שער אחד מספיק כדי לערער את הביטחון. ההגנה האומללה כשלה פעם אחר פעם, ודיוויד גומז ניצל זאת כדי להשלים מהפך היסטרי עם צמד תוך חמש דקות (21 ו-26). אלישע לוי כבר חש את החרב מונחת על צווארו וביצע חילוף כפול, אבל למחצית ירדו הכתומים מחייכים.

כצפוי, הקצב נרגע ככל שחלפו הדקות ואילו העצבים החלו לשחק תפקיד. אייל גולסה, שענד את סרט הקפטן בהיעדרו של יניב קטן הפצוע, לא הצליח להוביל והציג יכולת חלשה, בדומה לעידן ורד המאכזב. משני הקשרים המוכשרים האלה מצפים במכבי חיפה להרבה יותר, אבל אולי הם פשוט לא מסוגלים להוביל. הצמד הזה שוב נראה חסר השראה, אבוד ובעיקר מתוסכל.

הערב הם התבטלו מול מול מרכז המגרש הדינמי של ראשון לציון, שגילתה אחריות במחצית השנייה וידעה להחזיק בכדור ולהימנע מטעויות מיותרות. הירוקים הצליחו להגיע לעוד מצב אחד טוב כדי להשוות, אבל הנגיחה של איציק כהן טיילה על קו השער ולא חדרה פנימה. את המסמר האחרון נעץ אסף כהן בתוספת הזמן, ובקצב הזה הירוקים בכלל לא בטוחים בפלייאוף העליון. מכבי חיפה נפרדת משנת 2011 בצורה עגומה ביותר. האם היא תיפרד כעת גם מאלישע לוי?

מהלך המשחק

דקה 4: גול! פתיחה נפלאה מבחינת הירוקים. דבאלישווילי קיבל כדור ברחבה אחרי הוצאת חוץ של טואטחה, עבר את המגן שלו ומזווית קשה בעט פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 8: גול! זה מה שקורה כשמוותרים על הקרן הקצרה. ימפולסקי הגביה כדור קרן נפלא, ומי אם לא דבאלישווילי נגח במדויק לפינה של אוהד כהן. 0:2 מהיר מאוד למכבי חיפה.

דקה 13: גול! למרות הפתיחה המסחררת, הגנת הירוקים שוב נחשפת במערומיה. שקלים הגביה כדור לרחבה ובלדוט נגח מצוין, כאשר שראנוב רק הדף פנימה. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 17: ההגנה האורחת שוב כשלה, ואחרי ערבוביה ברחבה היה זה מוסא שבעט מעל השער.

דקה 21: גול! הנה השוויון. בלדוט שלח כדור עומק נפלא לגומז, שברח לאין הגנה של מכבי חיפה, ראה את בוליאט נופל וגלגל פנימה. 2:2 מדהים.

דקה 26: גול! מה קורה בהברפלד? ההגנה הקטסטרופלית של מכבי חיפה שוב כשלה, וגומז דחק מקרוב לרשת אחרי ניסיון ראשון של הלוי. 2:3 להפועל ראשון לציון.

דקה 34: חילוף כפול במכבי חיפה. טואטחה החלש מפנה את מקומו לטובת דגני, וגם בוקולי מחליף את ימפולסקי. את החילוף השני הקהל הירוק לא ממש אהב.

דקה 38: דבאלישווילי הכניס כדור עומק מצוין לתורג'מן, שבמקום לעצור בעט מהאוויר והחטיא בגדול את המסגרת.

דקה 41: שוב דבאלישווילי פרגן, הפעם כשהשאיר לגולסה, אבל הקשר הצעיר, הערב עם סרט הקפטן, בעט לשמיים.

דקה 47: בוקולי בעט מרחוק, אוהד כהן הדף רע והריבאונד הורחק לקרן לפני שדבאלישווילי הגיע.

דקה 49: ראשון לציון יצאה למתפרצת טובה, בסיומה מסיקה בעט מ-16 מטרים וסחט הדיפה משראנוב.

דקה 60: ורד קיבל כדור חוזר מההגנה המארחת, ומ-16 מטרים בעט שטוח לידיו של השוער.

דקה 63: מכבי חיפה הלכה על קרן קצרה. ורד הגביה מצד שמאל לראשו של איציק כהן, שנגח כדור שטייל על קו השער ולא נכנס. מזל גדול לראשון לציון.

דקה 80: בלדוט סובב כדור חופשי נפלא מ-25 מטרים, שראנוב יחד עם המשקוף מנע שער. כדור הקרן הגיע לספיר, שמשני מטרים נגח לגופו של שראנוב.

דקה 81: ורד הקשית לרחבה, תמיר כהן נגח חלש לידייים של אוהד כהן ממצב מצוין.

דקה 84: ורד מצא עצמו במצב פנטסטי, לבד מול אוהד כהן, אבל בעט לרגליו בצורה רעה.

דקה 90+4: גול! אסף כהן נשלח למתפרצת במסירה מצוינת של בלדוט, שראנוב החלש יצא רע וספג מזווית אלכסונית. 2:4 אדיר לראשון לציון, האוהדים הירוקים קוראים לאלישע לוי להתפטר.

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד (אסף כהן, 70), גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, קובי מוסא, איתי אלקסלסי, ריף מסיקה (ליאור ברטקובסקי, 62), אסי בלדוט, דיוויד גומז (דודו אברהם, 87).

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן (תמיר כהן, 73), יוריצה בוליאט, איציק כהן, טאלב טואטחה (אוראל דגני, 34), סיידו יאיא, אייל גולסה, דלה ימפולסקי (גוסטבו בוקולי, 34), עידן ורד, אלון תורג'מן, ולדימיר דבאלישווילי.

לדף המשחק

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר (במרכז) עם בנו אור שחר (מימין) והסקאוט אלון חרזי. קובי אליהו
מראה סימני ייאוש? יעקב שחר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully