וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו של לוי אם יחליט לעזוב

31.12.2011 / 23:58

חיפה הושפלה בראשל"צ, המאמן ייפגש עם שחר ועשוי להתפטר. גורם: "זה שיא השפל, אחד מהרגעים המביכים. צריך זעזוע"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו של המאמן אלישע לוי אם יחליט לעזוב את הקבוצה עוד השבוע. מחר בבוקר (ראשון) תתקיים שיחה בין לוי ליעקב שחר, במהלכה עשוי המאמן להציע את התפטרותו אחרי שהערב ספגו הירוקים ספגו את אחד ההפסדים המשפילים ביותר שלהם העונה ואולי בכלל בשנים האחרונות, כשיתרון 0:2 כבר בדקה השמינית לא הספיק להם מול עירוני ראשון לציון, שעשתה מהפך מדהים וניצחה 2:4.

גורם במועדון אמר הערב: "שחר לא יפטר אותו בכל מקרה, אבל אלישע עשוי לקום וללכת בעצמו בהתאם לרוח השיחה".

גורם בחיפה אמר עם סיום המשחק: "הגענו לשיא השפל הערב. זה אחד מהרגעים הכי מביכים של מכבי חיפה העונה. עכשיו לכולם ברור שצריך זעזוע". כזכור, רק לאחרונה התבטאו גורמים במועדון, ואמרו כי שחר לא יפטר את לוי בשעת משבר, אלא רק במקרה של קטסטרופה מקצועית. אותו גורם אמר הערב: "זו קטסטרופה".

במידה ולוי אכן יחליט לעזוב, במועדון עשויים לפנות לניר קלינגר, שצפוי להתחיל את כהונתו כעוזר מאמן נבחרת ישראל רק בתחילת יוני. הסקאוט אלון חרזי מחזיק בתעודת מאמן לאחר שסיים קורס מדריכים, אך לא ברור האם בקבוצה יחליטו להציבו על הקווים כמאמן זמני.

אלישע לוי: "אין ספק ששחר מאוכזב"

שחר ולוי שוחחו דקות ארוכות מחוץ לחדר ההלבשה ובסיום השיחה לא התקבלה כל החלטה. השניים קבעו לקיים שיחה מעמיקה יותר במהלך יום ראשון, על מנת לדון באפשרויות העומדות בפניהם. יש לציין כי בעקבות ההפסד, לוי קבע אימון בוקר לשחקנים למרות שתחילה תכנן להעניק להם יום חופש.

המאמן אמר בסיום: "זה אחד הרגעים הקשים שלי העונה. מה שקרה כאן לא מתאים לנו - להוביל ואז להפסיד כך לראשון לציון. מחר נראה מה נעשה. אני צריך לשבת ולחשוב יחד עם הבעלים בצורה מסודרת. אין ספק ששחר מאוכזב. המעמד שלי בסדר, אבל גם אני לא נקי מאחריות".

שחר הסתובב בחדר ההלבשה ונראה זועם. אחד השחקנים אמר: "היה ניתן להרגיש כמה הוא כועס על הקבוצה ובצדק. שיחקנו קטסטרופה. ראו על הפנים של שחר שהוא רוצה להגיד לנו משהו, אבל הוא לא הוציא את זה החוצה". שחקן אחר הוסיף: "יש אווירה קשה מאוד בקבוצה".

בסיום המשחק אירעה תקרית בין האוהדים הירוקים לשחקנים. האוהדים התמקמו מחוץ לשער היציאה של השחקנים, שסיפרו כי פחדו לצאת החוצה מחשש שהאוהדים יפגעו בהם. דלה ימפולסקי היה היחיד שיצא החוצה ושמע קללות מהקהל. האוהדים צעקו לשחקנים: "אין לכם כבוד, בושה וחרפה, ביישתם את הסמל של המועדון". כמו כן, נשמעו קולות שקראו לאלישע לוי להתפטר מתפקידו. לאחר מכן כ-150 אוהדים הקיפו את האוטובוס והמשיכו לקלל את השחקנים והמאמן, כאשר ניידות משטרה ליוו את הרכב בדרכו החוצה. על השחקנים נאסר להתראיין.

בתוך כך, במועדון שוקלים ברצינות להשאיר את החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שכבש את שני השערים לזכות הקבוצה. אפשרות אחת היא שהחלוץ יסיים את חוזהו ויעזוב בקבוצה כשחקן חופשי, וישנה אפשרות שהגאורגי יסכים להצעת מכבי חיפה להאריך את חוזהו בעונה נוספת על מנת שזו תוכל למוכרו בקיץ. גורם במועדון אמר: "אם לא דבאלישווילי מה יישאר לנו? עמאשה לא פוגע כבר בחודש".

עדכון ראשון: 20:00

מכבי חיפה הושפלה עם הפסד 4:2 לעירוני ראשון לציון

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully