וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו ג'רזי נטס: נראים כמו כלום. בינתיים

עומר דיקמן

19.12.2011 / 12:47

מחממים את הפרקט: ניו ג'רזי מחזיקה בסגל עלוב במיוחד, אבל עם 25 מיליון דולר מתחת לתקרה חסר לה שלא תצרף כוכב או שניים

אוהדי ניו ג'רזי נטס. רויטרס
בסגל הנוכחי שיש לנטס, כל אחד יכול להיות שם/רויטרס

מאזן אשתקד: 58:24

סיימו את העונה: במקום ה-12 במזרח, ואחד דרון וויליאמס ברוסטר.

מי מה מו

חמישייה: דרון וויליאמס, אנתוני מורו, דמיון ג'יימס, שלדן וויליאמס, ברוק לופז

ספסל: ג'ורדן פארמר, בן אוזו, סטפן גרהאם, מארשון ברוקס, אימה אודוקה, שון וויליאמס, יוהאן פטרו.

מאמן: אייברי ג'ונסון. עונה חמישית בליגה

מועמד לפריצה:

עצוב, עצוב לנסות ולפזר רוחות של אופטימיות לקראת השנה החדשה בקבוצה שהשחקן השלישי הכי טוב שלה שיחק עד לפני חודש במכבי תל אביב. מבט מהיר אל טבלאות הסטטיסטיקה של סיום העונה שעברה, יגלה לנו כי גם בתוך הוואקום הנוראי הנ"ל לא נמצא ולו שחקן אחד שהרים את הכפפה, ועשה משהו מעניין במיוחד כמו למשל לקלוע מעל 4 נקודות באימון מול האפסנאי. כמו כן הטרייד על דרון וויליאמס שלח ליוטה את כל בחירות הדראפט של הקבוצה לשנים הקרובות, כך שקשה להאמין שממחלקת הרוקיז תבוא הישועה. ברם, אם אני חייב להמר על שם כלשהו (הערת העורך: הוא חייב להמר על שם כלשהו) יהיה זה דמיון ג'יימס. אז נכון, הוא סיים את העונה שעברה עם ממוצע של 7 נקודות למשחק במשחקים בהם פתח בחמישייה, ונכון, אין לי שמץ של מושג איך להגות את השם שלו אפילו, אבל הוא סופמור, המאמן אוהב אותו, והמתחרה העיקרי שלו על העמדה הוא אימה אודוקה שעד לפני 10 דקות לא ידעתי שעדיין משחק כדורסל. איך אומרים: במדבר, כל קוץ – דרדר.

אקס פקטור:

פחות משבוע לפתיחת העונה ומכל המו"מים של ניו ג'רזי טרם יצא דבר. ננה ויתר על ההצעה הנדיבה וחתם בדנבר, הניסיונות להביא את דוויט הווארד לקבוצה עלו בתוהו, אנדריי קירילנקו ממשיך להתמהמה, ואפילו קריס האמפריז שהיה נקודת האור של העונה שעברה טרם החליט לאן ילך. במידה שההנהלה לא תצליח להביא חיזוק משמעותי לעמדות 2, 3 ו-4, הנטס נראים כמועמדים בכירים לסיים את העונה בקרקעית הליגה, ולאבד את דרון וויליאמס לשוק החופשי בקיץ הבא. מאידך, עם 25 מיליון דולר פנויים מתחת לתקרה יש סיכוי טוב שהסגל העלוב הזה יתחזק באיזה 2-3 שמות נוצצים בשבועות הקרובים. Stay tuned.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: דוויט הווארד וטורקגולו מגיעים מאורלנדו בתמורה ללופז ועוד קצת עתיד, קירילנקו משתכנע לתת עוד צ'אנס לליגה הטובה בעולם, ויחד עם דרון וויליאמס נוצרת יש מאין קבוצת כדורסל לא רעה בכלל שמסיימת את העונה במקום ה-5 במזרח.

תסריט פסימי: דוויט חותם באל איי, קירי מחליט שראש לשועלים זה דווקא אחלה של דבר, וההנהלה בייאושה מעניקה חוזה של 60 מיליון ל-5 עונות לקריס האמפריז, שמצידו מגיב כמו כל שחקן בינוני שמקבל חוזה קריירה, ומעלה 25 קילו במשקל. ניו ג'רזי מסיימת את העונה בטנקינג כדי להבטיח את המקום האחרון בליגה רק כדי להיזכר שהבחירה שלהם הולכת ליוטה. בתגובה להצעה לממש את האופציה בחוזה בקיץ מגיב דרון ב"פחחחח".

כדור הבדולח: אחת הבעיות בפרויקט חימום הפרקטים שלנו העונה הוא אי הוודאות, שבמקרה של ניו ג'רזי נראית גבוהה במיוחד. קשה להאמין שהסגל הנ"ל הוא השורה התחתונה שנקבל בעוד שבוע, וקשה לחזות איך תיראה העונה של קבוצה שאפתנית עם קאפ ספייס מכובד. בהיעדר כל יכולת ממשית לחזות מה תהיינה ההחתמות של הקבוצה בשבוע הקרוב, ייאלץ כדור הבדולח של הנטס להישאר עכור ודו-קוטבי. עמכם הסליחה.

הכל על הבית האטלנטי:

מחממים את הפרקט: בוסטון סלטיקס
מחממים את הפרקט: ניו יורק ניקס
מחממים את הפרקט: פילדלפיה
מחממים את הפרקט: טורונטו ראפטורס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully