וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו ראפטורס: ממשכנים את העתיד

מתי ברסקי

19.12.2011 / 12:51

מחממים את הפרקט: טורונטו העדיפה לחסוך לקראת קיץ 2012. במילים אחרות: בקנדה מצפים לעונה נוספת בתחתית הליגה

שחקני טורונטו ראפטורס, חוזה קלדרון, דמאר דרוזן, ליאנדרו בארבוסה. רויטרס
נכון להיום הפלייאוף הוא בגדר חלום בלבד/רויטרס

מאזן בעונה שעברה: 60:22

סיימה את העונה: מקום אחרון בבית האטלנטי, לפני אחרון במזרח

מי מה מו

חמישייה: חוזה קלדרון, דמאר דרוזן, ג'יימס ג'ונסון, אנדראה ברניאני, אמיר ג'ונסון

ספסל: ג'רד ביילס, ליאנדרו בארבוסה, ראסול באטלר, אד דייויס, ארון גריי, אנתוני קרטר, לינאס קלייזה, ג'מאל מאגלור, גארי פורבס, סולומון אלאבי

מאמן: דוויין קייסי, עונת בכורה כמאמן הקבוצה, שלישית כמאמן ראשי

מועמד לפריצה:

דמאר דרוזן כבר ביצע קפיצת מדרגה משמעותית בין עונת הרוקי (8.6 נקודות) לעונת הסופמור שלו (17.2 נקודות), אבל העונה הוא מסוגל לבסס את עצמו בתור שחקן הפרנצ'ייז של הראפטורס והסקורר המוביל שלהם. לפי דיווחים ממחנה האימונים, הסווינגמן בן ה-21 הוסיף את הקליעה משלוש לארסנל ההתקפי שלו, והמאמן קייסי מתכוון לנצל את יתרון הגובה של דרוזן כשוטינג גארד (מעל שני מטר), כדי לבודד אותו בפוסט-אפ. מאגלור הוותיק רואה בו אולסטאר עתידי, אבל כאשר דרוזן נשאל כיצד יגדיר את העונה הקרובה כמוצלחת, הוא ענה באופן הראוי ביותר: "העפלה לפלייאוף".

אקס-פאקטור:

שבוע לפני פתיחת העונה שעברה, ג'רד ביילס נשלח בטרייד מהבלייזרס להורנטס, רק כדי להישלח כעבור חודש לקנדה. עד סיום העונה, הוא הצליח להתאושש מאותה פתיחה מסויטת: בשמונת המשחקים של חודש אפריל באיילס העמיד ממוצעים של 22.5 נקודות, 1.8 שלשות ו-7.3 גיחות לעונשין - באחוזים טובים מכל הטווחים - לצד 5.6 אסיסטים. חוזה קלדרון החמיץ 14 משחקים בכל אחת משלושת העונות האחרונות, כך שבעונה מקוצרת ודחוסה ניתן לצפות כי ביילס יקבל הזדמנויות נוספות להוכיח את עצמו כרכז פותח, אך לשם כך הוא יצטרך לרסן את הדחף לבחור בקליעה על פני מסירה, אפילו אם זה יוביל לסטטס פחות נוצצים לקראת סיום חוזה הרוקי שלו.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: דרוזן וביילס מככבים, ג'יימס ג'ונסון ואד דייויס הצעירים מתגלים כשחקני משנה מוכשרים וקבוצתיים, תוספת המאסה של אמיר ג'ונסון הופכת אותו לסנטר לגיטימי בליגה של ימינו, וברניאני מציג סגנון משחק פיזי יותר בזכות המעבר לעמדת הפאוור פורוורד. טורונטו מסתמנת כקבוצה עם עתיד ורוד.

תסריט פסימי: דרוזן דורך במקום ומסתמן כמו כוכב משנה ולא יותר, ביילס משחק לבדו ומעמיד יחס אסיסטים-איבודים מהגרועים בליגה לעמדת הרכז, אד דייויס לוקח צעד אחורה כסופמור, אמיר ג'ונסון מאבד מהאתלטיות שלו מבלי להשתפר בתחומים אחרים, ברניאני בעמדת הפאוור פורוורד מתגלה כשומר גרוע עוד יותר.

תחזית: הרפטורס השתמשו בבחירה החמישית בדראפט כדי לקחת סנטר צעיר (יונאס ולצ'יונאס הליטאי), שכנראה יצטרף לקבוצה רק בעונה הבאה. את המקום הפנוי בתקרת השכר הם העדיפו לחסוך לקראת הקיץ הקרוב. במילים אחרות: זהירות, כאן בונים. צפו לעונה נוספת של "מאבקי תחתית" בקנדה, עם השפעה חיובית של המאמן קייסי בשני צדי המגרש.

הכל על הבית האטלנטי:

מחממים את הפרקט: פילדלפיה
מחממים את הפרקט ניו ג'רזי נטס
מחממים את הפרקט: ניו יורק ניקס
מחממים את הפרקט: בוסטון סלטיקס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully