וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה 76': סדנה למימוש עצמי

מתי ברסקי

19.12.2011 / 12:44

מחממים את הפרקט: הרוטציה בפילדלפיה מתאימה לעונה דחוסה ומקוצרת, אך לא בטוח שזה יספיק מעבר לסיבוב הראשון

מאזן בעונה שעברה: 41:41

סיימה את העונה: מקום שביעי במזרח, הפסידה 4:1 למיאמי בסיבוב הראשון

מה מי מו

חמישייה: ג'רו הולידיי, ג'ודי מיקס, אנדרה איגודאלה, אלטון בראנד, ספנסר הוז

ספסל: לו וויליאמס, אוון טרנר, תדאוס יאנג, אנדראס נוצ'יוני, מאריס ספייטס, טוני באטי, ניקולה ווצ'ביץ' (רוקי), קסאבייר סיילאס (רוקי), לאבוי אלן (רוקי), קרייג בראקינס

מאמן: דאג קולינס, עונה שנייה כמאמן הקבוצה, עשירית בליגה

מועמד לפריצה: הסיקסרס ימשיכו להיות קבוצה עם רוטציה עמוקה ומאוזנת, לכן בהיעדר פציעות או טרייד על איגודאלה, קשה להאמין שנראה שם פריצה בולטת. מי שצפוי להשתפר הוא אוון טרנר - חלקית בגלל אפקט עונת הסופמור, חלקית בגלל שמעונת הרוקי המאכזבת שלו אפשר רק לעלות - אבל בעיקר הודות לשיפור ביכולת הקליעה, כפי שמדווח ממחנה האימונים.

אקס-פאקטור: ספנסר הוז היה שחקן חופשי מוגבל בקיץ ולא קיבל אף הצעה משמעותית, גם לא מהסיקסרס שאומנם זקוקים לו בעמדת הסנטר הדלילה כיום, אך מקווים לפתרון אחר בטווח הארוך. הוז משחק רך מדי יחסית לנתוניו הפיזיים, אבל שנת חוזה עשויה לחלץ ממנו את המספרים שהעמיד לפרקים במדי הקינגס, אם לא למעלה מכך.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: ככל שהעונה מתקדמת, הסטטיסטיקה מעידה על דבר אחד - איגודאלה, טרנר, וויליאמס ויאנג התמודדו בחיובים זה מול זה לאורך כל השביתה והקליעה משלוש השתפרה פלאים. בראנד ממשיך בקאמבק שלו, הוז מתחיל במהפך האישי, הרוקי ווצ'ביץ' נושף בעורפו ומסתמן כאופציה לסנטר העתיד. פילדלפיה שוב מעפילה לפלייאוף, הפעם להתמודדות שקולה יותר מול בוסטון העייפה ובדרך לסנסציה.

תסריט פסימי: ככל שהעונה מתקדמת, הולך ונהיה ברור שאיגודאלה וטרנר לא יכולים להתקיים זה לצד זה - ורוד תורן מעביר אחד מהם בתמורה לחיזוק מפוקפק בעמדת הסנטר. בראנד חוזר להיפצע ולסגת ביכולתו, הקבוצה חוזרת לימי הפרווה - בלי פלייאוף ובלי בחירה אטרקטיבית בלוטרי.

תחזית: הרוטציה בפילדלפיה מתאימה מאוד לעונה דחוסה ומקוצרת. אם אשתקד הם פתחו במאזן שלילי של 13:3 והשיפור שלהם מאז הספיק למקום שביעי בלבד, העונה ניתן לצפות לשיפור עמדות. אולי על חשבון אטלנטה נטולת-קרופורד, אורלנדו במידה שהווארד מועבר, אפילו על חשבון הסגל הדליל והמזדקן בבוסטון. זה עשוי להספיק בשביל מקום רביעי-חמישי במזרח, אבל בלי כוכב וסקורר מובהק בסגל, כנראה שזה לא יספיק בשביל לעבור סיבוב ראשון.

הכל על הבית האטלנטי:

מחממים את הפרקט: טורונטו ראפטורס
מחממים את הפרקט: ניו ג'רזי נטס
מחממים את הפרקט: ניו יורק ניקס
מחממים את הפרקט: בוסטון סלטיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully