וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי יערוך הופעה 600 במדי ברצלונה באל קלאסיקו

הקשר שהחל את דרכו בבוגרים לפני 13 שנה, יציין מספר עגול בארוע גדול. וגם: מאיזה נתון היסטורי חששים בריאל?

ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו יעמדו תחת אור הזרקורים עד האל קלאסיקו הראשון העונה בליגה בין ריאל מדריד לברצלונה (שבת, 23:00), אבל מי שיציין הישג גדול ברגע שהמשחק ייצא לדרך הוא קשר בארסה, צ'אבי, לו תהיה זו הופעה מספר 600 בקריירה בקבוצת הבוגרים.

צ'אבי בן ה-31 גדל בברצלונה ואת הופעת הבכורה בליגה רשם באוקטובר 1998, בניצחון 1:3 על ולנסיה. 13 שנים ו-13 משחקי ליגה נגד ריאל מדריד מאוחר יותר, הוא מקווה לנצח ואמר אתמול במסיבת עיתונאים: "לשחק בסנטיאגו ברנבאו זה תענוג לכל כדורגלן. תמיד נחמד לנצח שם ואם נצליח לעשות את זה, זה יוכל להיות הרגע בו נשנה את העונה שלנו".

הקשר הנהדר, שהשבוע הפך לאחד מתוך שלושה מועמדים לזכייה בתואר 'כדורגלן השנה בעולם', מחזיק בשיא ההופעות בכל הזמנים במדי ברצלונה, אותו שבר בינואר 2011. ב-599 ההופעות שלו, הקשר המצטיין כבש 63 שערים. הוא זכה עם ברצלונה בשישה תארי אליפות, גביע אחד, שלושה גביעי ליגת האלופות, שני סופרקאפ אירופאים, חמישה סופרקופה ספרדיים ופעם אחת באליפות העולם לקבוצות.

עוד בתחום המספרים והסטטיסטיקות: בריאל מדריד זוכרים ומנסים לשכוח שבשנה שעברה הקבוצה הביסה את אייאקס 0:4 באמטסרדם בליגת האלופות, רק כדי להיות מובסת 5:0 על ידי ברצלונה כמה ימים לאחר מכן. אתמול ריאל הביסה את הקבוצה ההולנדית 0:3 בחוץ וכעת היא מקווה שההיסטוריה לא תחזור עצמה.

אנחל די מריה הוא האיש של מוריניו בריאל מדריד
מה קורה לדויד וייה השנה?
מוריניו נבחר ל"רוקר השנה" של המגזין "רולינג סטון"
כל הכתבות והחדשות לקראת האל קלאסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully