וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו "רוקר השנה" של המגזין "רולינג סטון"

מאמן ריאל מדריד זכה לכבוד בזכות "מחויבות לפרובוקטיביות". בברצלונה: פברגאס חושש ש"הפרש תשע נקודות יסבך אותנו"

חמישה ימים לפני הקלאסיקו הספרדי, ונדמה שהתקשורת בספרד מאמינה באמת ובתמים שברצלונה מגיעה כאנדרדוג למשחק המסקרן במדריד. לנוכח הכושר הנוכחי של שתי הקבוצות, נדמה שריאל אכן יכולה להיחשב על הנייר כפייבוריטית, אך על אף שאלופת אירופה נחשבת לאחת מהקבוצות הגדולות בכל הזמנים ביבשת ושלטה בשנים האחרונות ללא עוררין באירופה, נדמה שגם בבארסה עצמה יש חשש לפני המשחק, וזאת למרות שתחת פפ גווארדיולה הבלאוגרנה הפסידו רק פעם אחת לריאל ב-11 מפגשים (בגמר גביע המלך) והשיגו שלושה ניצחונות ברורים ומרשימים במדריד.

"אסור לנו לפחד ולחשוב על מה שעלול לקרות", אומר ססק פברגאס, קשר ברצלונה, לקראת המשחק, "אם נגיע ככה, הברנבאו עלול להיות מסוכן מאוד עבורנו. ברור לנו שריאל תקבל דחיפה מהקהל שלה ושתנסה לתקוף. אנחנו גם יודעים שאם ריאל תנצח ותגדיל את הפער בפסגה ל-9 נקודות הפרש, יהיה לנו מאוד קשה. בגלל זה ננסה לשחק את המשחק שלנו ולנסות לנצח בכל מחיר". ססק מרגיע את האוהדים ואומר ש"ההרגשה בקבוצה נהדרת, אנחנו מלאי ביטחון ואמונה".

חאבייר מסצ'ראנו לא סבור שזה המשחק שיכריע את העונה. "אין טעם להכחיש שזה משחק חשוב, אבל לא מכריע", אומר הארגנטינאי, "גם בעונה שעברה חשבו שהסיפור גמור, אבל האליפות הוכרעה רק בסיום".

פפ גווארדיולה ייתן מנוחה ל-13 שחקנים מהסגל שלו במשחק מול באטה בוריסוב בליגת האלופות, וב"ספורט" מדווחים שהמאמן כבר החליט על ההרכב בברנבאו: ואלדס שוער, אבידל ואלבס מגנים, מסצ'ראנו ובוסקטס במרכז ההגנה, ובחלק ההתקפי צ'אבי, אינייסטה, פברגאס ומסי. על שני המקומות הנותרים יתחרו פויול, קייטה, וייה ואלכסיס.

בינתיים במדריד, המאמן ז'וזה מוריניו יכול להתגאות בתואר נוסף שהוסיף לעצמו: הרוקר של השנה מטעם המגזין "רולינג סטון" (הגרסה הספרדית). על פי הטיעונים של העיתון, מוריניו, המכונה "המיוחד" ותמיד לבוש ב"חליפות מעצבים מסוגננות", זכה בתואר בזכות "המסרים מעוררי המחלוקת שלו, הנחישות האינטליגנטית שלו והמחויבות שלו לגישה פרובוקטיבית".

מוריניו, כידוע, מגלם בצורה מובהקת את גיבור הרוקנ'רול, שתמיד שוחה נגד הזרם ונגד הקונצנזוס, ונותר דבק בעמדתו למרות הקולות הציבוריים נגדו.

גווארדיולה: ”כמעט בלתי אפשרי להכניע את ריאל במדריד”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully