וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "כמעט בלתי אפשרי להכניע את ריאל במדריד"

אל קלאסיקו בפתח. מאמן ברצלונה סיפר שישנה מערך: "יהיה קשה עם שלושה שחקני הגנה". מוריניו מחמיא לאנחל די מריה

הרגע לו רוב אוהדי הכדורגל בעולם המתינו, הולך ומתקרב. ריאל מדריד ניצחה אמש (שבת) את ספורטינג חיחון 0:3 בחוץ, ברצלונה הביסה את לבנטה 0:5 בבית ועכשיו האל קלאסיקו עומד על הפרק. יום שבת הבא, שעה 23:00, אצטדיון סנטיגאו ברנבאו.

ריאל עוד צריכה להתארח אצל אייאקס וברצלונה תפגוש את באטה בוריסוב בקמפ נואו, אבל שתיהן הבטיחו כבר את המקומות הראשונים בבתים שלהן ואף אחד לא יאמין אם אנשיהן ושחקניהן יגידו שהראש עדיין לא בקלאסיקו.

ריאל מדריד: הכושר הטוב ביותר בשלוש השנים האחרונות

בריאל מדריד חגגו ניצחון חוץ חלק באל מולינון - אצטדיון שנחשב לאחד מהקשים בספרד. ספורטינג חיחון מבחינתה, הפכה לקורבן ה-14 ברציפות של הבלאנקוס והיא נמצאת בחברה טובה עם קבוצות כמו ולנסיה, ליון ואייאקס - כולן נכנעו למוריניו וחבורתו בחודשים האחרונים.

הפעם האחרונה בה ריאל איבדה נקודות הייתה ב-0:0 נגד ראסינג סנטאנדר לפני למעלה מחודשיים. מאז היא כבשה שביעיה אחת, שתי שישיות וחמש רביעיות ויחס השערים שלה בליגת האלופות הוא הטוב במפעל: 2:16. לכולם ברור שהקבוצה מהבירה נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה בשלוש השנים האחרונות.

מי שזכה בסיום למחמאות מהמאמן ז'וזה מוריניו הוא אנחל די מריה, שממשיך להבריק ואתמול כבש את השער הראשון מתוך השלושה. די מריה זכה ללא מעט ביקורות בעונה שעברה, ומוריניו השיב להן בשמו: "הוא צנוע, כל הזמן מתפתח ומאמין תמיד שהקבוצה יותר חשובה מהכל. אני אוהב את הגישה שלו. הוא לא הצטיין בליגת האלופות עם בנפיקה לפני שנתיים ואז לא היה לו מונדיאל טוב מדי, אבל אני ידעתי אילו תכונות יש לו".

"אנחנו עושים עבודה טובה. עבדנו קשה, שיחקנו ברצינות ונלחמנו על כל כדור. זה היה ניצחון חשוב במקום קשה", סיכם הבלם הברזילאי-פורטוגלי פפה, "גם אנחנו וגם ברצלונה עבדנו קשה. יש לנו עכשיו משחק נגד אייאקס ואנחנו צריכים לכבד אותו לפני שאנחנו חושבים על ברצלונה".

ברצלונה: 13 שחקנים ינוחו נגד באטה בוריסוב

בברצלונה היו מרוצים מהניצחון על לבנטה, שהגיע שבוע בדיוק אחרי ההפסד המפתיע לחטאפה ופתיחת פער של שש נקודות בפסגה על ידי ריאל מדריד (בארסה צימקה בינתיים לשלוש בזכות משחק שהוקדם נגד ראיו וייקאנו), אבל מאוכזבים מהיחס של הקהל, שפתאום לא מגיע בהמוניו לקמפ נואו.

"לשחקנים שלנו לא מגיע שהקהל לא יהיה מאחוריהם. הם נתנו הרבה למועדון", אמר פפ גווארדיולה בסיום, "יש עוד הרבה על מה לשחק ולא משנה מה תהיה התוצאה נגד ריאל מדריד בשבוע הבא. אנחנו חייבים להתמיד".

גווארדיולה התייחס ליריבה בשבוע הבא, נתן לה הרבה כבוד והתייחס לשאלה באיזו שיטה ישחק: "המטרה היא תמיד להחזיק הרבה בכדור ולגרום ליריבה להיכנע, אלא שלגרום למדריד להיכנע בבית זה כמעט בלתי אפשרי. לשחק עם שלושה שחקני הגנה זה טוב כשאתה שולט לחלוטין במשחק, אבל אם זה לא המצב, זה הופך להיות קשה. לא רק נגד ריאל, אלא נגד כל קבוצה בעולם".

באגף החדשות: לפני הקלאסיקו כאמור ממתין לברצלונה משחק לפרוטוקול נגד באטה בוריסוב בליגת האלופות וגווארדיולה מתכנן לתת מנוחה ללא פחות מ-13 שחקנים בכירים: לאו מסי, אנדרס אינייסטה, צ'אבי, ססק פברגאס, דויד וייה, ויקטור ואלדס, קרלס פויול, דני אלבס, אריק אבידל, חאבייר מסצ'ראנו, סיידו קייטה, סרג'יו בוסקטס ואלכסיס סאנצ'ס.

אגב, מסי שהבקיע את הרביעי של בארסה, השווה אתמול את שיא הכיבושים שלו לעונה אחת במשחקי בית - 16 שערים - נתון מרשים בהתחשב בכך שלפניו עוד יותר מחצי עונה. בנוסף הוא רשם הופעה מספר 292 בקבוצה והשווה את המאזן שלו לזה של פיליפ קוקו ההולנדי.

ריאל וברצלונה הביסו, הכל מוכן לקלאסיקו
נבחרת השנה של פיפ”א: יתרון לברצלונה על ריאל
גווארדיולה וקסיאס לא חושבים על הקלאסיקו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully