וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת השנה של פיפ"א: יתרון לברצלונה על ריאל

תשעה ימים לפני הקלאסיקו, בקטלוניה מציינים ניצחון קטן עם 11 מועמדים לנבחרת השנה של פיפ"א, לעומת 10 של היריבה

תשעה ימים לפני הקלאסיקו הראשון של העונה בליגה הספרדית, והמתח בין ריאל מדריד לברצלונה זולג גם לקרבות על התארים האישיים. פיפ"א וארגון השחקנים העולמי פרסמו היום (חמישי) את 55 המועמדים לנבחרת השנה בעולם, כשבקטלוניה חגגו את היתרון קל של ברצלונה עם 11 שחקנים לעומת 10 של היריבה המושבעת, בניגוד למצב ההפוך בטבלת הליגה.

את רשימת המצטיינים של 2011 קבעו כ-50 אלף כדורגלנים מרחבי העולם המשתייכים לארגון השחקנים, וב-9 בינואר 2012 תיחשף הבחירה שלהם, שתכלול שוער, ארבעה שחקני הגנה, שלושה קשרים ושלושה חלוצים. ספרד היא המדינה המיוצגת ביותר ברשימה, עם לא פחות מ-12 שחקנים. ברזיל שלחה שמונה מועמדים, בעוד גרמניה ואנגליה עם חמישה.

ברצלונה, כאמור, היא הקבוצה המובילה, כשכל ההרכב שלה נכלל ברשימה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, אריק אבידל, קרלס פויול, ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס, ססק פברגאס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי ודויד וייה. התשובה של ריאל מגיעה עם 10 שחקנים: איקר קסיאס, ריקרדו קרבאליו, פפה, מרסלו, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו, קאקה, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה.

בשנה שעברה, אגב, הנבחרת הסופית שנבחרה על ידי פיפ"א כללה שישה שחקנים מברצלונה (פיקה, פויול, צ'אבי, אינייסטה, וייה ומסי) לעומת שניים בלבד מריאל (קסיאס ורונאלדו).

לרשימה המלאה שפרסמה פיפ"א

איזה נתון מרתיע את ברצלונה?

האם פיקה יורחק מהקלאסיקו?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully