וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ג'רארד פיקה יורחק מהקלאסיקו?

השופט בניצחון בארסה ציין שהבלם ספג צהוב חמישי בכוונה, ועדת המשמעת של ההתאחדות עשויה להרחיקו ממשחק נוסף

ברצלונה התאוששה אמש (שלישי) מההפסד המפתיעה לחטאפה וצימקה זמנית את הפער מריאל מדריד לשלוש נקודות עם 0:4 ביתי קליל על ראיו וייקאנו. אלכסיס סאנצ'ס כיכב עם צמד, דויד וייה וליאונל מסי הוסיפו שערים משלהם, והמכונה של פפ גווארדיולה חזרה לדרוס.

אלא שעל חגיגות הניצחון במשחק, שהוקדם מהמחזור ה-17 בשל נסיעתה של אלופת אירופה לאליפות העולם לקבוצות בחודש הבא, העיבו החדשות על כך שג'רארד פיקה עשוי להחמיץ את הקאלסיקו המצופה מול ריאל מדריד בשבת הבאה.

הבלם שהחזיק בארבעה כרטיסים צהובים לפני המשחק ספג את הצהוב החמישי שלו העונה בדקה ה-83, מה שהיה אמור לגרום לו להיעדר מהמשחק הבא של בארסה מול לבנטה ולחזור לקלאסיקו, אלא שהשופט ציין בדו"ח המשחק שלו שפיקה ראה את הצהוב בגלל בזבוז זמן, ועל פי תקנון ההתאחדות הספרדית העונש על ספיגת צהוב מכוון הוא הרחקה ממשחק נוסף.

"אני לא מתייחס להחלטות של שופטים", הגיב גווארדיולה למחלוקת בנוגע לפיקה. "לא עשיתי את זה בנוגע לפנדלים מול ולנסיה או בנוגע לנבדל מול חטאפה ולא אעשה את זה גם עכשיו". על ראיו אמר מאמן ברצלונה: "אני רוצה לברך אותם על משחק טוב, היה לנו קשה לנצח. הם קבוצה אמיצה, ואני בטוח שהם יישארו בליגה".

* ראסינג סנטאנדר הודיעה על פיטוריו של הקטור קופר. המאמן הארגנטינאי בן ה-56 הוביל את הירוקים לניצחון בודד ב-13 מחזורים, וגורלו נגזר סופית אחרי ההפסד 2:1 למאיורקה ביום ראשון. קופר הפך למאמן השני בלה ליגה שנפרד מקבוצתו העונה אחרי מיכאל לאודרופ שהתפטר ממאיורקה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully