וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה וקסיאס לא חושבים על הקלאסיקו?

מאמן ברצלונה ("המשחק הכי חשוב הוא המשחק הקרוב") ושוער ריאל ("מתמקדים במטרות לטווח הקצר") סופרים את הדקות

שבוע בדיוק לפני הקלאסיקו, ברצלונה וריאל מדריד רוצות לתת קריצה אחת לשנייה רגע לפני שהן מגיעות למשחק העונה. תחילה תעלה ריאל מדריד למשחק חוץ מול ספורטינג חיחון (שבת, 19:00, 5+) כשהבלאנקוס יקוו לאחר מכן לראות אולי מעידה של בארסה נגד לבנטה המפתיעה (21:00, ספורט5).

ובינתיים איקר קסיאס, שוערה של ריאל מדריד, ביקש מחבריו להרגיע מעט את ההתלהבות. "אנחנו עושים עבודה טובה", אמר קסיאס, "ואנחנו חייבים להמשיך עם זה. יש לנו מטרות חשובות, אבל אנחנו חייבים להתמקד במטרות לטווח הקצר ובכל פעם במשחק אחד".

ריאל שניצחה ב-11 מ-13 המשחקים שלה העונה, תנסה לחזור הביתה עם ניצחון נוסף הערב: "אני בן 30 וחוויתי 12 שנים מדהימות כאן מאז שערכתי את הופעת הבכורה שלי ב-1999. אני שמח כאן. בכנות, זה מרגיש מתגמל ומשביע רצון".

גם בברצלונה מקווה פפ גווארדיולה שהשחקנים שלו יתמקדו במשחק הקרוב נגד לבנטה, ולא יחשבו על הקלאסיקו. "המשחק הכי חשוב הוא תמיד המשחק הקרוב, נגד לבנטה", הבהיר המאמן. "אנחנו חייבים להישאר עקביים כמה שיותר. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולנסות לנצח".

גווארדיולה הבהיר שהמצב הנוכחי בטבלה לא ממש מטריד אותו: "אני לא רוצה לבזבז את הזמן שלי בלדבר על דברים שאין לנו מה לעשות איתם. אתה תמיד יכול להיות מאחור בספורט. כשאתה מאחור, חייבת להיות לך האמביציה לנסות לתפוס את זה שלפניך, זה טבעי. לפעמים אתה לא יכול לעשות את זה, אבל אם אתה לא מנסה, אז זו תהיה טעות. בכל מקרה, זה לא המקרה. אין שום דבר משונה בזה שאתה נמצא מאחורי קבוצה חזקה".

ברצלונה מול לבנטה, ריאל מול חיחון

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully