וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "אני לא מופתע מהכושר שלי, ציפיתי לזה"

ברצלונה מחכה ללבנטה (ש' 21:00, ספ' 5), פיקה יוכל לשחק בקלאסיקו. ריאל תנסה למחוק את העבר מול חיחון (19:00, 5+)

הערב (שישי) ספרד כולה תהיה בדריכות מלאה לקראת הגרלת הבתים ביורו 2012, אבל כבר מחר כולם יחזרו למאבקי הליגה למחזור ה-15, שם, כיאה לשבוע של ליגת האלופות, כל ארבע הנציגות הספרדיות במפעל ישחקו כבר בשבת. שבוע לפני קלאסיקו ביניהן, המוליכה ריאל מדריד תצא למשחק חוץ מול ספורטינג חיחון, קבוצה שלא מעלה אצל הבלאנקוס זיכרונות נעימים ואילו ברצלונה תארח את לבנטה למשחק צמרת מסקרן. ויאריאל נוסעת לסנטאנדר כדי לנסות להתאושש מעט וולנסיה מארחת את אספניול לפני המשחק המכריע מול צ'לסי.

ספורטינג חיחון - ריאל מדריד (19:00, ספורט 5+ וספורט 5 HD)

לז'וזה מוריניו יש חשבון פתוח עם ספורטינג חיחון. בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו, בברנבאו באפריל האחרון, חיחון הדהימה עם 0:1 שקטע למאמן הבלאנקוס רצף של 150 משחקים ביתיים ללא הפסד בכל קבוצותיו. הפעם, תורו של מוריניו להגיע לאל מולינון עם ריאל, כשהרצף הנוכחי שיעמוד במבחן הוא 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בהתחשב בעובדה שריאל ביתרון שלוש נקודות על ברצלונה ועם משחק חסר ובהתחשב בעובדה שמשחק הליגה הבא של ריאל הוא הקלאסיקו, אסור לבלאנקוס ליפול מול הקבוצה מהמקום ה-18. ממש כמו באותה סנסציה בברנבאו, גם הפעם צ'אבי אלונסו ייחסר לריאל, כשנורי שאהין צפוי לפתוח במקומו ולנסות לפצח את הגנת חיחון, שאחרי תקופה לא רעה חטפה רביעייה מול לבנטה בשבוע שעבר.

סנטאנדר - ויאריאל (19:00)

הצוללת הצהובה לא רווה נחת העונה ומוצאת את עצמה רק במקום ה-12, כשגם בליגת האלופות היא לא ממש הסתדרה בבית המוות וטרם השיגה נקודה. המשחק מול ראסינג האחרונה, שפיטרה השבוע את מאמנה הקטור קופר, הוא הזדמנות נהדרת להתאוששות עבור החבורה של חואן קרלוס גארידו, שתסיים את הופעותיה בליגת האלופות השבוע ותוכל להתחיל להתרכז בבריחה מהתחתית ואולי גם בהשגת כרטיס לאירופה לעונה הבאה. ויאריאל עדיין לא ניצחה בחוץ העונה, בשום מסגרת, סנטאנדר ניצחה רק פעם אחת בבית והיא גם לא ניצחה את ויאריאל בדיוק חמש שנים.

ברצלונה - לבנטה (21:00, ספורט 5 וספורט 5 HD)

מי חלם לפני העונה שזה יהיה קרב צמרת? ובכל זאת, ברצלונה השנייה מארחת את לבנטה הרביעית למשחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות. בארסה התאוששה מההפסד לחטאפה עם 0:4 קליל באמצע השבוע על ראיו וייקאנו, שהוריד את הפער מריאל לשלוש בלבד, רגע לפני הקלאסיקו בשבוע הבא.

הקטלונים חששו שבעקבות הכרטיס הצהוב אותו ספג ג'רארד פיקה במשחק על בזבוז זמן, שהיה החמישי שלו העונה וגרם לו להחמיץ את לבנטה, הבלם יושעה למשחק נוסף, ואף טענו שריאל עומדת בראש הקמפיין נגד פיקה, אלא שהיום קבעה ועדת המשמעת של ההתאחדות שאין הוכחה שפיקה ספג את הכרטיס בכוונה, והוא יוכל לשחק במשחק הגדול בשבת הבאה.

עוד בגזרת החדשות הטובות, נראה שססק פברגאס משתלב נהדר בקבוצת נעוריו, אליה שב בתחילת העונה. הקשר קנה את מקומו ברוטציה ואמר השבוע שהוא חש "מאוד בנוח ומאוד שמח". לגבי יכולתו הוא הוסיף: "לא הופתעתי מהכושר בו אני נמצא. ציפיתי לזה, למרות שידעתי שלשחק בברצלונה זה לא פשוט. טוב לי בתוך השיטה של הקבוצה".

הצפרדעים מנגד, עצרו את המפולת שאחרי פתיחת העונה המטורפת, עם 0:4 גדול על חיחון, כשארונה קונה חוזר להפציץ עם צמד ובישול. המאמן חואן איגנסיו מרטינס מכין את הקבוצה שלו למבחן הגדול בנואו קאמפ, שם לבנטה תנסה להיות קבוצת הליגה הראשונה שכובשת העונה: "כדי להפתיע נצטרך יום גדול, ויום רע של בארסה". אחרי הניצחון על ריאל, לבנטה יכולה להיות הראשונה שמשלימה ניצחונות העונה על שתי הגדולות, אבל מרטינס יודע שזה לא יהיה פשוט: "ננסה לשחק את המשחק שלנו, למרות שכל שחקן אצלם הוא מדהים והם יוצרים קבוצת חלומות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ולנסיה - אספניול (23:00, ספורט 5 וספורט 5 HD)

ביום שלישי הקרוב, העטלפים יסעו ללונדון לקרב ישיר על העלייה מול צ'לסי, בליגת האלופות. עד אז, הם יקוו לשמור על מקומם בצמרת הגבוהה, במקום השלישי, מול הנציגה הקטנה של ברצלונה, שעוברת עונה לא יציבה. ולנסיה כמעט לא מאבדת נקודות במסטאייה, שם הפסידה העונה רק מול ריאל מדריד והיא תקווה שרוברטו סולדאדו שנמצא בכושר מצוין, ימצא שוב את הרשת מול אספניול שלא ניצחה כבר ארבעה משחקים, מה שעצר לה את התקופה הטובה והחזיר אותה למרכז הטבלה. בעשר השנים האחרונות אספניול יצאה עם ניצחון אחד בלבד מביקוריה בולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully