וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:5 לברצלונה על לבנטה, 0:3 לריאל בחיחון

שבוע לפני הקלאסיקו, פברגאס (2), קואנקה, מסי וסאנצ'ס סידרו לאלופה ניצחון קל. די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל

כמו כל עולם הכדורגל, ריאל מדריד וברצלונה כבר מוכנות ומחכות לקלאסיקו הראשון של העונה בלה ליגה, שייערך בברנבאו בשבת הבאה. בינתיים, שתי האימפריות לא התקשו לנצח במחזור ה-15. ריאל עלתה ראשונה אל כר הדשא, בחיחון, מול הקבוצה שעשתה לה צרות בעונה שעברה. אנחל די מאריה, כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו הרשיתו וסידרו לבלאנקוס 0:3, שהגדיל את הפער מברצלונה לתשע נקודות.

האלופה ראתה וידעה שהיא חייבת לנצח מול לבנטה המפתיעה, שהגיע למשחק מהמקום הרביעי. פברגאס פתח את החגיגה עם צמד, איסק קואנקה, ליאונל מסי ואלכסיס סאנצ'ס השלימו ובארסה ניצחה 0:5. במשחק נוסף, האחרונה סנטאנדר, שפיטרה את מאמנה הקטור קופר השבוע, הפתיעה עם ניצחון 0:1 על ויאריאל.

ספורטינג חיחון - ריאל מדריד 3:0

איזה ניצחון חשוב למחזיקת הגביע, איזה ניצחון מרשים. אף פעם לא קל לנצח את חיחון במגרשה הביתי, וגם הפעם קבוצת התחתית המסובכת ניסתה להקשות על המדרידאים את החיים, אבל הסגל של ז'וזה מוריניו השנה איכותי מדי עבור הקבוצה הקטנה של חיחון, ושוב הלבנים הצליחו לכבוש שלישייה קלילה.

אנחל די מריה שוב הוכיח איזו חוליה חשובה הוא בהרכב של ריאל, כשבדקה ה-34 בעט מזווית קשה מתוך הרחבה והעלה את מדריד ליתרון 0:1. בדקה ה-64 הארגנטינאי הוסיף גם בישול לכריסטיאנו רונאלדו, שגם הוא כבש מקרוב והעלה את ריאל ליתרון 0:2, בשערו הראשון אי פעם מול ספורטינג חיחון. זהו שער הליגה ה-17 העונה של רונאלדו ב-14 משחקים בלבד.

בדקה ה-80 קאקה החליף את אוזיל וחש את טעמו של הדשא לראשונה זה תקופה ארוכה, ואף הגיע להזדמנות כמה דקות לאחר מכן, אך הכדור שלו נהדף. בדקה ה-90 מרסלו השלים את החגיגה של ריאל, עם שער אחרי בישול של קרים בנזמה, וקבע 0:3.

ריאל עלתה להתמודדות עם משחק חסר, בידיעה שברצלונה צימקה ממנה באמצע השבוע את הפער לשלוש נקודות, אבל עמדה יפה באתגר.

ברצלונה - לבנטה 0:5

בארסה עלתה למגרש במינוס תשע נקודות מריאל וידעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לגמור לה את העונה פחות או יותר. השחקנים של פפ גווארדיולה הפנימו את המסר ודרסו בקלילות את הצפרדעים המסכנים, שהגיעו למשחק ממרומי המקום הרביעי בטבלה.

ארבע דקות בלבד לקח למארחת לעלות על הלוח, כשאחרי מהלך נהדר ואופייני, אנדרס אינייסטה מצא בעקב גדול את ססק פברגאס וזה המשיך את הכושר הנהדר שלו וכבש. חצי שעה חלפה ופברגאס הרשית שוב, הפעם בנגיחה אחרי כדור חופשי של צ'אבי. הבא בתור להשתתף בחגיגה היה איסק קואנקה הצעיר, שבדקה ה-37 כבש את שערו השני בקריירה עם בעיטה נאה לפינה השמאלית.

ברצלונה לא נעצרה גם במחצית השנייה. בדקה ה-55 ליאונל מסי, שהיה רגוע עד אז, קיבל כדור מדני אלבס ומצא את הפינה כדי לקבוע 0:4 ואחרון חביב היה אלכסיס סאנצ'ס, שמצא את החיבורים של גוסטבו מונואה וחורר את הרשת כדי לכבוש את שערו השלישי השבוע. אחרי האיתות מריאל, גם ברצלונה, שעדיין לא ספגה העונה שער ליגה בנואו קאמפ, הראתה שהיא מוכנה למשחק הגדול, כשמה שעלול להדאיג אותה זו הפציעה של קרלס פויול שהוחלף על ידי אלבס במחצית הראשונה.

ולנסיה - אספניול 1:2

ולנסיה השלישית שומרת מהמקום השלישי על קשר עין עם המוליכות לאחר ניצחון ביתי 1:2 על אספניול. כבר אחרי שש דקות עלו העטלפים ליתרון בזכות פנדל מדויק של טינו קוסטה. אלא שכנראה הראש של ולנסיה היה במשחק הגורלי בליגת האלופות מול צ'לסי. המקומיים הורידו רגל מהגז ואיפשרו לאסנפיול האנמית לכבוש שער שוויון. הבלם הקטור מורנו היה זה שניצל הגנה חולמנית של ולנסיה ודחק מקרוב את ה-1:1 בדקה ה-69. כנראה במחשבה על צ'לסי, מלך שערי ולנסיה רוברטו סולדאדו נכנס רק ל-13 הדקות האחרונות ולקחו לו בדיוק שלוש דקות כדי לנגוח את ה-14 שלו העונה בכל המסגרות. אספניול לא השיגה נקודה במסטאייה מאז 2007.

* ראסינג סנטאנדר הגיבה היטב לשבוע הלא קל שעבר עליה, שכלל את פיטורי המאמן הקודם הקטור קופר, וגברה הערב בסרדינרו 0:1 על ויריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully