וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "נרצה להשיב את מכבי ת"א למקום לו היא ראויה"

6.12.2011 / 11:50

כצפוי, האחראי על מחלקת הנוער יחליף זמנית את איוניר: "אעשה זאת ככל שיידרש, בתקווה שנתאושש". גם גדי כרמלי שוחרר

קובי אליהו

ניר לוין העביר היום (שלישי) את אימון מכבי תל אביב בעקבות פיטוריו אמש של המאמן הקודם, מוטי איוניר. כזכור, איוניר התבשר אמש על ידי הבעלים מיטש גולדהאר שהוא משוחרר מתפקידו בעקבות הכישלונות האחרונים, ומי שהתמנה כמחליפו הזמני הוא לוין, האחראי על מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. לוין, שכבר מונה בעבר פעמיים למאמן מחליף של מכבי תל אביב, צפוי לעמוד על הקווים גם במשחק הליגה הקרוב, מול מכבי נתניה בטדי בשבת הקרובה.

"זו זכות להיות חלק מהמועדון"

לוין אמר היום באימון מספר דברים קצרים: "נתבקשתי על ידי המועדון לשמש מאמן זמני עד למינוי מאמן קבוע. אעשה זאת ככל שיידרש, בתקווה שהקבוצה תראה יכולת טובה ותתאושש. הייתה אסיפה עם השחקנים, ומה שאמרתי שם יישאר בינינו. חשוב לי להגיד שהעבודה עם מוטי איוניר הייתה מהנה, ואאחל לו הצלחה בהמשך. נקווה מאוד שמכבי תל אביב תשוב להיות במקום שבו היא ראויה להיות".

ג'ק אנגלידיס אמר כי "זה יום עצוב מאוד למועדון. אף פעם לא נעים להחליף מאמן, אבל אנחנו נמצאים בתהליך כזה. זה מצב של אין ברירה כי אי אפשר להחליף את השחקנים, אבל כל אחד כאן צריך להסתכל במראה, לראות מה לא עשה נכון ומה יוכל לעשות אחרת כדי לתרום יותר למכבי תל אביב".

לפני כן אמר לוין לשחקנים ש"התבקשתי לאמן את הקבוצה באופן זמני. ללא קשר מי המאמן, מכבי תל אביב היא לא עוד מועדון וכולנו צריכים להרים אותו מהמצב שהיא נמצאת בו. יש לכם הרבה מאוד עבודה, כשקודם כל צריך לחזור להשקעה והלחימה למען המועדון הגדול הזה, שזו זכות להיות חלק ממנו".

כמו כן, המועדון הודיע היום על סיום עבודתו של עוזרו של איוניר, גדי כרמלי: "המועדון מעוניין להודות לגדי על פועלו ותרומתו הן בקבוצה הבוגרת והן במחלקת הנוער ומאחל לו בהצלחה בעתיד".

ממלא המקום הנצחי

כזכור, בפעם הראשונה (2000/01) מונה לוין כמחליף לשלמה שרף, שפוטר אחרי שני מחזורים בלבד, ובפעם השנייה מונה כמחליף לאלי כהן. זו הפעם השלישית שלו שהוא נקרא למלא את מקום המאמן בקרית שלום. בשתי העונות הראשונות של לוין במכבי תל אביב הוא סיים במקומות הרביעי והשלישי וזכה פעמיים בגביע המדינה. בתום חוזהו הוחלף בניר קלינגר. בתחילת עונת 2007/08 הוחתם לוין אחרי פיטוריו של אלי כהן. לאחר מכן הוחלף על ידי רן בן שמעון, ומונה למנהל מחלקת הנוער של המועדון במקום של בני טבק.

הבחירה בלוין כפתרון זמני הייתה די צפויה, מאחר שהנהלת מכבי תל אביב מתקשה למצוא בינתיים מחליף לאיוניר. מבין השמות שהוזכרו, היחיד שפנוי לתפקיד הוא יצחק שום. אלי גוטמן צפוי לאמן את הנבחרת, רוני לוי מאמן בקפריסין, גיא לוזון תפוס בנבחרת הצעירה, כך שבקבוצה מתקשים למצוא פיגורה רצינית שתוכל לקחת פיקוד על העניינים הסבוכים במועדון.

סוער במכבי תל אביב:

מוטי איוניר פוטר מאימון מהקבוצה

מחפשים מחליף: גוטמן ורוני לוי סירבו, יצחק שום ימונה?

שלום תקווה סבור: הבעיה היא לא איוניר, הבעיה היא מכבי ת"א

עוד לפני שאיוניר פוטר, ידענו שניר לוין יחליף אותו

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully