וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלי גוטמן, אברהם גרנט ורוני לוי לא צפויים לאמן

5.12.2011 / 20:34

במועדון גיששו אצל השלושה, שלא מעוניינים בתפקיד. גם לוזון ושום מועמדים. אבי נמני: "הפיטורים יעשו טוב למכבי תל אביב"

שחקני מכבי תל אביב קיבלו בהבנה את הודעת המועדון על סיום דרכו של המאמן מוטי איוניר בקבוצה. אחד השחקנים אמר על כך: "אי אפשר לומר שזה לא היה באוויר. ההנהלה לא נתנה לו גב אמיתי בשבועות האחרונים והוא כבר הרגיש שזה לא נכון עבורו להמשיך בלי הגב הזה. נראה שזה מתאים לשני הצדדים וזה עניין של זמן עד שהוא יסיים את העבודה. הפסקת עבודתו לא פותרת כלום. יש בעיות מקצועיות וחברתיות במועדון ולא יהיו קסמים אלא צריך לעשות עוד שינויים מעבר להחלפת מאמן".

יו"ר הקבוצה בעבר, דני לאופר, היה יותר נחרץ: "מכבי איבדה את הראש. תמכתי באיוניר גם אתמול בערב. הוא לא יכול היה להישאר כשהוא לא מקבל גם אמיתי מההנהלה. הוא רצה מזמן להעיף את מדוניאנין ושחקנים נוספים, אבל שמו לו ברקס וגרמו לו ללכת הביתה. זה לא משנה מי יאמן את מכבי, אי אפשר להצליח תחת צורת הניהול הנוכחית. צריך להעיף 8-9 שחקנים שמוטי רצה, לוותר על העונה הזאת ולנסות לבנות את הכבוד של מכבי מחדש, אבל עם האנשים שיש שם כרגע אין סיכוי לכך. כואב הלב לאיזה מצב הגיעה מכבי תל אביב".

אבי נמני, שמשמש כפרשן במשחק המרכזי של ערוץ 1, הגיב להודעה בשידור לפני המשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה והשווה את זה למצב בו הוא פוטר בעונה שעברה. "אצלנו לא היו סימנים כאלה", אמר נמני, "אנחנו הגענו אחרי ארבעה ניצחונות ואז ספגנו תבוסה בחיפה ובעקבות כך פוטרתי. לעומת זאת, כאן יש כאוס מוחלט של חודשיים. אני בטוח שזו הקלה גדולה בשביל מוטי איוניר. הוא רצה להתפטר כבר אחרי עכו, אבל בעל הבית לא קיבל את ההתפטרות ומוטי המשיך. זה יקל עליו".

על עתידו של המועדון בו גדל ושיחק ברוב שלבי הקריירה שלו אמר נמני: "אני לא יודע מה יהיה הלאה, אני לא יודע מי פנוי ויכול לאמן את מכבי תל אביב. מה שבטוח שזה לא מועדון רגיל וקשה מאוד לאמן את מכבי תל אביב".

נמני משוכנע שההחלטה היא נכונה: "הפיטורים האלה יעשו רק טוב, גם למוטי איוניר וגם למכבי תל אביב. כל מאמן שיגיע עכשיו לקבוצה הוא מגיע לסיטואציה טובה מאוד".

בהודעה הרשמית מטעם המועדון הסביר הבעלים מיטש גולדהאר את ההחלטה: "אני מעריך את מאמציו של מוטי מאז מונה לתפקיד. מוטי הוא אדם מאוד ישר הגון ועל רמה, הניחן ביושרה ונאמנות כמו גם לויאליות למועדון הכדורגל מכבי תל אביב. ברצוני לאחל לו את מלוא ההצלחה בעתיד".

מוטי איוניר אמר: "ברצוני להודות לגולדהאר על ההזדמנות שניתנה לי להגשים חלום ילדות ולאמן את מכבי תל אביב. נהניתי לעבוד איתו ואני מאחל למועדון הצלחה".

לגבי המאמן הבא אזי המועמדים הם: יצחק שום, רוני לוי וגיא לוזון. לפני שמונה איווניר, נפגש גולדהאר גם עם לוזון ולוי והתרשם מהם לחיוב. בימים הקרובים צפויים שיחות עם המועמדים לאימון הקבוצה כאשר רק בסיומן של השיחות יחליט גולדהאר על זהות המאמן הבא. לא מן הנמנע שבשבת הקרובה נגד נתניה ייאמן את הקבוצה מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, ניר לוין.

יצחק שום, רוני לוי וגיא לוזון מועמדים, גישושים אצל אלי גוטמן

הבעלים גולדהאר עדיין לא החליט אם ומתי יחזור לארץ לנהל את העניינים. בינתיים נעשו פניות לא רשמיות לאלי גוטמן ורוני לוי לברר אם יהיו מעוניינים בתפקיד. ראוי לציין כי לא מדובר בהצעות רשמיות, אלא גישושים שנועדו לבדוק את השטח לפני שתוגש לבעלים רשימת מועמדים סופית. הסברה במועדון היא שגוטמן בן ה-53 סגור בנבחרת ישראל בעוד לוי, שעבר טלטלה מקצועית בחודשים האחרונים, לא ירצה להירשם כמאמן שעוזב קבוצות באמצע חוזה והוא חושש לפגיעה תדמיתית אחרי שעזב את בית"ר ירושלים. לכן, במכבי מחפשים למצוא מועמדים שכן יסכימו להגיע לתפקיד, כשלאחרונה נודע כי גם אברהם גרנט שלל בפני מקורביו את האפשרות שיאמן את מכבי תל אביב.

בנוסף ללוי, גם יצחק שום וגיא לוזון מועמדים לאימון הקבוצה. לפני שמונה איוניר, נפגש גולדהאר גם עם לוזון ולוי והתרשם מהם לחיוב. בימים הקרובים צפויים שיחות עם המועמדים לאימון הקבוצה כאשר רק בסיומן של השיחות יחליט גולדהאר על זהות המאמן הבא. לא מן הנמנע שבשבת הקרובה נגד נתניה ייאמן את הקבוצה מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, ניר לוין.

שום, 63, הוא היחיד מבין השלושה שפנוי והוא לא אימן אף קבוצה מאז סיים את תפקידו באלקי לרנקה הקפריסאית בסיום העונה שעברה. לוי, 45, נמצא תחת חוזה באנורותוזיס הקפריסאית עד סיום העונה ואילו לוזון, 36, מדריך את הנבחרת הצעירה המתכוננת ליורו 2013 שיתקיים בישראל ויצטרך ככל הנראה לוותר על התפקיד אם ברצונו יהיה להגיע למכבי תל אביב.

מכבי תל אביב: מוטי איוניר פוטר מתפקידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully