וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מוטי איוניר פוטר מאימון מהקבוצה

5.12.2011 / 20:08

הצהובים הודיעו כי המאמן, שהוביל את הקבוצה למקום התשיעי, פוטר. איוניר: "מודה על ההזדמנות". ניר לוין יאמן מול נתניה?

זה היה באוויר, אפילו מעט צפוי, אבל הערב (שני) זה הפך לרשמי: מוטי איוניר פוטר ממכבי תל אביב. המאמן, שהוביל את הקבוצה למקום התשיעי בלבד עם 20 נקודות לאחר 14 מחזורים בעונת 2011/12, סיים את תפקידו יממה לאחר שהצהובים הפסידו 2:0 להפועל חיפה בקרית אליעזר, מה שהיה הפסד הליגה הרביעי ברציפות שלהם והשישי בכל המסגרות.

בהודעת המועדון הרשמית נמסר: "לאור התוצאות האחרונות הודיע בעלי המועדון מיטש גולדהאר למאמן מוטי איוניר על סיום דרכו והפסקת חוזהו במועדון".

איוניר, 47, מונה בחודש ינואר למאמן מכבי תל אביב כמחליפו של אבי נמני, שפוטר מתפקידו. למרות פתיחה לא טובה, איוניר הוביל את הצהובים למקום השלישי וקיבל חוזה לעונה נוספת. בקיץ החליטו הצהובים לבנות את הקבוצה סביב הצעירים. הפתיחה הייתה מצוינת והקבוצה הציגה כדורגל אטרקטיבי והעפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית תוך שהיא מדיחה בדרך את פנאתינייקוס היוונית.

בשבועות האחרונים נקלעה הקבוצה לרצף תוצאות שלילי עם ניצחון אחד ב-13 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. הקש ששבר את גב הגמל הגיע כאמור אתמול אחרי ההפסד הרביעי ברציפות בליגה, 2:0 להפועל חיפה. איוניר עוזב כאשר הקבוצה במקום התשיעי עם 20 נקודות ובליגה האירופית צברה נקודה אחת מחמשת משחקיה ואיבדה כל סיכוי להמשיך לשלב הנוקאאוט.

לגבי המועמדים לאימון הקבוצה אזי המועמדים הם יצחק שום, רוני לוי וגיא לוזון. לפני שמונה איוניר, נפגש גולדהאר גם עם לוזון ורוני לוי והתרשם מהם לחיוב. חשוב לציין כי לוי נמצא תחת חוזה באנורתוזיס הקפריסאית ולוזון מאמן את הנבחרת הצעירה ונמצא תחת חוזה בהתאחדות לכדורגל. שום חופשי.

בימים הקרובים צפויות שיחות עם המועמדים לאימון הקבוצה כאשר רק בסיומן של השיחות יחליט הבעלים מיטש גולדהאר על זהות המאמן הבא של מכבי. לא מן הנמנע שבשבת הקרובה נגד נתניה יאמן את הקבוצה מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, ניר לוין.

הבעלים גולדהאר עדיין לא החליט אם ומתי יחזור לארץ לנהל את העניינים. בינתיים נעשו פניות לא רשמיות לאלי גוטמן ורוני לוי לברר אם יהיו מעוניינים בתפקיד. ראוי לציין כי לא מדובר בהצעות רשמיות, אלא גישושים שנועדו לבדוק את השטח לפני שתוגש לבעלים רשימת מועמדים סופית. הסברה במועדון היא שגוטמן סגור בנבחרת ישראל בעוד לוי, שעבר טלטלה מקצועית בחודשים האחרונים, לא ירצה להירשם כמאמן שעוזב קבוצות באמצע חוזה והוא חושש לפגיעה תדמיתית אחרי שעזב את בית"ר ירושלים. לכן, במכבי מחפשים למצוא מועמדים שכן יסכימו להגיע לתפקיד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully