וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "העיקר שאנחנו לא פוגשים את גרמניה"

מאמן נבחרת ספרד לא חושש יותר מדי מהשיבוץ עם איטליה. קאפלו גם הוא מרוצה: "זה בית קשה, אבל עדיף מבית המוות"

נבחרת אנגליה ניצלה אתמול (שישי) מכניסה לבית המוות בהגרלת שלב הבתים של היורו הקרוב. הנבחרת של פאביו קאפלו הוגרלה בבית ד' יחד עם צרפת, אוקראינה המארחת ושבדיה, מה שמגביר אצל האנגלים את האמונה שהם יוכלו לצלוח את השלב הזה ללא הרבה בעיות, גם אם ווין רוני לא יוכל להשתלב במשחקים הללו.

"מבחינת הבתים האחרים, אני חושב שבית ב' הוא קשה מאוד מכיוון שפורטוגל, גרמניה והולנד חזקות מאוד", אמר פאביו קאפלו. "אנחנו שמחים להיות בבית ד', זה בית קשה אבל עדיף מאשר בית ב'". על העובדה שהמשחק הראשון יזמן לו מפגש עם אלופת העולם לשעבר צרפת, הוא הוסיף: "הכי קשה יהיה המשחק הראשון נגד צרפת. המשחק הראשון הוא תמיד קשה בגלל הלחץ. יהיה חשוב להשיג בו תוצאה טובה".

עבור קאפלו מדובר בקמפיין אחרון באנגליה, ועל כן הוא מקווה לקנח אותו בצורה משמחת: "אני שמח על התפקיד שלי, ואני מקווה שהטורניר האחרון שלי יהיה משהו חשוב עבור האוהדים". למרות זאת הוא בטוח ש"הנבחרת העדיפה היא ספרד. הם הנבחרת הטובה ביותר בעולם כרגע, קשה לנצח אותם".

למרות שהיא נחשבת למועמדת הנחותה להמשיך, אוקראינה מאמינה שהביתיות עשויה לעזור לה. המאמן אולג בלוחין ניתח: "אנגליה וצרפת יכולות להחשיב את עצמן כפייבוריטיות בבית, זה נכון", אמר. "אבל אני מאמין שלנו יחד עם שבדיה יש את המבט משלנו לגבי הדברים. יש לנו ניסיון מוצלח נגד צרפת ואנגליה, ואנחנו נעשה את המיטב מבחינתנו לשחק עם מחויבות למול האוהדים שלנו. אני מאמין שהתמיכה שלהם תחזק אותנו במשחקים".

בדנמרק כבר מחכים לנקמה

מרבית תשומת הלב תלך, איך לא, לבית המוות, בית ב' בו משובצות גרמניה, פורטוגל, הולנד ודנמרק. "אמרנו אפילו לפני ההגרלה שכדי להגיע לשלבי הגמר, אנחנו צריכים לבוא לכל משחק במטרה לנצח. אנחנו מודעים לכך ששובצנו לבית הקשה ביותר", אמר פאולו בנטו, מאמן פורטוגל.

בדנמרק מקווים להפתיע, ושחקנה הצעיר של הנבחרת כריסטיאן אריקסן הגיב להגרלה בטוויטר, כשצייץ: "הנקמה נגד הולנד בדרך. יאללה דנמרק!". כוונתו של הדני הצעיר כמובן להפסד של הדנים להולנד בטורניר האחרון בדרום אפריקה, אז ניצחו ההולנדים 0:2 בשלב הבתים.

בית א' נראה כבית הפחות אטרקטיבי ויפגיש את פולין המארחת עם רוסיה, צ'כיה ויוון. בבית ג' תשחק אלופת העולם ספרד עם איטליה, קרואטיה ואירלנד. מאמן הנבחרת הספרדית ויסנטה דל בוסקה, שראה את הנבחרת שלו מפסידה לאיטלקים במשחק האימון בחודש אוגוסט האחרון, נשמע מעורער: "איטליה ניצחה אותנו והיא יריבה חזקה. זה יהיה קשה בטורניר האירופי מכיוון שיש 16 נבחרות חזקות וכל אחת מהווה איום בפני עצמה, אבל התוצאה שרציתי התגשמה מכיוון שאנחנו לא פוגשים את גרמניה ומשחקים בפולין".

עוד תגובות מהגרלת היורו

מי פוגשת את מי ומתי?

הכירו את האצטדיונים שיארחו את האליפות

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully