וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2012: הולנד עם גרמניה, פורטוגל ודנמרק

בית המוות מופיע בכותרת. ספרד הוגרלה עם איטליה, קרואטיה ואירלנד. אנגליה עם צרפת, אוקראינה ושבדיה. משחק הפתיחה: פולין-יוון

בואו לדבר איתנו על ההגרלה בעמוד הפייסבוק שלנו

חצי שנה נותרה עד אשר תישמע שריקת הפתיחה ליורו 2012, ואנחנו באמת כבר לא יכולים לחכות. הגרלת הבתים לטורניר הנוצץ שייערך בקיץ הבא בפולין ואוקראינה התקיימה הערב (שישי) בקייב, והביאה איתה בית מוות אחד של ממש, שני בתים מאוד מסקרנים, ובית אחרון מעט פחות נוצץ אך פתוח לגמרי.

אין ספק כי מרבית עיני העולם יופנו בעוד שישה חודשים אל עבר בית ב' - בית המוות בשבילכם - שכולל את הולנד, גרמניה, פורטוגל ודנמרק. אלא שממש, אבל ממש לא כדאי לזלז בבית ג', ובו האלופה המכהנת ספרד, בצוותא עם איטליה, קרואטיה ואירלנד. צרפת ניצלה ממפגש עם הגדולות וששובצה לבית ד', שם תתעמת עם יריבתה הנצחית מאנגליה, ששוב מגיעה כששאיפותיה בשמיים. את הבית ישלימו שבדיה ואוקראינה, אחת משתי המארחות, שרושמת הופעת בכורה בטורניר. המארחת השניה, פולין, היא המנצחת הגדולה של הערב, כאשר מראש בית א' זכתה להגרלה נוחה למדי עם רוסיה, צ'כיה ויוון.

בית המוות של יורו 2012. רויטרס
בית המוות לצד הבית הכי קל באליפות. יש הבדלי רמות, אה?/רויטרס

רשימת הבתים המלאה

בית א': פולין, רוסיה, צ'כיה, יוון

בית ב': הולנד, גרמניה, פורטוגל, דנמרק

בית ג': ספרד, איטליה, קרואטיה, אירלנד

בית ד': אוקראינה, צרפת, אנגליה, שבדיה

לאחר מספר נאומים, מופעים וקטעי מחווה לאלופות עבר ולגארי ספיד, יצאה ההגרלה לדרך כאשר זינאדין זידאן (אלוף 2000) ומרקו ואן באסטן (אלוף 1988) לקחו חלק פעיל. הדרמה הראשונה התרחשה כבר בדקות הראשונות, כאשר צרפת - הנבחרת הכי חזקה בדרג האחרון, וזו שכולן לא רצו לפגוש - הוגרלה דווקא לבית ד', עם אוקראינה. בכך נמנע כבר בפתיחה בית מוות פוטנציאלי, שכן הטריקולור נמנעו ממפגש עם ספרד או הולנד. אלא שאז הגיע תורה של פורטוגל - הנבחרת החזקה ביותר בדרג השלישי - להיכנס לעניינים, והצטרפותה לבית ב' של ההולנדים כבר סימן את הבית המרתק ביותר באליפות. דקות ספורות לאחר מכן הגיעו גם גרמניה ודנמרק.

משחק הפתיחה של הטורניר יפגיש בין המארחת פולין לאלופת יורו 2004 יוון, ויתקיים ב-8 ליוני בוורשה ב-18:00 שעון מקומי. עוד באותו הערב יתקיים המשחק השני בבית בין רוסיה לצ'כיה.

ביום השני של הטורניר ייצאו לדרך משחקי בית המוות. הולנד תפגוש למשחק הראשון את דנמרק, כאשר המשחק השני של הערב יפגיש בין גרמניה לפורטוגל. הקרב בין הולנד לגרמניה ישוחק במחזור השני של הבית, וזה יקרה ב-13 ליוני.

קרב הענקיות השני בטורניר יתקיים ביום השלישי שלו, ה-10 ליוני, כשספרד ואיטליה יפתחו את בית ג'. שמונה ימים לאחר מכן תתמודד אלופת העולם במשחקה השלישי בטורניר נגד קרואטיה, כשהאיטלקים ישחקו נגד אירלנד במשחק שינעל את הבית.

גם בית ד' ייפתח עם המשחק המסקרן ביותר שלו כשב-11 ליוני יתמודדו צרפת ואנגליה. המשחק האחרון בשלב הבתים יתקיים ב-19 ליוני ויפגיש בין צרפת לשבדיה, כשעוד באותו הערב תתמודד אנגליה נגד אוקראינה.

מאמן נבחרת גרמניה (שמאל) יואכים לב, מאמן נבחרת דנמרק מורטן אולסן, מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו, מאמן נבחרת הולנד ברט ואן מרוויק (ימין). רויטרס
תתחילו לשבור את הראש, חברים. מאמני בית ב'/רויטרס

סדר המשחקים המלא

בית א'

8/6/12:
פולין - יוון
רוסיה - צ'כיה

12/6/12:
פולין - רוסיה
יוון - צ'כיה

16/6/12:
יוון - רוסיה
פולין - צ'כיה

בית ב'

9/6/12:
הולנד - דנמרק
גרמניה - פורטוגל

13/6/12:
דנמרק - פורטוגל
הולנד - גרמניה

17/6/12:
דנמרק - גרמניה
הולנד - פורטוגל

בית ג'

10/6/12:
ספרד - איטליה
אירלנד - קרואטיה

14/6/12:
ספרד - אירלנד
איטליה - קרואטיה

18/6/12:
קרואטיה - ספרד
איטליה - אירלנד

בית ד'

11/6/12:
אוקראינה - שבדיה
אנגליה - צרפת

15/6/12:
אוקראינה - צרפת
אנגליה - שבדיה

19/6/12:
שבדיה - צרפת
אוקראינה - אנגליה

הכירו את האצטדיונים שיארחו את האליפות
יורו 2012 בוואלה! ספורט

נשיא אופ"א מישל פלאטיני לצד הגביע של יורו 2012. רויטרס
מי תזכה לקבל מפלאטיני את הגביע הזה ב-1 ביולי?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully