וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "דנמרק לא נוחה, לא מפחדת ממשחקים גדולים"

מאמן גרמניה חושש דווקא מהנבחרת ה"קטנה" בבית המוות של יורו 2012. ווסלי סניידר: "מכירים את כל הנבחרות"

עם כל הכבוד למארחות טורניר יורו 2012, פולין ואוקראינה, אין ספק שהכותרות של אחרי ההגרלה התייחסו בעיקר לנבחרות שמשחקות בבית המוות, בית ב'. בבית יתמודדו הולנד, דנמרק, פורטוגל וגרמניה, ובאופן טבעי מאמני ארבע הנבחרות היו המראויינים המבוקשים ביותר בדקות שאחרי ההגרלה בקייב.

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב אמר: "אין ספק שזה הבית הקשה מכולם. מדובר במשימה מאתגרת מאוד, אבל זה טוב שאנחנו מתחילים את הטורניר במשחקים נגד נבחרות כל כך קשות. דנמרק היא נבחרת מאוד לא נוחה, היא למעשה נבחרת טיפוסית לטורנירים מהסוג הזה. אין להם פחד ממשחקים גדולים וזה מה שהופך אותם לכל כך מסוכנים". מאמן נבחרת הולנד ברט ואן מרוויק הסכים עם לב והוסיף: "האתגר הוא עצום. שחקן נבחרת הולנד ווסלי סניידר הוסיף: "זו הגרלה קשה אבל אנחנו מכירים את היריבות שלנו טוב מאוד. תמיד חשוב לנצח את המשחק הראשון בטורניר, ומאחר וגרמניה ופורטוגל יהיו היריבות הבאות שלנו - המשחק נגד דנמרק יהיה גורלי".

מפגש פיקנטי יהיה במסגרת בית ג', בו תתמודד איטליה נגד אירלנד שאותה מאמן ג'ובאני טראפטוני. מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי התייחס לכך ואמר: "מאוד רציתי להמנע ממפגש נגדו". על הבית עצמו שכולל בתור ראש בית את אלופת העולם ספרד אמר פראנדלי: "זו נבחרת חזקה מאוד ונהיה חייבים להגיע מוכנים כי זה המשחק הראשון שלנו". מאמן אירלנד טראפטוני נשמע אופטימי למרות הכל ואמר: "נצטרך להפגין את אותו חוזק מנטלי שהפגנו עד עכשיו ואני בטוח בנבחרת שלנו. אני יודע שאיטליה היא נבחרת טובה יותר אבל כל משחק הוא שונה. ספרד היא גם חזקה, אבל אנחנו צריכים לחשוב בעיקר על הרגע שלנו. הכי חשוב שיהיה לנו סגל מלא ללא פציעות".

אחרי הכשלון הגדול במונדיאל 2010, צרפת תנסה לתקן את הרושם ביורו, אבל לא יהיה לה קל בבית ד' שם תפגוש את אנגליה, שבדיה ואוקראינה. המאמן לורן בלאן הביע רגשות מעורבים ואמר: "היה יכול להיות יותר טוב, אבל יכל להיות גם הרבה יותר גרוע". מאמן אנגליה פאביו קאפלו התבקש לספק תחזית על הנבחרות האחרות ביורו 2012 ואמר: "ספרד היא הפייבוריטית כי היא הנבחרת הטובה ביותר בעולם כרגע, הולנד גם במצב מצוין. כמו תמיד, צריכות להיות הפתעות ולדעתי הנבחרת המפתיעה תהיה פורטוגל".

בית א' נראה כמו המשעמם ביותר, לפחות על הנייר, אבל הוא מעורר עניין גדול ביוון, שם זוכרים את הנפת הצלחת ההיסטורית בקיץ 2004. שחקן נבחרת יוון ניקוס ליברופולוס התייחס להגרלה שזימנה לנבחרתו את פולין, צ'כיה ורוסיה ואמר: "אני מאוד מקווה שנפתח טוב את הטורניר. זו בהחלט הגרלה טובה אבל ברור לנו שהיא יכולה להפוך לקשה מאוד. אם לא נתכונן כמו שצריך, הקושי של ההגרלה לא יהיה חשוב".

הגרלת הבתים של יורו 2012 נערכה באוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully