וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוסטון מבהירים: "לא נבצע טרייד על רונדו"

דני איינג' שם סוף לחרושת השמועות על עזיבה אפשרית של הרכז: "אם אתה טוב, ידברו עליך. זה לא אומר שזה נכון"

שלא בפעם הראשונה, נאלצו בשבועות האחרונים אוהדי בוסטון להתמודד עם לא מעט שמועות על טרייד אפשרי שישלח את רייג'ון רונדו לקבוצה אחרת. שמו של הרכז הנהדר הוזכר כבסיס לעסקה שבסופה יגיע כריס פול לשורות הסלטיקס, אך גם לאחר ש-CP3 הבהיר כי לא יחתום על הארכת חוזה בבוסטון, המשיך רונדו לשמוע כי הקבוצה שבחרה אותו בדראפט מחפשת עליו טרייד.

הערב (שישי) דאג נשיא הקבוצה, דני איינג', להרגיע את הרוחות ולהבהיר באופן חד משמעי כי הוא לא מתכנן לבצע עסקה עבור הרכז שלו. "אני לא יודע מאין צצו השמועות הללו, אבל הן בטח לא הגיעו מאיתנו. רונדו יהיה בסדר, הוא יודע שאנחנו אוהבים אותו והוא נרגש לבוא ולחזור לשחק כדורסל. לדעתי הוא מקבל מספיק תשומת לב, המון קבוצות מתקשרות בקשר אליו".

"הוא שחקן מצוין", הוסיף איינג' ושיבח את הרכז האתלטי, "אני לא הולך להשוות אותו לאחרים, אבל הוא אחד הרכזים הטובים בליגה, בטח. הוא כבר הוכיח את זה. בדיוק בגלל זה השמועות שיצאו הגיעו לכל מקום - כי הוא שחקן גדול. הוא עושה המון דברים עבור הקבוצה שלו, ובמידה מסוימת זה צריך להחמיא לו שמדברים עליו כל כך הרבה בימים האחרונים".

הנשיא טען כי השביתה הממושכת רק הקשתה על הקשר בין הרכז והמועדון, שכן הצדדים לא היו רשאים לדבר. "בדרך כלל אני ליד השחקנים כששמועות כאלה צצות. זה חלק מהעולם, התקשורת עושה קרקס והמון שמות נזרקים. אם אתה שחקן טוב ידברו עליך, אבל זה לא בהכרח אומר שזה נכון".

דוויט האוורד בדרך ללייקרס?

כריס פול ודרון וויליאמס יוצאים לשוק החופשי

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully