וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מהליגה הטובה בעולם: 2.12

הלייקרס מוכנים לוותר על אנדרו ביינום אם יקבלו את האוורד, קרון באטלר מעדיף את שיקגו, כולן רודפות אחרי ג'מאל קרופורד

30 קבוצות ה-NBA אמנם לא יכולות להחתים שחקנים או לבצע טריידים עד ה-9 בדצמבר, אך גם זה לא מונע מחרושת השמועות בליגת הכדורסל הטובה בעולם להמשיך גם הערב (חמישי), כשמקביל פתחו חלק גדול מהקבוצות את אימוניהם באופן רשמי. בדומה לאתמול, גם הפעם ליקטנו עבורכם את השמועות המעניינות ביותר שצצו בשעות האחרונות בתקשורת האמריקאית.

* דוויט האוורד, אחד משני השמות החמים ביותר בשוק השחקנים, מבוקש גם על ידי הלייקרס. רשת CBS מדווחת כי לראשונה מזה זמן רב, מנהל הקבוצה ג'ים באס מוכן להקשיב לעסקאות שכוללות את אנדרו ביינום "עבור המחיר הנכון", והמשמעות ברורה: אם וכאשר המג'יק והלייקרס ייכנסו למגעים על סופרמן, ביינום בוודאות יעשה את הדרך ההפוכה לפלורידה.

* לוס אנג'לס קליפרס ממשיכה בחיפושיה אחר סמול פורוורד, ובימים האחרונים פנו אנשי המועדון לקרון באטלר, שהחמיץ חלק נרחב מהעונה שעברה בשל פציעה. באטלר סיים בקיץ את חוזהו בדאלאס, ואשתקד הרוויח 10.5 מיליון דולר במאבריקס. שחקן חופשי נוסף שמבוקש על ידי הקליפרס הוא טיישון פרינס.

* אם פרינס לא יישאר בפיסטונס, המועמד המוביל להחליפו הוא שחקן אינדיאנה מייק דאנליבי ג'וניור.

* גם שיקגו רוצה את באטלר, בו חושקות מספר קבוצות נוספות. עם זאת, הסמול פורוורד של דאלאס אשתקד מעדיף את הבולס, כך על פי דיווחים.

* במקביל, שיקגו ממשיכה לחפש אחר חיזוק בעמדה מספר 2, פנתה לסקורר המחונן של וושינגטון, ניק יאנג. השוטינג גארד מבוקש גם על ידי דנבר וניו אורלינס.

* ואם בקומבו-גארדים שאוהבים לזרוק עסקינן, הרי שכמט חצי ליגה מביעה עניין בג'מאל קרופורד. על פי דיווחים, מדובר במיאמי, לוס אנג'לס לייקרס, דאלאס, פיניקס, פורטלנד, שיקגו, ניו ג'רזי וניו אורלינס.

* מייקל רד, שהחמיץ את העונות האחרונות בשל פציעות חוזרות ונשנות, מקבל הרבה תשומת לב ממספר קבוצות גדולות שמחפשות קלעי וותיק מהספסל. בין השאר, הוזכרו שיקגו, בוסטון, ניו יורק ומיאמי כמועמדות לקלוט את השחקן החופשי.

* טרייסי מקגריידי מעוניין לשחק בשיקגו בעונה הקרובה, ולהתאחד עם מי שנמנה על צוות האימון של יוסטון כאשר טימאק שיחק במדי הרוקטס - טום תיבודו.

* ההורנטס מתחילים להבין שיתקשו להשאיר את כריס פול, והדיווחים האחרונים טוענים שכחלק מעסקה סיבובית שתשלח את CP3 לאחת מהמחזרות שלו בניו אורלינס ירצו לראות את סטפן קרי מגיע בתמורה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully