וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת ה-NBA כמרקחה: מי עובר לאן?

כריס פול לא רוצה לנדוד לבוסטון, באורלנדו לא פוסלים טרייד על האוורד, קליבלנד תשאיר את פארקר. כל השמועות לפניכם

ליגת ה-NBA חזרה היום (רביעי) באופן רשמי לעניינים, כאשר סוף סוף סוכנים ושחקנים וקבוצות מורשים לדבר ביניהם. בנוסף, היום הוחלט גם כי 30 קבוצות הליגה יפתחו בשעה טובה את המתקנים שלהם לאימונים, במטרה לפתוח באופן רשמי את מחנות האימונים ב-9 בדצמבר. שלא במפתיע, העובדה כי הסוכנים יכולים כעת לעשות את עבודתם לא רק מאחורי הגב, הביאה לכך שהתקשורת האמריקאית חזרה לעסוק באינספור שמועות מסקרנות בנוגע למיטב כוכבי הליגה. הנה חלק מהם, משום שלמען האמת, גם אנחנו התגעגענו:

* השם הלוהט ביותר שנמצא על המוקד ביממה האחרונה הוא בלי ספק כריס פול. רכזה המופלא של ניו אורלינס הביע לא פעם את רצונו לעבור לשחק בקבוצה ובשוק גדול יותר, כאשר המועמדת המובילה היא כמובן ניו יורק, אם כי מעבר לניקס יהיה אפשרי רק בקיץ הבא. עד אז, צצה לאחרונה שמועה נוצצת במיוחד שקושרת את CP3 לבוסטון, כשבתמורה יעבירו הסלטיקס להורנטס את רייג'ון רונדו. עם זאת, רשת ESPN טוענת הערב כי היה והעסקה הענקית תצא לפועל, פול, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, לא יהיה מעוניין לחתום על הארכת חוזהו במדים הירוקים, לכן סביר להניח כי הטרייד המסקרן לא יקרה בסופו של דבר.

* בצל השמועה הנ"ל, מנהלת אינדיאנה מגעים עם בוסטון בנוגע לרונדו. דני איינג' אישר כי שוחח עם ראשי הפייסרס, בתקווה שאולי צירוף קבוצה שלישית לעסקה הפוטנציאלית יאפשר לו להביא את כריס פול לקבוצה המזדקנת בירוק. לאינדיאנה מקום רב תחת תקרת השכר, והיא אמורה להיות אחת הקבוצות הפעילות ביותר בשוק השחקנים בשבועות הקרובים.

* השם הנוצץ השני שמככב ברשימת השמועות של הרשתות האמריקאיות הוא דוויט האוורד. גם הסנטר החייכן כבר פחות או יותר הבהיר כי עתידו לא ממש נמצא באורלנדו, ועל כן מקבלת הקבוצה מפלורידה לא מעט הצעות מרחבי הליגה. אחת מהן הגיעה מניו ג'רזי, שעל פי דיווחים הציעה למג'יק את ברוק לופז ושתי בחירות סיבוב ראשון תמורת סופרמן. הג'נרל מנג'ר של אורלנדו אוטיס סמית' לא פוסל שום דבר לעת עתה: "אני חושב שצריך לקחת כל מצב בחשבון, ואז לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המועדון".

* הפרי אייג'נט האטרקטיבי ביותר נכון להיום הוא כנראה ננה, שהבהיר היום כי יעדיף לשחק עבור קבוצה שרצה לאליפות, על חשבון הכסף הגדול אותו יוכל לקבל בשוק החופשי: "הכסף פחות משנה לי. אם הייתי רוצה לפרוש היום הייתי יכול, כי חסכתי מספיק כסף. כרגע אני רוצה להיות שמח ולהמשיך להשתפר, ואני רוצה שחקנים טובים סביבי". שתיים מהמועמדות המובילות לקלוט את הסנטר הברזילאי הן מיאמי ודאלאס.

* שחקן חופשי נוסף שגורר לא מעט עניין מקבוצות הליגה הוא דייויד ווסט. אינדיאנה, גולדן סטייט, וושינגטון וניו אורלינס, שאיבדה את הפורוורד היעיל לשוק השחקנים החופשיים, מביעות בו עניין.

* בוסטון רוצה לצרף שחקן גבוה נוסף לסגל. המועמד המוביל: שחקן יוסטון, צ'אק הייז.

* מיאמי ולוס אנג'לס לייקרס מביעות עניין רב בגרנט היל הוותיק, אך אחד ממנהלי פיניקס, לון באבי, הבהיר: "החתמת גרנט מחדש אצלנו בעדיפות עליונה. הוא מייצג כל מה שהמועדון שלנו מייצג".

* שש קבוצות מעוניינות בקרון באטלר: ניו ג'רזי, לוס אנג'לס קליפרס, שיקגו, מיאמי, סן אנטוניו וניו יורק.

* ניו יורק מחפשת סנטר מחליף עד פתיחת העונה. המועמדים: קוואמי בראון, קורט תומאס, תיאו ראטליף, ארון גריי וטוני באטי.

* קליבלנד מעוניינת להשאיר את אנתוני פארקר, שחקן חופשי לעת עתה. "הם רוצים להשאיר אותו ורואים בו מודל לחיקוי", אמר גורם בהנהלה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully