וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וויליאמס וכריס פול יהיו שחקנים חופשיים בקיץ 2012

ניו ג'רזי וניו אורלינס בצרות צרורות: הסוכנים של צמד הכוכבים הודיעו כי הרכזים לא יאריכו חוזיהם. CP3 רוצה לעבור לניקס

ניו ג'רזי קיבלה הערב (חמישי) חדשות רעות למדי, כאשר הסיכויים המעטים שדרון וויליאמס יישאר בשורותיה גם לאחר קיץ 2012 התרסקו באופן סופי. הרכז הנהדר שבילה את החודשים האחרונים בבשיקטאש עתיד להיות אחד השחקנים החופשיים המבוקשים ביותר בקיץ הבא, והיום הצהיר סוכנו כי כוכב הנטס לא יישאר במועדון שיעבור מניו ג'רזי לברוקלין.

"דרון לא יחתום על הארכת החוזה שלו", אמר ג'ף שוורץ את המילים אותם ראשי הנטס ממש לא רצו לשמוע. "בהתבסס על ההסכם החדש של הליגה, זה פשוט לא הגיוני עבורו לחתום על חוזה חדש בניו ג'רזי. הוא הולך לשחק אצלם את העונה הקרובה ואז להשתחרר מהחוזה, זה לא קשור למידת האהבה שלו את הקבוצה".

החוקים החדשים עליהם מדבר סוכנו של הרכז קובעים כי וויליאמס יוכל לקבל הארכת חוזה של 39 מיליון דולר לשנתיים מניו ג'רזי כבר עכשיו, אך אם יבחר לסיים את חוזהו ולצאת לשוק החופשי הוא יהיה זכאי לחוזה מקסימום של 73 מיליון דולר ל-4 שנים משאר קבוצות הליגה.

וויליאמס הועבר במפתיע לניו ג'רזי בפברואר 2011, לאחר שגרם, לכאורה, לפיטוריו של ג'רי סלואן מיוטה. ב-12 משחקים שהספיק להשתתף בנטס העמיד ממוצעים של 15 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-12.8 אסיסטים לערב. בימים האחרונים נקשר שמו של דוויט האוורד כמועמד לעבור לנטס בתמורה לברוק לופז, בצעד שאמור היה לספק לדרון וויליאמס סיבה להישאר. כעת, נראה שאפילו זה לא יעזור.

הכוכב הנוסף של קיץ 2012, כריס פול, גם כן לא יישאר בקבוצתו הנוכחית. רשת 'יאהו' מדווחת הערב כי סוכנו של CP3 כבר הודיע לראשי ניו אורלינס כי פול החליט שלא להאריך את חוזהו במועדון, והוא רוצה לעבור למקום אחד - ניו יורק. זה זמן רב שהתקשורת בארצות הברית מדברת על אופציית צירופו של הרכז לכרמלו אנתוני ואמארה סטודמאייר בניקס, וכעת האוהדים בתפוח הגדול יכולים להיות קצת יותר אופטימיים.

לניקס אין ממש כיצד לבצע טרייד על פול עוד בעונה הנוכחית, שכן ניו אורלינס לא צפויה להסכים לאף עסקה שלא תכלול את כרמלו או אמארה. על כן, בדומה לדרון וויליאמס, הרכז ככל הנראה יבלה את שארית העונה בהורנטס, עד אשר יסתיים חוזהו, ואף יהיה שחקן חופשי. הניקס יהיו יכולים להציע לפול 55.5 מיליון דולר ל-4 שנים, בעוד קבוצות אחרות יהיו מסוגלות להציע לו את המקסימום - 74 מיליון ל-4 שנים. עוד פורסם באותו דיווח כי פול כבר שוחח עם דוויט האוורד, והשניים מעוניינים לשחק יחדיו בעונה הבאה. בניקס זה לא ממש יכול לקרות.

לאן מועדות פניו של כריס פול?
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully