וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת פורטוגל: "כריסטיאנו רונאלדו זקוק לעידוד"

רוי קושטה חושש מאיבוד סבלנות כלפי הכוכב שלא מבריק בנבחרת: "אסור לחשוב שהוא צריך להכריע משחקים לבדו"

בפורטוגל עדיין לא נרגעו לחלוטין מההקנטות של אוהדי נבחרת בוסניה כלפי כריסטיאנו רונאלדו לפני המשחק הראשון בין הנבחרות ביום שישי (0:0), אבל לפני הגומלין (23:00, ערוץ 5+ לייב) יש מי שחושש שגם הקהל הביתי לא יעשה לכוכב הגדול הנחות.

רונאלדו כבש העונה 13 שערים ב-11 משחקי ליגה ועוד שלושה בארבעה משחקי ליגת האלופות, אבל לא הצליח להעלות את פורטוגל ליורו 2012 מהמקום הראשון בבית המוקדם ונבחרתו שוב נזקקת למשחקי פלייאוף כדי להעפיל לטורניר גדול. בפורטוגל מצפים שהשחקן המצטיין יביא לנבחרת את אותו כושר מריאל מדריד והקהל מתחיל לאבד סבלנות.


עוד בנושא:

צפו באוהדי בוסניה מציקים לרונאלדו

אחר כך הם גם סינוורו אותו באימון וזכו לתגובה

פורטוגל לא מצליחה להתרומם

ארבעת הכרטיסים האחרונים ליורו יחולקו הערב

החשש שרונאלדו יישמע הערב קריאות בוז במידה שפורטוגל לא תצליח לכבוש במשך דקות ארוכות, הביא את שחקן העבר רוי קושטה להגן של השחקן: "אני מבין את זה שבמדינות אחרות מבקרים אותו ומקניטים אותו, אבל אנחנו צריכים לתמוך בו ולא לחשוב שהוא צריך להכריע משחקים לבדו. האוהדים צריכים להיות גאים בכך שאחד מהשחקנים הטובים בעולם - אולי הכי טוב - הוא פורטוגלי ולהוקיר אותו. אני בטוח שאין אף שרוצה לנצח את בוסניה יותר מאשר רונאלדו".

הפוליטיקאי והמשורר מנואל אלגרה הציע פתרון לקריאות "מסי, מסי, מסי...", שרונאלדו שומע בכל מקום אליו הוא מגיע עם הנבחרת הלאומית ושהרגיזו אותו מאוד בסראייבו והציע: "אנחנו צריכים שברונאלדו תהיה תמיכה ציבורית. התשובה הכי טובה לקריאות 'מסי, מסי', תהיה אם 60 אלף פורטוגלים יצעקו הערב 'רונאלדו, רונאלדו'. לפורטוגלים יש תכונה של קצת קנאה למי שמצליח. זו בעיה שיש לנו מאות שנים. אנחנו ניצבים בפני משחק מכריע ורונאלדו ראוי לעידוד".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully