וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו: "נשמח בתום 90 הדקות"

מאמן פורטוגל אופטימי בוסניה (23:00, 5+ לייב). פיאניץ': "יהיה לנו קל יותר במגרש טוב". קרואטיה, צ'כיה ואירלנד רוצות להעפיל

רשימת המשתתפות ביורו 2012 תיסגר מחר (שלישי) סופית כאשר בתום ארבעת משחקי הגומלין בשלב פלייאוף, יבטיחו ארבע נבחרות את השתתפותן בטורניר שיתקיים בקיץ באוקראינה ופולין. המפגש הפתוח ביותר יתקיים בליסבון שם פורטוגל מקווה לא למעוד מול בוסניה אחרי ה-0:0 בזניצה. מונטנגרו תארח את צ'כיה ותנסה למחוק פיגור 2:0. שני המפגשים הנותרים נראים כבר מוכרעים. קרואטיה מארחת את טורקיה המתפוררת עם יתרון 0:3 מהמשחק באיסטנבול. גם אירלנד אמורה להשלים את העבודה ולהעפיל ליורו כשהיא מחזיקה ביתרון 0:4 ממשחק החוץ מול אסטוניה ביום שישי. הגרלת שלב הבתים של האליפות תתקיים ב-2 בדצמבר בקייב.

קרואטיה - טורקיה (21:05, 5+ לייב)

חגיגה גדולה צפויה בזאגרב כאשר אלפי האוהדים המקומיים מחכים לראות את הנבחרת שלהם מבטיחה עלייה שלישית ברציפות לאליפות אירופה. למרות ה-0:3 המבטיח מהמשחק באיסטנבול, בנבחרת הקרואטית ניסו לשמור על רצינות. "עשינו רק חצי עבודה", אמר לוקה מודריץ'. "אסור להירגע אפילו לא לרגע כי זה יכול להיות מאוד מסוכן".

גם המאמן סלאבן ביליץ' המשיך באותו הקו: "שלא תטעו, זה לא יהיה משחק אימון. טורקיה נבחרת גדולה שתגיע להוציא תוצאה טובה. כדורגל הוא משחק בלתי צפוי ואין לנו זמן להיות רגועים. ברור שאנחנו אופטימיים, אבל אנחנו צריכים להיות טובים יותר משהיינו במשחק הראשון". קרואטיה תחסר את ודראן צ'ורלוקה וטומיסלאב דוימוביץ' המוצהבים ועל פי המסתמן, דניאל פראניץ' ואוגניין ווקויביץ' אמורים להחליפם בהרכב.

בטורקיה עסקו השבוע בעיקר במעמדו של חוס הידינק, שאמור לסיים את תפקידו לאחר המשחק. חוזהו של ההולנדי מסתיים בקיץ הבא, אך נראה שהצדדים ייפרדו במידה והנבחרת לא תעשה סנסציה מדהימה. שמו של המאמן כבר נקשר למשרות באייאקס ואנז'י מחצ'קאלה, אבל בסביבתו של הידינק מכחישים.

"בואו נודה בעובדות. קשה ואפילו בלתי אפשרי לעלות", אמר המאמן. "למרות זאת, לא נוותר. נילחם על הכבוד שלנו". על מעמדו אמר: "הכדורגל הטורקי מונע מרגשות וידעתי את זה כשהגעתי. בזמנים רעים אתה צריך לדעת לקבל ביקורת. אני לא קורא טורקית, אבל נמצא בכדורגל מספיק זמן כדי להבין את התחושות. אין לי בעיה עם התגובות של האוהדים הטורקים". טורקיה תעלה בהרכב חסר במיוחד ללא הקאן בלטה, סברי סריוגלו, אמרה בלוזוגלו וארדה טוראן המוצהבים.

מונטנגרו - צ'כיה (21:15)

הנבחרת של ברנקו ברנוביץ' הייתה אחת ההפתעות הנעימות של המוקדמות, אבל נמצאת עם הגב לקיר אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון. מעולם בהיסטוריה של משחקי הפלייאוף באירופה לא חזרה נבחרת מפיגור כזה להעפלה, אבל במונטנגרו עדיין מאמינים ביכולתם להדהים את הצ'כים ולרשום העפלה היסטורית לאליפות אירופה בקמפיין השני של הנבחרת כמדינה עצמאית.

"הצלחנו למחוק פיגור 2:0 מול אנגליה תוך 45 דקות ואני בטוח שאפשר לעשות את זה ב-90 דקות מול הצ'כים שלא נמצאים באותה רמה כמו האנגלים", אמר ברנוביץ'. "אני בטוח שאנחנו יכולים לכבוש שניים או שלושה שערים והדאגה היחידה שלי היא שניקח סיכונים, נישאר חשופים מאחור ונספוג שער. יש כאלה שיקראו לי משוגע, אבל אני חושב שננצח 0:3 כי אני יודע שהשחקנים ישאירו הכל על המגרש בעידוד הקהל בפודגוריצה".

צ'כיה מחפשת להשלים את העבודה ולעלות בפעם החמישית ברציפות ליורו. למעשה, מאז פירוק צ'כוסלובקיה, הנבחרת הצ'כית לא פספסה אליפות אירופה כמדינה עצמאית. "הגישה פשוטה מאוד. אנחנו רוצים לכבוש", אמר הקפטן תומאס רוסיצקי. "אם נעשה את זה, יהיה להם קשה מאוד. אנחנו מצפים לקהל משולהב ואווירה נהדרת ויהיה לנו קשה. לכן אנחנו צריכים לשחק בסבלנות כמו במשחק הראשון".

אירלנד - אסטוניה (21:45)

האירים יבטיחו ככל הנראה העפלה ראשונה לטורניר גדול לראשונה מאז 2002 והשתתפות ראשונה באליפות אירופה מאז 1988. שחקני אירלנד יחלקו בבונוסים בסך ארבעה מיליון יורו, אבל הקפטן ריצ'רד דאן הבהיר: "אנחנו מרוויחים מספיק כסף בקבוצות. לייצג את אירלנד זה כבוד ואנחנו לא משחקים בשביל הכסף. כל מה שחשוב לנו זה לעלות ליורו ולהביא גאווה למדינה. ההעפלה גורמת לנו אושר וננצור אותה. יש פה כמה חבר'ה ותיקים שזה אולי לא יקרה עבורם שוב". אסטוניה, אחת הסנסציות של המוקדמות, מקווה לפחות לסיום מכובד לקמפיין הטוב בהיסטוריה של הנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פורטוגל - בוסניה (23:00, 5+ לייב)

אחרי ה-0:0 במגרש האיום בזניצה, פורטוגל חוזרת הביתה ומקווה להשלים את העבודה ולהעפיל ליורו בפעם החמישית ברציפות. "יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו משוכנעים שנשתלט על המשחק", אמר פאולו בנטו. "הסיכויים שלנו הם 50 אחוז. עשינו תוצאה טובה, אבל העובדה שלא כבשנו מעמידה אותנו במצב מסוכן".

בנטו בהחלט חושש מהבוסנים: "נשחק נגד נבחרת עם יכולות טכניות וכמה שחקנים עם יכולת אישית נהדרת, אבל בסיום 90 הדקות אנחנו נהיה הנבחרת השמחה יותר וחשוב מזה, המדינה השמחה יותר". גם הבלם ברונו אלבש אופטימי: "אנחנו מוכנים לכל תרחיש, לא רוצים לספוג וצריכים לכבוש. יש לנו מספיק איכויות בשביל לעלות. אנחנו מצפים שהם ישחקו באופן דומה למשחק הראשון ויחפשו התקפות מתפרצות".

בוסניה יודעת היטב שהמטרה היא לכבוש שער שיעביר את הלחץ לפורטוגלים. "אם נכבוש, אני חושב שנעלה", אמר מיראלם פיאניץ'. "כי אז הם יצרכו לכבוש שני שערים ויש לנו את השחקנים לעצור אותם. הכל פתוח והולך להיות משחק גדול. אנחנו יוצאים לליסבון לשחק את הכדורגל שלנו. הראינו בצרפת שאנחנו יודעים לעשות את זה ואנחנו לא חוששים".

הקשר המצוין של רומא המשיך להפגין ביטחון: "הראינו שהתבגרנו כנבחרת, אנחנו כל הזמן מתקדמים ועומדים שווה מול נבחרות גדולות. עכשיו אנחנו רוצים להיות בטורניר גדול וזה הולך לקרות. במשחק הראשון רצינו לא לספוג. על מגרש טוב יותר, בתנאים שיתאימו לנו יותר, יהיה לנו יותר קל".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully