וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בוסניה נגד רונאלדו, טייק 2

אחרי הקריאות "מסי", אוהדים סינוורו את החלוץ בלייזר באימון וזה הגיב באצבע משולשת. בפורטוגל מתלוננים על המשטח

אוהדי נבחרת בוסניה ממשיכים להתעמר בכריסטיאנו רונאלדו, ערב המפגש עם פורטוגל בפלייאוף מוקדמות היורו (21:00, 5+ לייב). האוהדים סימנו את כוכב ריאל מדריד כמטרה ואחרי שקיבלו את פניו בשדה התעופה בקריאות: "מסי מסי", פגשו בו גם באימון נבחרת פורטוגל. כאשר החלוץ יצא מחדר ההלבשה הוא סונוור בלייזר על ידי אוהדים שישבו בבניינים סמוכים. רונאלדו העצבני הגיב עם אצבע משולשת לעבר אותם מסנוורים. האירוע הסתיים תוך דקה כאשר חבורת האוהדים נעלמה במהרה.

מלבד היחס לרונאלדו, למשלחת הפורטוגלית יש לא מעט ביקורת גם בכל הקשור למצבו של המשטח באצטדיון בילינו פולייה שבעיר זניצה. המנהל הספורטיבי של הנבחרת, קרלוס גודיניו, טען: "זה המשטח הגרוע ביותר שראיתי". בפורטוגל טענו כי התריעו מראש על המצב, אך בהתאחדות הבוסנית החליטו להתעלם. אופ"א, אגב, אישרה את המגרש לאירוח ההתמודדות.

פורטוגל ערכה אמש את האימון המסכם לקראת ההתמודדות, כאשר כל 23 שחקני הסגל כשירים. המאמן פאולו בנטו רמז שלא יבצע שינויים מרחיקי לכת בהרכב ולפיכך ההערכה היא שרונאלדו, נאני והלדר פוסטיגה יפתחו בחלק הקדמי, ברונו אלבש ישחק לצד פפה במרכז ההגנה ואילו קרלוס מרטינס מבנפיקה צפוי להיות מועדף בקישור.

פלייאוף היורו - כל הכתבות והחדשות, סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully