וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוס הידינק: "שרקו לי בוז? הטורקים זה עם רגיש"

אוהדי טורקיה קראו לחוס הידינק להתפטר אחרי התבוסה מול קרואטיה, המאמן תירץ. רונאלדו: "שיחקנו על חול, בבית נסתדר"

משחקי הפלייאוף על ארבעת המקומות האחרונים ליורו 2012 סיפקו לא מעט שערים, אבל הצגה אחת מדהימה: קרואטיה ניצחה אתמול (שישי) 0:3 באיסטנבול את טורקיה, וההתמודדות שהייתה אמורה להיות הכי צמודה ומסקרנת מבין הארבע נראית סגורה וחתומה.

מאמן נבחרת טורקיה, חוס הידינק, שעוד לפני המשחק לא זכה לפופולריות גדולה מדי בטורקיה ומעמדו היה מעורער אחרי טורניר מוקדמות בינוני, שמע שריקות בוז צורמות בסיום (מהקהל שלא ברח מהיציעים לפני שהמשחק נגמר) ואף שמע קריאות להתפטר. גם השוער וולקאן ספג לא מעט שריקות בוז.

"הפער גדול מאוד, יהיה בלתי אפשרי להגיע ליורו", הודה הידינק בסיום, "לקרואטיה יש נבחרת חזקה מאוד וממושמעת. קשה לספוג שער אחרי שתי דקות, וזה מה שקרה לנו. אני לוקח את כל האחריות עליי, אבל תוכנית המשחק שלנו הייתה אחרת".

הידינק התבקש להגיב לשריקות הבוז שספג, ואמר: "הטורקים זה עם רגיש מאוד, והתגובות האלה הן מאוד אמוציונליות. יש לנו עוד משחק ביום שלישי, והשחקנים יילחמו על הכבוד שלהם. אין לנו הרבה סיכוי, אבל נילחם".

שחקן הנבחרת אוגור בוראל, שמשחק במדי פנרבחצ'ה, התייחס לשריקות הבוז שספג חברו לקבוצה, השוער וולקאן: "בושה איך שהתייחסו אליו, הוא השוער הכי טוב בטורקיה. הקהל שקילל אותו זה אוהדי גלאטסראיי, זה אבסורד".

מנגד, סלאבן ביליץ', המאמן הקרואטי, הודה שהוא מופתע מהתוצאה החד צדדית. "כשאתה מגיע לכזה איצטדיון, אף אחד לא מצפה לצאת מפה עם כזאת תוצאה", אמר ביליץ', שראה את הקרואטים נוקמים בטורקיה על ההפסד הכואב ביורו הקודם, "ידענו ששער ישפיע עליהם מאוד, ולכן השער המוקדם שכבשנו היה חשוב מאוד".

ביליץ' הוסיף כי "טורקיה הניעה היטב את הכדור אחרי הגול, אבל אז דווקא אנחנו כבשנו את השני, ובהפסקה אמרנו שאנחנו חייבים להבקיע עוד אחד. האמת שיכולנו לנצח בהפרש גדול יותר. אני רוצה לברך את השחקנים שלי, שהשלימו משחק בלי אף טעות. זה היה פנטסטי, באמת מדהים".

אכזבה בפורטוגל: "התוצאה לא הוגנת"

את המשחק המאכזב של הערב סיפקו בוסניה ופורטוגל, שאחרי ציפיות גדולות והבטחות משני הצדדים - קיבלנו משחק חלש על הדשא הגרוע בבוסניה, עם 0:0 בלי הרבה מצבים. הבוסנים הגיעו להזדמנות מצוינת לפני הסיום ויכלו לגנוב ניצחון, אבל מדוניאנין, דז'קו והחברים מבוסניה יודעים שלא ממש הגיע להם הניצחון, כשפורטוגל הייתה זו שהייתה מסוכנת יותר.

"אנחנו שלטנו במשחק, בעוד לבוסניה היייתה הזדמנות אחת לאורך כל המשחק", אמר בסיום מאמן פורטוגל פאולו בנטו, שהגיע למשחק תחת לחץ רב בארצו עקב סכסוכים שלו עם מספר שחקנים, "זו תוצאה מאוד לא הוגנת מבחינתנו, בהתחשב במה שעשינו. אני גאה ברוח שהציגו השחקנים".

לפני הגומלין בנטו יודע: "זו תוצאה טובה, אבל אסור לנו להגיע שחצנים. יהיה קשה מול נבחרת טובה, אבל נצטרך להציג את אותה נחישות ואומץ".

כריסטיאנו רונאלדו הגיב לפרובוקציות נגדו בימים לפני המשחק: "התרגלתי לזה כבר, שיחקתי בצורה רגועה. זה לא מזיז לי. הם מדברים רק על זה שהנפתי אצבע משולשת, אבל לא מדברים על החמישה לייזרים שכיוונו לי לעיניים".

על המשחק עצמו אמר רונאלדו: "שיחקנו על חול, לא על דשא. זה היה משחק בגינה. אני חושב שכשנשחק על מגרש עם תנאים טובים יותר ומול הקהל שלנו, אין לנו ממה לפחד".

אירלנד וקרואטיה עם רגל וחצי ביורו, פורטוגל עוד לא

עוד באירופה: אנגליה מסוגלת לנצח את אלופת העולם ספרד?

ידידות: 3:3 סוער לאוקראינה מול גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully