וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: 3:3 נהדר בין אוקראינה לגרמניה

משחק גדול באצטדיון האולימפי בקייב, בו ייערך גמר היורו הקרוב, הסתיים בשוויון. 0:0 להולנד מול שוויץ, תיקו לרוסיה ביוון

יורו 2012 כבר נמצא ממש מעבר לפינה, והערב (שישי) המשיכו חלק מהנבחרות את ההכנות שלהן לקראת הטורניר, כשקיימו משחקי אימון ראשונים מאז נגמר טורניר המוקדמות. אוקראינה וגרמניה סיפקו הצגה וסיימו בתיקו 3:3 באצטדיון האולימפי בקייב, בו ייערך גמר היורו הקרוב. המארחת השנייה של הטורניר, פולין, הפסידה בבית 2:0 לאיטליה. הולנד, שלא התקשתה להעפיל לטורניר הגמר, לא הצליחה לנצח בבית את שוויץ וסיימה בתיקו 0:0. צרפת גברה 0:1 על ארצות הברית בסטאד דה פראנס. רוסיה, יריבת ישראל במוקדמות מונדיאל 2014, השיגה תיקו 1:1 ביוון, ויריבה נוספת של הנבחרת שלנו, אזרבייג'אן, גברה 0:1 בחוץ על אלבניה.

אוקראינה - גרמניה 3:3

משחק ענק באצטדיון שיארח את גמר היורו הקרוב, הלוואי שגם בגמר נראה שישה שערים. אוקראינה כמעט השיגה ניצחון יוקרתי מול הגרמנים, שבחרו להעניק מנוחה לפיליפ לאהם ומנואל נוייר, מה שניכר היטב במשחק הגנה חלש במחצית הראשונה, בסיומה ירדו המארחים עם יתרון מדהים 1:3, אחרי בליץ של רבע שעה.

אנדריי ירמולנקו כבש מקרוב בדקה ה-28 וכעבור שמונה דקות יבגני קונופלינקה נשלח למתפרצת והכפיל את התוצאה. טוני קרוס, שקיבל את הצ'אנס בהרכב, החזיר את גרמניה למשחק עם שער יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-38, אלא שטיל מטורף של סרגיי נזארנקו מ-30 מטרים רגע לפני המחצית, לא השאיר לשוער המחליף רון רוברט צילר שום סיכוי.

הקצב לא ירד גם במחצית השנייה, כשסימון רופלס צימק בדקה ה-65 ותומאס מולר הנפלא השיג את השוויון המיוחל בדקה ה-77. בתוספת הזמן יכול היה המחליף מרקו דביץ' לקנות את עולמו ולנצח את המשחק עבור אוקראינה, אבל הוא בעט משני מטרים לרגליים של רוברט צילר והנבחרות נפרדו בשוויון.

הולנד - שוויץ 0:0

סגנית אלופת העולם עלתה בקלות ליורו לאחר שהשיגה 27 נקודות מתוך 30 ושמרה על מאזן מושלם עד המשחק האחרון מול שבדיה, בו נוצחה. היום, ללא איברהים אפלאי, אריק פיטרס, אריאן רובן וג'פרי ברומה הפצועים, זה כבר נראה פחות טוב, כשהנבחרת של ברט ואן מרוויק, שצפוי להאריך את חוזהו בימים הקרובים, לא מצאה את השער של דייגו בנאגליו למרות לחץ בלתי פוסק ושתי הזדמנויות גדולות של דירק קאוט ורובין ואן פרסי כבר במחצית הראשונה.

הנבחרת של אוטמר היצפלד דווקא לא הבריקה במוקדמות וסיימה במקום השלישי בלבד, אבל הפעם היא התגוננה היטב והצליחה לצאת מהאמסטרדם ארנה עם תוצאה מחמיאה ביותר.

פולין - איטליה 2:0

הנבחרת של צ'זארה פראנדלי רוצה לתקן את הרושם הרע שהשאירה במונדיאל 2010. הדרך לכך החלה עם קמפיין מוקדמות מוצלח, בסיומו העפילו האזורי ליורו. היום הם עשו התקדמות נוספת עם ניצחון על אחת משתי מארחות היורו פולין.

האיטלקים עלו בהרכב חסר מאוד, בין היתר כמובן ללא אנטוניו קסאנו, שעבר ניתוח לאחרונה. מריו באלוטלי, אשר נמצא בכושר מסחרר במנצ'סטר סיטי, המשיך את התקופה הטובה עם שער בדקה ה-30. ג'אמפאולו פאציני היה במקום כדי להכפיל בדקה ה-60. יעקוב בלזקיקובסקי המקומי עוד הספיק להחמיץ פנדל שש דקות לסיום. מתברר שלא רק תחנות הרכבת ושדות התעופה לא מוכנים בפולין - גם הנבחרת לא מוכנה לחלוטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צרפת - ארצות הברית 0:1

בשעה שראשי שתי המדינות מחליפים רשמים על ראש הממשלה שלנו, נפגשו שתי הנבחרות בסטאד דה פרנאס. הטריקולור, שסחטו בקושי תיקו מול בוסניה כדי לעלות ליורו, המשיכו לא להרשים אבל להשיג תוצאות גם היום. שני הקשרים הבולטים נעדרו בנבחרותיהם. סמיר נאסרי הצרפתי פצוע ואילו לנדון דונובן האמריקאי עסוק עם קבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי בהכנות לגמר ליגת ה-MLS שייערך בשבוע הבא.

בלעדיהם, המשחק היה קצת נטול יצירתיות, עד שלוק רמי ממארסיי נשלח בכדור ארוך בדקה ה-72 ומול טים הווארד לא התבלבל ובעט חד ושטוח פנימה. עד לסיום קרים בנזמה עוד הספיק להחמיץ ללא הכרה, אך צרפת ידעה לשמור על השער וניצחה את המשחק.

יוון - רוסיה 1:1

יוון, יריבת ישראל בקמפיין הקודם, ויריבת ישראל בקמפיין הבא, רוסיה, נפגשו באצטדיון גאורגיוס קראיסקאקיס. שתיהן גם הגיעו למשחק במצב רוח טוב אחרי שהעפילו אוטומטית ליורו, כשגם מהמשחק עצמו אף אחת לא יצאה מאוכזבת מדי. דקה וחצי מהפתיחה נשלח רומן שירוקוב בכדור עומק ובעזרת הבלם היווני העלה את הרוסים ליתרון מהיר, אלא שקוסטס קאצורניס השווה בדקה ה-59 וקבע את תוצאת הסיום. יריבה נוספת של ישראל במוקדמות 2014, אזרבייג'אן, גברה 0:1 בחוץ על אלבניה משער של ראוף אלייב בדקה ה-22.

משחקים נוספים:

גאורגיה - מולדובה 0:2
לגאורגיה: מרטסולדזה (36), אננידזה (39).

הונגריה - ליכטנשטיין 0:5
להונגריה: פריסקין (10, 20), דזודזק (76), קומאן (79), פסזסין (89).

דנמרק - שבדיה 0:2
לדנמרק: בנדטנר (35), קרון-דלי (80).

קפריסין - סקוטלנד 2:1
לקפריסין: כריסטופי (60), לסקוטלנד: מילר (23), מקיי (57).

בלגיה - רומניה 1:2
לבלגיה: ואן בויטן (11), קוקיץ (43, עצמי). לרומניה: מריקה (66).

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully