וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר לשחקנים: "אם יש פה קוקסינלים שיהיו ביציע"

28.10.2011 / 10:57

כ-100 אוהדים הגיעו לבית וגן להביע מחאה לאחר התבוסה בליגה: "זכיתם לפריבילגיה כשלא זרקנו עליכם אבנים בסכנין"

לפני מספר ימים, אוהדי בית"ר ירושלים הבטיחו להפגין באימון הקבוצה בבית וגן, והיום (שישי) הם עמדו בהבטחתם. כ-100 מהם הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה ופצחו תחילה בקריאות "ביזיון", ו-"אין לכם כבוד" לשחקנים. לאחר מכן ירדו לתחומי המגרש והתכנסו לשיחה עם השחקנים במרכז המגרש.

שחקני בית"ר עמדו במרכז המגרש והקשיבו לאוהדים. לפני כן פנה הקפטן אבירם ברוכיאן לאוהדים ביציע ואמר להם כי "הקללות האלה מורידות את הביטחון לשחקנים". כשנכנסו למגרש פנו האוהדים למאמן יובל נעים ולשחקנים ואמרו להם: "אנחנו לא רוצים לנקוב בשמות, אבל אם יש פה קוקסינלים שיהיו ביציע ולא במגרש. אנחנו רוצים שתיתנו לנו מה שאנחנו נותנים לכם. אנחנו רוצים שתירקו דם על המגרש ותעשו גליצ'ים, ולא שתבואו אלינו אחרי המשחק ותמחאו לנו כפיים. איך בכלל העזתם לבוא אלינו אחרי המשחק בסכנין ולמחוא לנו כפיים?

"יובל, אימנת בהרבה קבוצות וקהל כמונו לא היה לך. אין לנו בעיה עם הפסדים, יש לנו בעיה עם זה שלא מתאמצים ואתם יודעים את זה טוב מאוד", הוסיפו האוהדים לשחקנים. "אם הייתם יודעים מה אנחנו עוברים כדי להגיע למגרשים ולתת לכם תמיכה, הייתם נותנים יותר".

כבר לאחר המשחק בסכנין החליטו האוהדים כי התבוסה 3:0 אינה במקומה והם לא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום. האוהדים רצו להגיע לאימון במהלך השבוע אך הדברים לא הסתדרו מה גם שנוצר קשר בין אחד האוהדים הבכירים לאבירם ברוכיאן במטרה לנסות ולייצר שיחת פיוס בה השחקנים יתנצלו. יש לציין כי השיחה לא הייתה אמורה למנוע את הגעת האוהדים היום לאימון אלא לקבל את התמיכה שלהם בהמשך ובעיקר במשחק החשוב ביום ראשון בליגה נגד עירוני ניר רמת השרון.

קובי מויאל נשאל היום בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים, על כך ששחקנים אמרו לפני המשחק שהפסד 1:0 ישמח אותם, והגיב: "אני אישית לא הייתי בסכנין, אבל אוי ואבוי אם שחקן אמר דבר כזה. אני במהלך המשחק הרגשתי חסר אונים מבחוץ אבל אנשים צריכים להבין שזאת לא בית"ר של פעם ואין מה לעשות, כרגע אנחנו לא מספיק טובים. מי שהיה שחקן יודע שבסיר הלחץ של בית"ר ירושלים יש כאן שחקנים צעירים שלא חלמו לשחק בבית"ר, ופתאום יש להם הזדמנות והם נלחצים וקשה להם לשמור על דרך לאורך זמן. זה לא היה צריך לקרות בצורה הזאת אבל ידענו שיהיה קשה. אין שחקן שלא רוצה ולא נלחם

מויאל דיבר גם על הסיכוי לרדת ליגה: "זה עדיין מוקדם. צריך להחזיר ולהביא את מה שהיה לנו בתחילת העונה, כמו נחישות והקרבה, ועם זה ללכת קדימה. אנחנו בתקופה לא טובה ואנחנו צריכים לצאת מזה ביחד כל השחקנים יחד עם יובל והאוהדים".


דן איינבינדר כבר ביקש סליחה מהקהל של בית"ר

האוהדים לשחקנים: "אתם מייצגים גם את העם היהודי"

לאחר כ-20 דקות התפנו האוהדים מכר הדשא, ונעים ערך שיחה לשחקנים. בתום האימון ירדו השחקנים לחדר ההלבשה והאוהדים שוב נכנסו לתחומי המגרש וביקשו לשוחח עם השחקנים שהיו בסגל למשחק בסכנין. "הפריבילגיה שקיבלתם זה שלא זרקנו עליכם אבנים שיצאתם בדרך חזרה מסכנין", אמרו האוהדים לשחקנים. "בית"ר זה המועדון היחיד בעולם שהסמל שלו הוא סמל קדוש. אתם מייצגים גם את העם היהודי וכשעליתם על המגרש בסכנין הייתם צריכים לחשוב רק על זה, לא על כדורגל בכלל".

לאחר מכן אמר אבירם ברוכיאן לאוהדים: "את מה שעשיתם בשבילנו השנה לא ראינו מכם אפילו בשתי האליפויות. בלי התמיכה שלכם אנחנו יכולים לרדת, אנחנו צריכים אתכם ומבטיחים שעד סוף השנה תראו מלחמה מכולם. אני אישית אומר לכם שבחיים לא היה קהל כזה לבית"ר ירושלים, כל הליגה מקנאת בקהל שלנו. בלעדיכם אין לנו סיכוי לשרוד בליגה".

האוהדים שאלו אותו: "אנחנו נבוא ונעודד 90 דקות ביום ראשון, אתה יכול להביח מלחמה?" וברוכיאן אמר להם: "כן, כל עוד הקהל יהיה איתנו אני מבטיח מלחמה עד סוף העונה".

קובי מויאל הגיב לנושא: "האוהדים כאבו ואמרו את אשר על ליבם. אנחנו בסך הכל מבינים אותם וידענו שזה מה שיקרה. אני אמרתי לאוהדים שהם צודקים במאה אחוז ואין לנו מה להוסיף פרט ללהבטיח שניראה אחרת. אני חושב שדווקא זה דבר נכון שזה יקרה כרגע ולא אחרי המחזור העשרים כשיהיו בעיות. אני רק מקווה שכולנו ביחד נצא מזה. רמת השרון היא מוקש. היא הבקיעה שלושה שערים ברבע שעה נגד הפועל תל אביב בגביע הטוטו וזו תהיה התמודדות קשה מאוד. יש לה שחקנים מצויינים והמשחק הוא ציון דרך עבורנו. ניצחון נגד רמה"ש יוסיף לנו ביטחון ויעזור לנו מאוד"

נעים: "קובי מויאל הוא מסוג השחקנים שאין להם תחליף"

בנוגע לצד המקצועי, נעים עדיין לא בטוח לגמרי בהרכב עמו יעלה. הבלם החדש של הקבוצה אנדריי פיליאבסקי עדיין לא בכושר משחק, ובשלב זה נעים עדיין לא החליט אם לשלבו בהרכב, זאת גם לאור העובדה כי לרמת השרון התקפה מהירה. בשל כך מעדיף נעים כרגע את תומר בן יוסף על פני מתן בראשי, עם זאת הוא עדיין לא החליט על כך באופן סופי.

בנוגע להתקפה, החלוץ עמית בן שושן ייעדר, כשלירון דיאמנט צפוי שוב להחליפו, גם צחי אליחן עדיין בתמונה. הבשורה הטובה ביותר מבחינת נעים היא חזרתו של הקשר קובי מויאל לאימונים והעובדה כי הוא יוכל לפתוח בהרכב אחרי שנעדר שלושה משחקים. "הוא מסוג השחקנים שאין להם תחליף בשבילי", אמר נעים על מויאל. "כשהוא לא משחק, אנחנו נפגעים". מיגל פורטיז'ו עשוי לפתוח בקישור האחורי על חשבונו של שי חדד, אותו העיף לפני מספר ימים נעים מהאימון, אך כמו בשבועות האחרונים, המאמן אוהב לקבל את ההחלטות הסופיות בלילה שלפני המשחק.

שחקני בית"ר שראו את משחקה של רמת השרון נגד הפועל תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו, הבינו שהם צפויים למשחק לא קל כלל, ואחד מהם אמר: "הם יצאו מפיגור 2:0 נגד הפועל והבקיעו בקלות שלושה שערים תוך רבע שעה מ שמראה כמה הם חזקים מקדימה וכמה חשוב לעמוד נכון ולעשות עבודה טקטית מושלמת. אנחנו לא מבקיעים יותר מדי ועמית בן שושן חסר, אז את המשחק הזה נכריע רק אם נבוא דרך ההגנה והאגרסיביות".

שחקני בית"ר עושים חשבון נפש אחרי שביישו את עצמם

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully