וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "מבקשים סליחה מהאוהדים"

25.10.2011 / 21:49

בית"ר ירושלים הגיעה לערב השקה של ספונסר חדש למועדון, נעים: "כולם עם הראש באדמה. מאמין שיהיו לנו ימים טובים יותר"

בית"ר ירושלים הגיעה היום (שלישי) בהרכב מלא לערב ההשקה של אחד הספונסרים של המועדון, חברת "אורצ'רד", שחנכה את אולם התצוגה שלה בנמל תל אביב. בית"ר ירושלים התייצבה בהרכב מלא שכלל את כל סגל השחקנים, הצוות הניהולי והצוות המקצועי. השחקנים נראו שפופים מאוד באירוע ולא ניתן היה לראות יותר מדי חיוכים בעקבות ההפסד 3:0 לבני סכנין אתמול בדוחא.

קשר בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, פתח את הלב על התחושות שאחרי המשחק אתמול: "אנחנו מרגישים מאוד קשה עם ההפסד אתמול. לא הצלחנו להתאושש וגם היום באימון היינו עם הפנים באדמה. קשה לנו מאוד עם ההפסד ואני חושב שזאת הזדמנות גדולה להגיד לאוהדים תודה על התמיכה וסליחה על התצוגה אתמול, ואנחנו מבטיחים שנתקן את זה בהמשך".

על מצב הקבוצה, אמר הקשר: "אני מקווה מאוד שנוכל להתחזק כי המצב לא אופטימלי. נשמח שיהיו כמה שיותר ספונסרים וכמה שיותר אנשים שייכנסו ויתרמו, ושזה יעזור לנו בהמשך העונה". על ההפסד לסכנין, הוסיף איינבינדר: "ידענו שאנחנו יוצאים למשחק חוץ מאוד קשה כי סכנין בתקופה טובה והמשחקים מולם הם תמיד משחקים קשים. אני חושב שבאנו די מוכנים וגם בחימום הרגשנו טוב, אך במשחק הצגנו יכולת לא טובה בצורה שלא מכבדת אותנו ואת המועדון ואנחנו מקווים שנוכל לתקן בהמשך".

גם מאמן בית"ר ירושלים יובל נעים הרים את עצמו, הגיע לאירוע, ואמר: "החיים בסך הכל ממשיכים ואנחנו שמחים להיות כאן. אין לנו הרבה מצב רוח אבל אנחנו מכבדים את החברה שנותנת חסות לקבוצה. אני מאמין שיהיו לנו ימים יותר טובים". על משחק הליגה הקרוב מול עירוני רמת השרון, אמר המאמן: "זה משחק מאוד קשה. ראיתי אותם נגד בני יהודה והם היו מצוינים. בית"ר ירושלים צריכה להבין שבכל משחק אם השחקנים לא ייתנו מעצמם 110 אחוז, אז לא יהיה לנו סיכוי לנצח ואני מקווה שבמשחק הקרוב נביא את הנחישות והרצון שהצגנו בתחילת העונה".

על מצב הרוח השורר בקבוצה, הוסיף נעים: "כולם עם הראש באדמה ואין לאף אחד מצב רוח. דווקא בימים כאלה צריך לעודד את השחקנים ולהרים את רוחם וזה מה שאנחנו עושים".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully