וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים מתכננים להפגין בבית וגן ביום שישי

26.10.2011 / 13:14

הקהל הירושלמי זועם, כמה מהשחקנים מנסים לארגן שיחת התנצלות כדי למנוע מחאה. מאמצים להכשיר את מויאל לרמה"ש

ארגון 'לה פמיליה' החליט להפגין באימון בית"ר ירושלים ביום שישי בעקבות התבוסה בסכנין (3:0) והיכולת של הקבוצה במחזורים האחרונים. הארגון הוציא הודעה בה נאמר: "מתחילת העונה החלטנו לתת שקט למועדון, לשים את כל המלחמות בצד ולראות לנגד עינינו רק את הצלחת הקבוצה. אבל האירגון מרגיש נבגד על ידי אותם שחקנים שלא מראים את אותה היכולת מתחילת העונה. אנחנו מוכנים לקבל הפסדים, אבל לא ביזיונות כמו נגד סכנין. שחקנים התרגלו לימי חסד מהקהל, אך ללא הבנה שגם הם מסתיימים מתישהו".

נודע כי שחקני בית"ר שמעו על התארגנות הקהל, וכמה מהם יצרו קשר עם מספר אוהדים בכירים על מנת לנסות ולקיים שיחת התנצלות בפני האוהדים, במטרה למנוע את המחזה הצפוי ביום שישי אך כרגע הדברים עדיין לא סוכמו בין הצדדים.

בקבוצה ינסו להכשיר את קובי מויאל, שלא שיחק בחודש האחרון בשל קרע ברצועה הצידית, למשחק הליגה הקרוב מול עירוני רמת השרון ביום ראשון. "זה שלא שיחקתי לא נותן לי כלום ואני מאוכזב בדיוק כמו כולם", אמר מויאל על ההפסד בדוחא. "אנחנו מאוד מצטערים בשביל הקהל ונשתדל לעשות הכל כדי להשתפר ולעבור את התקופה הזאת ביחד. יש לנו סגל קצר מאוד עם הרבה צעירים בתחילת הקריירה, ואני מאמין שיובל ידוע מה לעשות כדי שעם הזמן הדברים יסתדרו".

לגבי הסיכויים שיחזור נגד רמת השרון אמר הקשר: "אני אחרי כמעט 60 יום ללא אימונים מסודרים, אך המצב של הקבוצה לא מאפשר יותר מדי. אחרי שנבדקתי בימים האחרונים ועשיתי כמה אימונים חלקיים אנחנו אופטיימיים לקראת יום ראשון. מי שמכיר אותי יודע כמה קשה לי וכמה זה אוכל אותי מבפנים לשבת בחוץ, ואני מת לחזור ולשחק כבר ולעזור לקבוצה. הכי חשוב להחזיר את הכבוד של הקהל שלנו שלא מפסיק לתמוך בנו ולעודד אותנו בכל משחק".

איינבינדר התנצל בפני האוהדים על התבוסה בסכנין

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully