וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ביישנו את עצמנו, נעשה חשבון נפש"

25.10.2011 / 9:29

השחקנים נותרו המומים לאחר התבוסה בסכנין: "צריך לקחת נקודות מול רמה"ש עם השיניים". אימון בכורה לפיליאבסקי

אווירת נכאים שררה אמש (שני) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום התבוסה 3:0 בדוחא. סכנין היא לא עוד יריבה עבור בית"ר, והקלות בה נוצחה הקבוצה מהבירה והדרך בה שיחקה גרמו לאווירת ייאוש אצל השחקנים שלא הצליחו לעכל את המצב.

"כל השבוע דיברו שסכנין תאכל אותנו אבל הביזיון הוא שהם לא היו כאלה טובים, אלה אנחנו ביישנו את עצמנו", אמר אחד השחקנים. "אין תירוץ למשחק שלנו כי אם כולם היו נותנים מה שצריך לתת, זה היה נראה אחרת. אם מהראן ראדי אומר אחרי המשחק ש'הם לא האמינו שיהיה להם כל כך קל', אז כולנו צריכים לעשות חשבון נפש. בשבוע הבא יש לנו משחק נגד עירוני ניר רמת השרון ואנחנו צריכים לקחת נקודות עם השיניים, הציפורניים וכל הגוף כי אחר זה יש לנו מכבי תל אביב, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה, וכמו שאנחנו נראים לא נביא משם נקודות".

לירון דיאמנט (מימין), צחי אליחן שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
הפנים אומרות הכל. שחקני בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

אימון בכורה לאנדריי פיליאבסקי

המאמן יובל נעים, שהפציעות האחרונות של קובי מויאל ועמית בן שושן גרמו לו לעלות עם מספר שחקנים חסרי ניסיון בליגת העל, נראה מחוזק יותר בסיום, והתחייב: "בית"ר ירושלים לא תרד ליגה. עם אנדריי פיליאבסקי, מויאל ובן שושן ניראה טוב יותר".

נעים שאב עידוד גם משיחות עם יו"ר המועדון איציק קורנפיין בה הבין כי האחרון מודע היטב למצבה המקצועי של הקבוצה ולא מצפה ליותר מהישרדות בליגה בעונה קשה שכזאת. נעים נשאל בסיום האם הוא "קונה" מקום 13 בתום העונה, ואמר: "אני רוצה להישאר בליגת העל ולא יותר מזה".

אפרופו פיליאבסקי, הבלם האוקראיני ערך היום אימון בכורה בבית"ר, זאת לאחר שעבר את תהליך השיקום בחיפה.

יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"עם פילאבסקי, מויאל ובן שושן בית"ר תיראה אחרת". יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

גורם על פאסוס: "הוא יקבל אזרחות לפני שישחק משחק בליגת העל"

בנוגע לאפשרות להתחזק, הבעיה של בית"ר הייתה ונשארה המינוס בבקרת התקציבים שעד שלא ייסגר, לא תוכל הקבוצה לצרף שחקנים . לנעים הוצעו מספר שחקני נוער מוכשרים לאחרונה אך גם על שחקן נוער שעבר את גיל 18 ושלושה חודשים צריך לשלם משכורת חייל ולהעבירו בבקרת התקציבים מה שאין באפשרות בית"ר לעשות כרגע.

הורים של שחקני נוער מוכשרים שנעים התעניין בהם אמרו כי הם מוותרים על השכר ומוכנים שהילד ישחק בחינם בבית"ר רק בשביל ההזדמנות הגדולה לשחק בקבוצה, אלא שכאמור בית"ר אינה יכולה לעשות זאת, כל עוד היא כאמור מחויבת לשלם שכר חייל.

אותם הדברים נכונים גם לגבי טל משעלי, אותו רוצה המאמן להעביר בבקרה אך הוא לא יכול לעשות זאת בשלב זה, כמו גם ליאונרדו פאסוס הברזילאי, שנמצא כבר חודשיים בישראל. בבית"ר כבר צוחקים ואומרים: "פאסוס יקבל אזרחות לפני שישחק משחק בליגת העל".

אגב גל יוסף, שסייע לבית"ר עם רכישת 20 אחוזים מכרטיסו של טוטו תמוז וידוע בקשריו עם הבעלים של המועדון ארקדי גאידמק הגיע אתמול למשחק בסכנין ועלו שמועות שייתכן שיסייע לבית"ר אם כי בשלב זה לא צפוי להתחולל מפנה משמעותי בגזרה זו.

טל משעלי שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
נעים רוצה להעביר אותו בבקרה, אבל לא יכול כרגע. טל משעלי/מגד גוזני

"לא משנה כמה נדבר וכמה נתריע, תמיד יהיה פה אותו דבר"

מעבר למצב המקצועי הקשה, אוהדי בית"ר עברו גם אתמול את "תלאות דוחא". לפני המשחק קורנפיין הגיע לפארק אוסטרליה אליו מגיעים אוהדי בית"ר ויוצאים בשיירה מאובטחת לאצטדיון כדי לוודא שהדברים מתבצעים בצורה ראויה.

לאחר שאת האוטובוס הראשון המשטרה העבירה בצורה חלקה, כמות של כ-200 אוהדים נוספים שהגיעו נתקלו בבעיה, כאשר המשטרה עיכבה את מכירת הכרטיסים. לאחר מכן הכרטיסים נמכרו על ידי אדם בודד בתוך ג'יפ בחניון ובמקום נוצר בלגן.

בשלב זה יצר קורנפיין קשר עם הנהלת סכנין ואמר להם: "אני נמצא פה עם 200 אוהדים שלנו בפארק אוסטרליה. לא יכול להיות שלא תתבצע מכירת כרטיסים והאוהדים שלנו יעוכבו בגלל זה". קורנפיין דרש מסכנין לפתור את הנושא לאלתר ואף הציע להכניס את האוהדים לאצטדיון ולהתחשבן עם סכנין לאחר מכן. כעבור 10 דקות, אישרו בסכנין את הכנסת האוהדים והתקשרו ליו"ר בית"ר כדי להתנצל על הדברים.

בסיום המשחק ועד ליציאה לצומת משגב האוטובוסים של אוהדי בית"ר נרגמו באבנים בכמה מוקדים. אחת משמשות אחד האוטובוסים ועוד אחת של רכב פרטי נופצו.

בבית"ר אמרו בסיום: "לא משנה כמה נדבר וכמה נתריע, תמיד יהיה פה אותו דבר. אולי נציג של אופ"א צריך לבוא פעם ולראות איך אוהדים מגיעים למשחק כדורגל בשנות ה-2000. מעניין אם גם אוהדי ליברפול שמגיעים לאולד טראפורד לא יכולים לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת ומחכה להם בן אדם בתוך ג'יפ שני קילומטר משם, צריך לבדוק את זה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"אולי נציג של אופ"א צריך לבוא לדוחא". אוהדי בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully