וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "מבטיח לכולם שלא נרד ליגה"

מאמן בית"ר ירושלים אופטימי למרות התבוסה בסכנין. אוטובוס של אוהדי האורחת נרגם. ראדי: "לא חשבנו שיהיה כל כך קל"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: יותם בן דוד

כולם דיברו על הדאגות של בית"ר ירושלים מהאווירה הטעונה בדוחא. גם יובל נעים הזהיר את השחקנים מזה, אבל מה שצריטך להדאיג את הקבוצה יותר מכל דבר זו היכולת החלשה של הקבוצה. בית"ר ירושלים הפסידה הערב (שני) 3:0 לבני סכנין, במשחק שנעל את המחזור התשיעי בליגת העל, וסגרה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון וחמור לא פחות: עם שלושה הפסדים. נראה שהתחתית מעולם לא הייתה קרובה יותר. מנגד, סכנין יכולה להיות מרוצה לאחר שעלתה למקום החמישי עם 15 נקודות. מה שמעיב מעט על החגיגה של סכנין זה הכרטיס האדום שספג עודד אלקיים בדקה ה-76 בעקבות עבירה גסה. אגב, במהלך המשחק רצה שלומי דורה להכניס עלא אבו סלאח, אך זה זרק כמה מילים למאמן, שביטל את החילוף והכניס את באסם גנאים במקומו.

לאחר המשחק, נעצרו שלושה אוהדים בשל אירועים אלימים וכמו כן, אוטובוס של אוהדי בית"ר נתקף בזריקות אבנים.

ראדי: "השער הראשון נתן לנו דחיפה"

מאמן סכנין שלומי דורה אמר בסיום: "אומנם 0:3, אבל משחק לא טוב שלנו. רצינו לתת גול מהיר וחשבנו שזה ייפתח משחק קל. בית"ר הפתיעו אותי והניעו כדור מאחור, אבל זה עלה להם באיבודים ומזה גם הבקענו.

"אני שואל את עצמי כל שבוע אם נצליח לשמור על הרמה הטובה. ככל שהזמן עובר וצוברים ניצחונות וביטחון, הדברים הולכים יותר בקלות, אבל רק אחרי סיבוב שלם נדע איפה אנחנו עומדים".

דורה התייחס ליכולת המצוינת של ראדי ואמר: "ראדי מפגין את מה שציפינו ממנו ומעבר, שינינו לו מעט את התפקיד והפכנו אותו לפליימייקר. אנחנו צריכים עוד שחקן כדי להוריד ממנו את העומס. יש לנו חדר הלבשה שמח, השחקנים מביאים את זה למגרש".

כוכבה של בני סכנין מהראן ראדי אמר בסיום: "כולם ראו שהיינו נחושים מההתחלה. השער הראשון נתן לנו דחיפה, אחריו נרגענו קצת, אבל היום הוכחנו שקשה בבית נגדנו. אני מקווה שנביא יותר נקודות בחוץ, אבל אני לא מתלונן. ייאמר לזכותו של שלומי דורה שהוא הוריד אותנו לקרקע. בבית"ר ניסו להרגיע אותנו, אבל לא קנינו את זה ובאנו נחושים. לא חשבנו שיהיה כל כך קל. בכל קבוצה שהייתי בה נתתי מעל ומעבר, מחויבות ויכולת. לא יודע למה אני לא בקבוצה גדולה. אם נמשיך לצבור נקודות בקצב הזה השמיים הם הגבול".

בני סכנין ניצחה 0:3 את בית"ר ירושלים

נעים: "לא רוצה לתרץ את ההפסד"

מאמן בית"ר ירושלים יובל נעים נשמע מאוכזב: "במחצית הראשונה היינו שווים לסכנין וקיבלנו גול מחצי מצב, זה הסימפטום של הקבוצה שלנו. הם קבוצה טובה ונלהבת, עם קהל מצוין. אנחנו משחקים בלי התלהבות והעומס נופל רק על חלק מהשחקנים. אני מבטיח לכולם שלא נרד ליגה, אבל היה ברור שהמאבק יהיה עד הסוף. כשיחזרו הפצועים, פיליאבסקי, בן שושן וברוכיאן, נראה אחרת".

נעים הסביר מדוע העדיף את מיגל פורטיז'ו על פני תומר בן יוסף במרכז ההגנה: "אני מנסה לראות באימונים מי בכושר טוב והחלטתי להוציא את בן יוסף. לא רוצה לתרץ את ההפסד בחוסר תיאום".

בבית"ר זעמו עוד לפני המשחק על חוסר ארגון בכל הקשור למכירת הכרטיסים. היו"ר איציק קורנפיין פגש את האוהדים שעברו בדיקות בטחוניות בפארק אוסטרליה מחוץ לסכנין. אלא ששם הייתה עמדת מכירה אחת בתוך ג'יפ והאוהדים נאלצו להמתין דקות ארוכות. בסופו של דבר, לאור סיכום בין ההנהלה למאזן גנאים, הוחלט כי האוהדים ייכנסו ללא כרטיס והנהלת בית"ר תשלם לסכנין על האוהדים שנכנסו. מבית"ר נמסר: "הנהלת הקבוצה מופתעת לרעה מחוסר הארגון. אנחנו דורשים שלהבא מכירת הכרטיסים תתבצע בקופות ולא על ידי אדם אחד בחניון נטוש". אגב, למרות המחווה של גנאים, 30 אוהדים נכנסו למשחק רק לקראת סוף המחצית הראשונה.


בני סכנין בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully