וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמית בן שושן ייעדר נגד עירוני רמת השרון

27.10.2011 / 12:46

החלוץ עדיין פצוע ולא יהיה כשיר למשחק הליגה הקרוב, שביעות רצון ממויאל שערך אימון מלא. נעים שלח את שי חדד הביתה

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון לקראת המשחק החשוב נגד עירוני רמת השרון ביום ראשון הקרוב ברמת גן. הבשורה הרעה מבחינת הקבוצה זו העובדה כי עמית בן שושן עדיין פצוע ולא יהיה כשיר לקראת המשחק, מה שמשאיר את יובל נעים עם בעיה גדולה בהתקפה.

נעים היה היום שבע רצון מהעובדה שקובי מויאל ערך אימון מלא ואף הרבה להחמיא לקשר על הכושר בו הוא נמצא. בעקבות חזרתו הצפויה של מויאל, ייתכן כי דן איינבינדר יעבור לשחק כבלם, אם כי הדברים תלויים גם בהחלטת יובל נעים לגבי אנדריי פיליאבסקי. נעים מתלבט האם להכניס את פיליאבסקי כבר בשלב זה להרכב הקבוצה או לעשות זאת בהדרגה והוא יחליט בנושא עד ליום ראשון.

נעים ערך אסיפה לפני האימון ואמר לשחקנים: "לא יכול להיות שאחרי שאנחנו מקבלים גול, כולם מנסים להציל את המולדת, עולים למעלה ומפקירים את ההגנה. זה לא עובד ככה, תהיו חכמים במצבים כאלה". קשר הקבוצה שי חדד חשב שהטענות מופנות אליו וניסה להסביר לנעים מה מפריע לו במשחק הקבוצה, אך נעים לא אהב זאת ושלח אותו הביתה.

מעבר לכך, שחקני הקבוצה שוחחו ביניהם היום על כוונת האוהדים להגיע ביום שישי למתחם האימונים ודיברו על כך שצריכה להיערך שיחה עם האוהדים במטרה לסגור את סיפור סכנין ולקבל את התמיכה שלהם לקראת רמת השרון. אחד השחקנים אמר: "הקהל זה הדבר הכי טוב שיש לנו השנה, אם הם יפנו לנו את הגב זה יהרוס אותנו. אנחנו צריכים אותם ונעשה הכל כדי להחזיר להם את הכבוד".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully