וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: המספרים מדברים

שחקן ריאל מדריד רשם ציון דרך מדהים עם שערו ה-100 במדים הלבנים במשחקו ה-105. קבלו טעימה ממספריו הנפלאים

במשחקו ה-105 בלבד במדי ריאל מדריד, הצליח הערב (רביעי) כריסטיאנו רונאלדו לרשום ציון דרך יוצא מן הכלל כאשר חגג את שערו ה-100 בקבוצה, עם פנדל בדקה ה-69 לרשת ליון, אחרי שכבש לפני כן בבעיטה חופשית (השער ה-900 של ריאל באירופה) והוביל לניצחון 0:2 ולעלייה לשמינית גמר ליגת האלופות. הפנומן הפורטוגלי, שהגיע לבלאנקוס לפני קצת יותר משנתיים, בעונת 2009/10, הרשית בשנתו הראשונה 33 שערים ב-35 משחקים, כאשר עונה לאחר מכן רשם שיא מועדון של 53 שערים ב-54 משחקים. מספרים חסרי תקדים בכל קנה מידה.


איזה רונאלדו גדול יותר? זה של ריאל או של יונייטד?

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
ציון דרך נפלא בפרק הלבן שלו. כריסטיאנו רונאלדו חוגג/רויטרס

העונה, רונאלדו כבר עם 14 שערים, כאשר 10 מתוכם בליגה (עוד אחד בסופר קופה ושלושה באלופות), תשעה מהם בשלוש שלישיות שכבש: נגד סראגוסה במחזור הראשון של הליגה, מול ראיו וייקאנו כחודש לאחר מכן. בין לבין כבש שער מול חטאפה. הפורטוגלי לא הבקיע כחודש, עד משחק החוץ מול מלאגה, אז חזר בגדול עם שלושער נוסף והשתווה בכך בפסגה לליאונל מסי, שבינתיים שוב חלף על פניו. בכל מקרה, המאבק על תואר הפיצ'יצ'י יהיה עד קו הסיום.

המספרים המדהימים של רונאלדו כוללים בסך הכול 223 כיבושים ב-428 משחקים (ממוצע של 0.52 שערים למשחק). בשש עונות במנצ'סטר יונייטד הרשית 118 פעמים ב-292 משחקים, כאשר בריאל יש לו כבר 100, כאמור, ב-105 משחקים.

רונאלדו כבר נכנס להיסטוריה האדירה של המועדון הלבן, כשהפך לכובש המצטיין של הקבוצה בעונה בודדת אי פעם, הן מבחינת כיבושים כלל בעונה אחת (53 בעונה שעברה) והן בליגה (40 בעונה שעברה).

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כבר נכנס להיסטוריה של ריאל מדריד עם שיא מרשים/רויטרס

מי שאוחז בשיא הכיבושים של ריאל מדריד הוא ראול המיתולוגי, שלפני שעבר לשאלקה מריאל, הצליח לשבור את השיא של אלפרדו די סטפאנו. לחלוץ הספרדי, ששיחק 16 עונות, 323 שערים במדים הלבנים ב-741 הופעות בקבוצה. במקום השני ניצב די סטפאנו עם 305 כיבושים (ב-392 משחקים).

בהמשך הרשימה המפוארת מתברגים קרלוס סנטיאנה עם 289 גולים (ב-645 הופעות), פרנץ פושקאש 242 (ב-262 משחקים). מספר 10 ברשימה הוא מיצ'ל, ששיחק בריאל 15 שנים וכבש 130 שערים ב-559 משחקים. בקצב הכיבושים הזה, רונאלדו בהחלט יוכל לעקוף את מיצ'ל ולהתברג במקום העשירי.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יהיה מלך השערים של ריאל בכל הזמנים? אולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully