וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד עלתה לשמינית הגמר

צמד של רונאלדו (ה-100 שלו בקבוצה) הוביל את הבלאנקוס ל-0:2 בליון, באיירן ניצחה 2:3 את נאפולי וקרובה לעלות, גם יונייטד

איזה ערב כדורגל נהדר היה לנו הערב (רביעי) בליגת האלופות. הפתעות, (כמעט) קאמבקים וכמה כובשים מחוננים שהובילו את הקבוצות שלהם לניצחונות מרשימים. קבוצה אחת הצטרפה לברצלונה כעולות הראשונות לשמינית הגמר, היריבה המושבעת ריאל מדריד. גם באיירן מינכן, אינטר ומנצ'סטר יונייטד קרובה לשם.

שלושער של מריו גומז הוביל את הבווארים ל-2:3 על נאפולי, שחזרה כבר מפיגור 2:0. ריאל מדריד, שבעבר התקשתה מאוד בסטאד דה ז'רלאן, לא בדיוק הזיעה הפעם וניצחה 0:2 מצמד של כריסטיאנו רונאלדו, שחגג את שערו ה-100 במדי הבלאנקוס, שעלתה לשמינית הגמר. גם מנצ'סטר סיטי לא התקשתה במיוחד וטיילה ל-0:3 קל במדריגאל מול ויאריאל. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את אוצלול גאלאץ, בעוד אינטר התקשתה מאוד אך גברה 1:2 על ליל.

מריו גומז שחקן באיירן מינכן חוגג (במרכז). AP
נתראה בשמינית הגמר? גומז/AP

בית א'

באיירן מינכן - נאפולי 2:3

הבווארים ספגו פעם ראשונה העונה שני שערים באליאנץ ארינה, אבל גם כך הצליחו לנצח 2:3 את הקבוצה של וולטר מצארי וזקוקים לנקודה אחת בשני המשחקים שנותרו להם כדי לעלות לשמינית הגמר. באיירן מינכן כבר הובילה 0:3 משלושער של סופר מריו גומז, אך צמד של הרננדס צימק ושלח את שתי הקבוצות לדקות אחרונות דרמטיות במיוחד. אם חשבתם שהמיני קאמבק של נאפולי הוא הדאגה היחידה של יופ היינקס, תחשבו שוב. בסטיאן שווינשטייגר, שהיה בספק למשחק, נפצע בכתפו ונטש את המשחק באמצע. הבווארים יקוו שהקשר והברומטר יבריא במהרה. אגב, הניצחון של באיירן הערב היה ה-200 שלה באירופה והיא כבשה את השער ה-700 שלה באירופה ו-250 בליגת האלופות.

דקה 17: גול! שווינשטייגר הכניס מסירת עומק למריו גומז, שהסתובב ובעט כדור נהדר לפינה. 0:1 לבאיירן.

דקה 23: גול! ריברי שלח כדור ארוך לשווינשטייגר, שהשאיר לקרוס. הקשר הנהדר הגביה ומי אם לא מריו גומז חיכה ובעט מקרוב פנימה. 0:2 לבאיירן.

דקה 42: גול! ריברי הכניס מסירת עומק לקרוס בתוך הרחבה, האחרון בעט ונבלם על ידי דה סאנטיס, אך גומז כמובן הגיע ראשון ודחק פנימה. 0:3 ענק לבאיירן. שערו ה-17 של גומז בליגת האלופות והוא הפך למלך השערים הגרמני בליגת האלופות אי פעם ועבר את מיכאל באלאק.

דקה 45: גול! לאבצי הגביה כדור חופשי, פרננדס הגיע ראשון ונגח פנימה. 1:3 לבאיירן מינכן.

דקה 70: כרטיס אדום! סוניגה הכשיל מאחור את ריברי, ראה את הכרטיס הצהוב השני והותיר את נאפולי ב-10 שחקנים.

דקה 77: כרטיס אדום! באדשטובר הכשיל מאחור את קבאני והותיר את באיירן ב-10 שחקנים.

דקה 79: גול! אינלר הגביה כדור חופשי להרננדס, שנגח מזווית קשה פנימה. 2:3 מפתיע מאוד באליאנץ ארינה.

ויאריאל - מנצ'סטר סיטי 3:0

התכולים של רוברטו מאנצ'יני נמצאים בכושר פשוט נפלא בפרמיירליג ומתחילים להביא את המומנטום גם לליגת האלופות. אחרי שפתחה את המפעל עם נקודה אחת בשני מפגשים, הצליחה סיטי להשלים שש נקודות מול ויאריאל האומללה, שנותרה עדיין ללא נקודות ואיבדה כל סיכוי לעלות מבית המוות. מוליכת הליגה האנגלית ניצחה 0:3 את ויאריאל ושיפרה את מאזנה לשבע נקודות.

דקה 30: גול! סילבה חטף כדור במרכז השדה והכניס ליאיא טורה, שהסתובב ובעט נהדר פנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 45: פנדל! באלוטלי ספק הוכשל ברחבה על ידי מוסאקיו. האיטלקי בעט את הפנדל בקלות פנימה. 0:2 לסיטי.

דקה 71: גול! סיטי יצאה למתפרצת מהירה, באלוטלי מצא את טורה סמוך לרחבה והקשר מחוף השנהב בעט פנימה. 0:3 לסיטי.

בית ב'

אינטר - ליל 1:2

הנראזורי נמצאים בתקופה רעה מאוד בליגה המקומית, בטח לאחר ההפסד 2:1 ליובנטוס בדרבי ד'איטליה ביום שבת שסיבך אותם עוד יותר בתחתית. אבל בינתיים בליגת האלופות אינטר עושה את העבודה וניצחה הפעם 1:2 את ליל, מה ששיפר את מאזנה לתשע נקודות לאחר שלושה ניצחונות רצופים והיא מוליכה את הבית, מרחק ארבע נקודות משתי הקבוצות שדולקות אחריה, מה שמקרב אותה מאוד לשלב הבא. הדאבליסטית הצרפתית עדיין עם שתי נקודות ובוודאי מתחרטת על שני הניצחונות ששמטה במחזורים הראשונים.

דקה 18: גול! סניידר הגביה קרן והראשון להגיע היה סמואל, שנגח פנימה. 0:1 לאינטר.

דקה 65: גול! סאנטי קיבל כדור באגף ימין, עבר שני מגנים בקלות והעביר מסירת רוחב למיליטו, שבעט מקרוב פנימה. 0:2 לאינטר.

דקה 83: גול! דמלו ניצל טעות איומה בהגנת אינטר ובעט מקרוב פנימה. 1:2 לאינטר.

טרבזונספור - צסק"א מוסקבה 0:0

מהקרב על המקום השני יצאה דווקא ליל האחרונה כמנצחת. טרבזונספור וצסק"א מוסקבה נפרדו ב-0:0 מאכזב במיוחד בטורקיה, ששיפר את המאזנים של שתיהן לחמש נקודות, בעוד לדאבליסטית הצרפתית יש אמנם רק שתיים, אבל משחקים מול שתיהן. סיידו דומביה ספג את הכרטיס הצהוב השני בדקה ה-74 והותיר את הקבוצה הרוסית ב-10 שחקנים.

דקה 74: כרטיס אדום! דומביה ספג כרטיס צהוב שני והותיר את צסק"א ב-10 שחקנים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בית ג'

מנצ'סטר יונייטד - אוצלול גאלאץ 0:2

השדים האדומים המשיכו במגמת ההתאוששות שלהם מהתבוסה 6:1 בדרבי והשיגו הערב ניצחון שלישי ברציפות מאז המפלה. אחרי הניצחונות בגביע הליגה על אלדרשוט ובליגה מול אברטון, הצליחה מנצ'סטר יונייטד לנצח 0:2 את אוצלול גאלאץ משערים של אנטוניו ולנסיה ו-ווין רוני ולעלות למקום הראשון בבית עם שמונה נקודות, כמו בנפיקה.

דקה 8: גול! ברבאטוב הכניס מסירת עומק לפיל ג'ונס, שהעביר מסירת רוחב. הכדור הגיע לוולנסיה, שדחק מקרוב פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 87: גול! רוני קיבל מסירה מפארק ובעט מ-25 מטר כדור שפגע במגן אוצלול וחדר פנימה. 0:2 ליונייטד.

בנפיקה - באזל 1:1

המארחת, שהוליכה את הבית ערב המחזור, סיימה בתיקו 1:1 ביתי מאכזב במיוחד מול הקבוצה השוויצרית המפתיעה, שסגרה משחק חוץ שני קשה במיוחד בשלב הבתים ללא הפסד. בנפיקה שיפרה את מאזנה לשמונה נקודות, שלוש יותר מהקבוצה השוויצרית, ששמרה על סיכוייה לעלות לשמינית הגמר.

דקה 4: גול! קרן של בנפיקה עוררה מהומה בהגנת האורחת, עד שהכדור הגיע לרודריגו, שבעט טיל אדיר לחיבורים. 0:1 לבנפיקה.

דקה 64: גול! צ'יפרפילד העביר מסירת רוחב להוגל, שהגיע ראשון ובעט נהדר פנימה. 1:1 מפתיע באצטדיון האור.

בית ד'

ליון - ריאל מדריד 2:0

פעם הבלאנקוס היו מתקשים בסטאד דה ז'רלאן? הצחקתם את כריסטיאנו רונאלדו. הקשר הפורטוגלי של ריאל מדריד כבש צמד והוביל את סגנית אלופת ספרד ל-0:2 קל במיוחד מול ליון בניצחון הראשון של ריאל בסטאד דה ז'רלאן, שהשאיר את ריאל מושלמת בבית עם 12 נקודות אחרי ארבעה משחקים. מה שמבטיח לה את הכרטיס לשמינית הגמר וככל הנראה אפילו את המקום הראשון. מנגד, ליון, שכבר התרגלה לשמינית הגמר, עדיין במקום השלישי בבית עם ארבע נקודות והם בסכנת עלייה, כשאייאקס כבר עם שבע נקודות.

דקה 24: גול! כדור חופשי חלומי של רונאלדו נעצר רק ברשת. 0:1 לריאל מדריד. שערו ה-99 במדי ריאל מדריד במשחקו ה-105 במדי הקבוצה והשער ה-900 של ריאל באירופה אי פעם.

דקה 69: גול! רונאלדו הוכשל ברחבה על ידי סיסוקו ובעט את הפנדל פנימה. שערו ה-100 של הפורטוגלי בריאל מדריד ו-:2 לבלאנקוס.

משחק נוסף: אייאקס - דינמו זאגרב 0:4
כבשו לאייאקס: גרגורי ואן דר ויל (20), מיראלם סולימאני (25), סים דה יונג (65), ניקולאס לודיירו (90).

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully