וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "שם את ידי שמסי יזכה בכדור הזהב"

קשר ברצלונה במפגן פרגון לחברו: "מעולם לא ראיתי שחקן שעשה התקדמות כזו גדולה". הגיב גם לטענותיו של קאנוטה

ב-1 בנובמבר תצומצם רשימת 50 השחקנים המתמודדים על תואר שחקן השנה בעולם ל-23 ותפורסם. כזכור, ברצלונה שלחה לא פחות מתשעה נציגים לרשימה הארוכה, אלא שלססק פברגאס ברור כבר מי יהיה השחקן שיזכה - ליאונל מסי.

הפנומן הצנום של ברצלונה, שמנסה ללא לאות להבקיע ולהגיע לשערו ה-200 במועדון, אך לא הצליח להרשית בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, זכה באותו תואר - היוקרתי ביותר המחולק לכדורגלן בעולם - בשנתיים האחרונות.

לברצלונה תשעה נציגים אמנם ברשימה הארוכה, אבל כאמור לקשר הקטלאני שהגיע העונה הדברים ברורים: "אני מוכן לשים את ידי על כך שמסי יזכה בכדור הזהב. הוא בגיל שלי. מעולם לא ראיתי שחקן כה צעיר שעשה כזו התקדמות גדולה, אני חושב שגם לא יהיה כזה לעולם. הוא זכה בכל תואר אפשרי, מלבד גביע העולם.

"בכל משחק הוא מבקיע, מבשל, משחק עבור כולם. הוא שחקן עילאי, מבחינה פיזית ומנטלית", הוסיף חברו לקבוצה עליו. "לא שיחקתי עם שחקן כמוהו בכל הקריירה, הוא בחור צנוע, תמיד נותן את כל מה שיש לו עבור הקבוצה והמועדון".

דבריו של ססק באים לאחר שלושת המשחקים, כאמור, בהם מסי ניסה להבקיע מכל מצב אך לשווא, וגרר ביקורת קטנה ומרומזת לגבי אנוכיותו במשחקים אלו.

מלבד זאת, קשרה החדש של בארסה התייחס לתקרית שהייתה לו עם פרדי קאנוטה, שחקנה של סביליה, ביום שבת האחרון. כזכור, החלוץ ממאלי דחף את פברגאס וספג על כך אדום, כאשר לאחר המשחק טען שחקן סביליה כי פברגאס כינה אותו: "טרוריסט", ו-"חרא שחור".

"תמיד הייתי שקט", הגיב פברגאס על הדברים. אני יודע בדיוק מה אמרתי. מי שטען שאני שחקן שמעיר הערות גזעיות הגזים לגמרי. אני אמנם לא מלאך, אני כמו כל כדורגלן אחר, אבל לא אמרתי שום הערה גזענית".

ברצלונה ניצחה 0:1 את גראנדה

פפ גווארדיולה מסתמך על המזל

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully