וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "היה לנו מזל גדול שחילצנו ניצחון"

מאמן ברצלונה הודה שקבוצתו לא הייתה במיטבה מול גראנדה: "לא היינו מהירים בהנעת הכדור". פדרו ייעדר שבועיים

ברצלונה טיפסה אמש (שלישי) למקום הראשון בטבלה כשפתחה את המחזור התשיעי בלה ליגה עם ניצחון חוץ 0:1 על גראנדה. הקטלאנים לא הרשימו אבל התאוששו מהתיקו המאופס מול סביליה בזכות שער נהדר של צ'אבי בבעיטה חופשית בדקה ה-34, וזכתה להסתכל על ריאל מדריד מלמעלה לפחות עד משחקם של הבלאנקוס הערב מול ויאריאל. גם לבנטה תוכל לשוב ולחלוף על פני האלופה אם תנצח את ריאל סוסיאדד.

בבארסה חששו לשלומו של פדרו, שסובב את הקרסול והוחלף על ידי דויד וייה בדקה ה-56, ואחרי שהחלוץ הצעיר נבדק התברר שהוא לא סובל משבר אלא מנקע, והצוות הרפואי של הקבוצה הודיע שהוא ייעדר בין 10 ל-16 יום, מה שיגרום לו להחמיץ את המשחקים הקרובים מול מאיורקה ואתלטיק בילבאו בליגה, ומול ויקטוריה פילזן בליגת האלופות.

"היה לנו מזל גדול שחילצנו ניצחון", אמר פפ גווארדיולה אחרי המשחק. "הרבה דברים היו יכולים לקרות כשהובלנו רק 0:1 מול השחקנים המסוכנים שלהם, למרות ששלטנו במשחק. לא היינו מהירים מספיק בהנעת הכדור, שזו בדרך כלל נקודה חזקה אצלנו".

חאבייר מסצ'ראנו דווקא היה מסופק מההופעה של הקבוצה: "לדעתי הגיע לנו לקחת את שלוש הנקודות. ידענו שגראנדה תהיה יריבה קשה, אבל יצרנו מספיק מצבים וניצלנו אחד מהם כדי לנצח".

צ'אבי, שהפך לשיאן ההופעות של ברצלונה בליגה עם 392 משחקים וחגג שער שלישי בשמונה משחקי ליגה, אותה כמות שכבש בכל העונה שעברה ב-31 משחקים, הוסיף: "זה היה משחק מסובך ולא הצלחנו להבטיח את הניצחון עם עוד שער במחצית השנייה. גראנדה לא בעטה לשער שלנו פעם אחת, אבל לא הרגשנו בטוחים עד הסיום. בסך הכל שיחקנו היטב, אבל יש עוד הרבה תחומים בהם אנחנו יכולים להשתפר".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully