וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנוטה: "פברגאס קרא לי 'טרוריסט' ו-'חרא שחור'"

חלוץ סביליה על הסיבות לקטטה ב-0:0 מול ברצלונה. רונאלדו על השלושער ב-0:4 על מלאגה: "אני לא מודאג כשאני לא כובש"

הפתעה גדולה נרשמה אמש (שבת) במחזור השמיני של הליגה הספרדית כאשר ברצלונה רשמה את תוצאת התיקו השלישית שלה העונה. האלופה המכהנת פשוט לא הצליחה להכניע את סביליה, סיימה ב-0:0 ואיבדה את הפסגה לריאל מדריד, שהביסה לפני כן 0:4 את מלאגה בקלילות. ניצחון של לבנטה על ויאריאל הערב יוריד את פפ גווארדיולה ושחקניו למקום השלישי בטבלה - מקום בו ברצלונה לא ממש זכתה להכיר בשנים האחרונות.

"אין דבר כזה 'לא הוגן' בכדורגל. ניסינו להבקיע, התקפנו היטב, הגענו להזדמנויות, ניסינו בכל דרך אפשרית וזה לא הלך", אמר גווארדיולה המתוסכל בסיום. "אף פעם לא פשוט לשחק מול קבוצה שמשחקת כדורגל הגנתי מאוד, עם תשעה שחקנים בחלק האחורי, פשוט אין מקום. לסביליה היתה התקפה אחת בכל המשחק, ואז הם כמעט ספגו מהצד השני. החזקנו בכדור ב-77 אחוזים מהזמן, אבל לא הצלחנו למצוא את הרשת למרות שהיו לנו הרבה הזדמנויות טובות. אני רוצה להודות לקבוצה ולאוהדים הרבים שהגיעו הערב, והגיבו יפה למרות התיקו".

המנג'ר אף התייחס להופעה ההירואית של שוער סביליה, חאבי וראס, ואמר: "חייבים לציין את ההגנה של סביליה, אבל מעל הכל את חאבי וראס, שפשוט היה לו משחק ענק. אני חושב ששיחקנו טוב, אבל חייבים לברך את היריבה שלנו על משחק גדול שהם נתנו. עכשיו אנחנו צריכים לקום מהמקום שבו אנחנו נמצאים ולהתאושש לפני יום שלישי".

וראס עצמו דווקא הצטנע בסיום ואמר: "צריך להצדיע לאופי שלנו הערב. מגיע קרדיט לכל אחד מהשחקנים, לא רק לי. כל אחד מהם עשה את המקסימום כדי לעשות, אז חייבים לתת לכל אחד מהם את הקרדיט". על הפנדל הקריטי של ליאונל מסי, אותו הצליח השוער לעצור אמר וראס: "כדי לעצור פנדל צריך הרבה עבודה קשה לפני המשחק, ושהגורל יהיה לצדך. קשה מאוד להוציא מכאן תיקו, ככה שאני מרגיש מצויין".

גווארדיולה: "ססק לא אחראי למה שקרה בתגרה"

בתום המשחק דיווחו חלק מכלי התקשורת בספרד שפרדי קאנוטה הסביר את ההתפרצות שלו כלפי ססק פברגאס בדקות האחרונות בכך שהאחרון השמיע כלפיו הערות גזעניות. לטענת החלוץ, פברגאס קרא לו "טרוריסט" ו"חרא שחור". זו לא הפעם הראשונה העונה בה שחקני בארסה מואשמים ב"טראש טוק" גזעני ולפני מספר חודשים נטען שדויד וייה הקניט את מסוט אוזיל מריאל מדריד בנוגע לדתו המוסלמית וכן קרא לו "נאצי" מוצאו הגרמני.

גווארדיולה מצידו מיהר להגן על פברגאס ואמר: "אני לא חושב שססק אחראי למה שקרה בתגרה, צריך לשאול את קאנוטה למה זה התחיל".

אגב, קאנוטה הוא מוסלמי אדוק שבעבר סירב ללבוש את חולצת סביליה כשעל זו התנוססה פרסומת לחברת הימורים. לפני מספר שנים הוא אף שילם 700 אלף יורו מכיסו כדי לממן בנייה של מסגד בעיר האנדלוסית וב-2009, אחרי שכבש שער במשחק גביע, הוא חשף חולצה עם כיתוב התומך בתושבי רצועת עזה.

רונאלדו: "זו הייתה המחצית הכי טובה שלנו העונה"

עוד לפני התיקו של ברצלונה הוכיחה ריאל מדריד שהיא לא סובלת מבעיית כיבושים כשדרסה 0:4 את מלאגה השאפתנית בחוץ וזינקה לפסגת הטבלה. "גם נגד ליון שיחקנו מצוין, אבל במחצית הראשונה נגד מלאגה היינו אפילו יותר טובים", אמר ז'וזה מוריניו בסיום. "אהבתי את כל מה שעשינו - שיחקנו בנגיעה אחת למרות שהיריבה הפעילה לחץ רב, ויש לנו סקוררים במספר עמדות שמאפשרים לנו לכבוש הרבה".

על היריבות שלו עם מנואל פלגריני, מאמן מלאגה, אמר מוריניו: "תמיד אמרתי שיש לי כבוד רב אליהם, ושברור שקשה לאמן בקבוצה אחרת בספרד אחרי שאימנת בריאל. לא מתפקידי לדבר על זה, אבל במדריד יש אנשים שעדיין אוהבים את פלגריני, וכמה מהשחקנים שמרו איתו על קשר טוב".

כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שלושער שהעלה אותו גם מעל ליאונל מסי בטבלת מלך השערים, אמר אחרי המשחק: "אני שמח שכבשתי, אבל מה שבאמת חשוב הוא שניצחנו. אני לא מודאג אם אני לא כובש, רק אם אנחנו לא מנצחים. שיחקנו פנטסטי, במיוחד במחצית הראשונה שהייתה כנראה הכי טובה שלנו העונה".

כשנשאל על הריקוד יוצא הדופן שלו ושל מרסלו אחרי שערו הראשון אמר הפורטוגלי: "ההשראה לריקוד היא מוזיקה ברזילאית ששנינו אוהבים".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully