וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן השנה בעולם: ברצלונה מובילה עם תשעה נציגים

רשימת 50 השחקנים שתצומצם ל-23 ולאחר מכן לשלושה, שיתמודדו על התואר, כוללת רוב מרשים של אלופת אירופה

היא אמנם לא ניצחה ביום שבת ומדורגת רק שלישית בליגה הספרדית אחרי לבנטה וריאל מדריד, אבל לברצלונה לא פחות מתשעה שחקנים ברשימת 50 השחקנים שתוצמצם בזמן הקרוב ומהם ייבחר שחקן השנה בעולם.

הבחירות של פיפ"א לשחקן השנה בעולם כבר החלו, כאשר חברי הוועדה של הארגון מצביעים במטרה לצמצם את הרשימה שכוללת, כאמור, כרגע 50 שמות לכדי 23 ותפורסם ב-1 בנובמבר. עד 5 בדצמבר יצומצמו סך השמות ויישארו רק שלושה ברשימה, כאשר ב-9 בינואר יוכרז שחקן השנה בעולם.

כזכור, בשנה שעברה נבחר ליאונל מסי, כשאנדרס אינייסטה וצ'אבי, כולם מבארסה, נכללו ברשימה הסופית. רשימת 50 השחקנים כוללת, מלבד השלושה ששוב נכללו בה, עוד שישה שחקנים מאלופת אירופה וספרד: ג'רארד פיקה, קרלס פויול, ססק פברגאס, דויד וייה, דני אלבס ואריק אבידל.

שחקנים נוספים מנבחרת ספרד שעוד מופיעים ברשימה הם השוער איקר קסיאס, צ'אבי אלונסו ודויד סילבה. מלבד השניים, מריאל מדריד, נכללו גם כריסטיאנו רונאלדו, מסוט אוזיל וסמי חדירה. באיירן מינכן שולחת כמות מכובדת של נציגים, ביניהם: בסטיאן שווינשטייגר, פיליפ להאם, מריו גומז, תומאס מולר ופרנק ריברי. כשגם מירוסלב קלוסה, ששיחק בעונה שעברה בבאיירן ועבר בקיץ ללאציו, נכלל בה.

שמות נוספים הם: ווסלי סניידר, רובין ואן פרסי, אריאן רובן (גם מבאיירן מינכן), רפאל ואן דר וארט. סמואל אטו, שעבר לאחרונה לאנז'י מחצ'קאלה, עדיין לא נופה. לואיס סוארס ודייגו פורלאן הם נציגיה של נבחרת אורוגוואי, גם קון אגוארו, צ'יצ'ריטו הרננדס, ווין רוני, ניימאר ואנטוניו די נטאלה מרכיבים את הרשימה המלאה.

פפ גווארדיולה לא חושש כהוא זה מהחמצת הפנדל של מסי

מדוע איקר קסיאס נקנס?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully