וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "היינו ראויים לתוצאה יותר טובה"

16.9.2011 / 12:32

מכבי תל אביב חזרה לארץ וניסתה להתעודד מהיכולת למרות התבוסה. האוהדים מרוצים מהאבטחה: ”התקשורת סתם ניפחה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שמכבי תל אביב הובסה 5:1 על ידי בשיקטאש באיסטנבול, היא נחתה היום (שישי) בצהריים בארץ. במועדון מאמינים כי התוצאה המאכזבת לא שיקפה את מה שקרה על המגרש. בנוסף, התבוסה הזאת לא גרמה לקולות שליליים לצאת החוצה מהמועדון.

הבעלים מיטש גולדהאר נכח במשחק, וישוב עם הקבוצה לישראל כדי לצפות במשחק הליגה נגד בני סכנין ביום ראשון בבלומפילד. אתמול שוחח גולדהאר עם שחקניו במהלך ארוחת הערב לאחר המשחק ועודד אותם למרות התבוסה:""ספגנו הפסד צורב הערב. ברוב דקות המשחק היינו טובים לפחות כמוהם, אבל יש להם יותר ניסיון מאיתנו. למדנו הערב הרבה לקחים שישרתו אותנו בעתיד. מבלי להמעיט בערך התוצאה, ראיתי הרבה דברים מעודדים היום, שגורמים לי תחושת גאווה להיות הבעלים של המועדון".

אחד הדברים שבלטו לעין היה משחק ההגנה הדי גרוע של הקבוצה. בלט בחולשתו הבלם ניבלדו, שפשוט נראה אבוד על המגרש וביצע טעויות של טירון. המאמן מוטי איוניר שצפה במשחק מהיציע בגלל הרחקה התייחס להגנה החלשה בסיום המשחק ואמר: "אם אנחנו רוצים להצליח באירופה, אסור לנו לספוג שערים בקלות כזו. עד כמה שזה יישמע מוזר, המשחק היה שקול. מבחינת החזקה בכדור, לא נדחקנו לרחבה ויצאנו קדימה. אבל ביום כזה כשההגנה שלנו אפשרה שכל מצב יהפוך לשער, זה מה שקורה".

"היינו ראויים לתוצאה טובה יותר במשחק הזה", אמר גורם במועדון. "הצגנו בהחלט משחק מכובד לאורך חלקים גדולים. כבר עכשיו אפשר לראות שיש הרבה דברים שהשתפרו בקבוצה ביחס לעבר וזה בהחלט מעודד, אבל יחד עם זאת יש לנו עדין דרך ארוכה לעבור", הוסיף הגורם.

איוניר: "ההגנה שלנו אפשרה שכל מצב יהפוך לשער"

דובר בשיקטאש: "זו מתנה למשפחות הרוגי המרמרה"

"היה טיול שקט ומהנה"

במכבי תל אביב מעודדים מחזרתו למגרש של החלוץ אלירן עטר, שנכנס כמחליף במחצית מול בשיקטאש. עטר שנפצע ביום שבת וסבל מכאבים עזים באיזור הירך, הפתיע את אנשי הקבוצה והצליח לשחק 45 דקות. הוא צפוי להשתלב בהדרגה גם בשלושת משחקי הליגה שמצפים לקבוצה בשבוע הקרוב (בני סכנין, עירוני רמת השרון, הפועל באר שבע).

אחד הנושאים שליוו את המסע לטורקיה הוא עניין האבטחה הצמודה לה זכתה הקבוצה והאוהדים בשל המצב המדיני הדי מתוח בין המדינות. בסופו של דבר עבר הכל בשלום וללא תקריות מיוחדות. עוד לפני המשחק בין מכבי תל אביב ובשיקטאש, התגודדו מאות מפגינים מחוץ לאצטדיון האינונו באיסטנבול, הניפו דגלי פלסטין וחיזבאללה והביעו את מחאתם כנגד התנהלותה של מדינת ישראל על רקע ההחרפה ביחסים בין טורקיה לישראל, אולם גם ההפגנה הזו עברה בשקט יחסי.

נתון שמעט הפתיע את אנשי הקבוצה היה נוכחותם של כ-20 אוהדים בלבד במשחק, לאחר שהציפייה היתה שלפחות 100 יגיעו לאיסטנבול. "הטורקים עשו עבודה נהדרת בכל הקשור לשמירה על בטחוננו", אמר אוהד הקבוצה מיקי קופל שנכח באיצטדיון. "שמרו עלינו במלון כל הלילה ובהחלט עשו כאן עבודה טובה בכל הקשור לאבטחה. לצערנו הם גם עשו עבודה טובה במשחק עם חמישה שערים. בסוף לא קרה שום דבר וחבל שבגלל שהתקשורת ניפחה את העניין, לא הגיעו לכאן יותר אוהדים. זה היה טיול שקט ומהנה ורק חבל שהתוצאה מעט משקרת. הייתה חוויה לראות את הקהל המדהים של בשיקטאש ומולם 12 גיבורים שלנו", הוסיף קופל שיחזור היום ארצה יחד עם הקבוצה בטיסה שתנחת מאיסטנבול בסביבות השעה 14:00 בצהריים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully