וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "ההגנה שלנו אפשרה שכל מצב יהפוך לשער"

15.9.2011 / 20:12

מאמן מכבי ת"א לא אהב את משחק ההגנה, גולדהאר עודד את השחקנים. מאות הפגינו לפני המשחק והניפו דגלי חיזבאללה

מכבי תל אביב קיוותה לפתוח את שלב הבתים שלה בתוצאה אחרת, כמובן, אבל הובסה בסופו של דבר 5:1 על ידי בשיקטאש בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית. כל אימת שהטורקים רצו לכבוש הם כמעט והצליחו לעשות זאת. הקבוצה של מוטי איוניר, שעורכת הופעה ראשונה בשלב הבתים של מפעל זה, תהיה חייבת להשתפר לקראת משחקיה הבאים במפעל אם היא רוצה להשיג בו נקודות.

שוטרים טורקים שומרים על ספסל מכבי תל אביב במשחק נגד בשיקטאש. רויטרס
לא הצליחו להיחלץ בשלום מהאינונו. הספסל של מכבי תל אביב/רויטרס

מוטי איוניר: "לא באנו למשחק בגישה הגנתית"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר אמר בסיומו של המשחק: "אם אנחנו רוצים להצליח באירופה, אסור לנו לספוג שערים בקלות כזו. עד כמה שזה יישמע מוזר, המשחק היה שקול. מבחינת החזקה בכדור, לא נדחקנו לרחבה ויצאנו קדימה. אבל ביום כזה כשההגנה שלנו אפשרה שכל מצב יהפוך לשער, זה מה שקורה. לא באנו בגישה הגנתית, מהדקה הראשונה שיחקנו עם שלושה שחקני התקפה - קולאוטי, דאבור ומדוניאנין.

"הכל עדיין פתוח בבית", המשיך איוניר. "יש עוד 15 נקודות בקופה, ולפעמים צריך לדעת להפסיד. שאר הקבוצות בבית מתמודדות גם הן בעוד שתי מסגרות. נלמד מהטעויות שביצענו. השחקנים הצעירים שלנו צוברים ניסיון ממשחקים כאלה ובעתיד ניראה הרבה יותר טוב".

המאמן הצהוב הוסיף: "אני מאוד מקווה שנצליח לשכוח מהמשחק הזה מהר. השחקנים צריכים להבין שמה שהיה כאן הסתיים. יש לנו עוד משחק בליגת העל ביום ראשון נגד בני סכנין כך שצריך להתרכז כבר בזה".

בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר שוחח עם השחקנים בארוחת הערב במלון ואמר: "ספגנו הפסד צורב הערב. ברוב דקות המשחק היינו טובים לפחות כמותם, אבל יש להם יותר ניסיון מאיתנו. למדנו הערב הרבה לקחים שישרתו אותנו בעתיד. מבלי להמעיט בערך התוצאה, ראיתי הרבה דברים מעודדים היום, שגורמים לי תחושת גאווה להיות הבעלים של המועדון".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עומר ורד: "דברים כאלה לא יחזרו"

שוערה של מכבי תל אביב גיא חיימוב אמר: "התוצאה מאכזבת, אבל יש עוד חמישה משחקים בליגה האירופית. נלמד מהטעויות ונשתדל לא לחזור עליהן. אנחנו קבוצה צעירה שנמצאת בתהליך. עכשיו הראש של כולנו נמצא במשחק הבית נגד סכנין ביום ראשון".

כובש השער היחיד של מכבי במשחק, רועי קהת, אמר בסיומו של המשחק: "זו לא הדרך לפתוח את שלב הבתים, אבל יש לנו עוד שלושה משחקי בית ואפשר לעשות דברים יפים".

מגנה של מכבי תל אביב עומר ורד אמר: "התוצאה לא נעימה אבל לפי מה שהיה במגרש מדובר בחוסר מזל. ברור שכאשר קבוצה סופגת חמישה שערים אז ידברו על היכולת הרעה בהגנה. זה דברים שאפשר לעבוד עליהם ולשפר אותם. דברים כאלה לא יחזרו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לפני המשחק: מאות הפגינו נגד ישראל והניפו דגלי חיזבאללה

עוד לפני המשחק בין מכבי תל אביב ובשיקטאש, התגודדו מאות מפגינים מחוץ לאצטדיון האינונו באיסטנבול, הניפו דגלי פלסטין וחיזבאללה והביעו את מחאתם כנגד התנהלותה של מדינת ישראל על רקע ההחרפה ביחסים בין טורקיה לישראל.

כשעלתה מכבי תל אביב אל כר הדשא, זכו שחקניה לשריקות בוז צורמות מצד הקהל המקומי, כשהמארגנים השמיעו מוסיקה רועשת כדי לצנן את ההתלהבות של המקומיים.

המחאה הזו מצטרפת למחאות נוספות שאירעו במהלך השבוע, כשהאחרונה שבהן התקיימה אתמול (רביעי) כשבשעות הערב התכנסו כ-50 בני אדם להפגנה שקטה מחוץ לבית המלון בו שוהה הקבוצה הישראלית. המפגינים הניפו שלטים בגנות אירועי המשט וכן דגלי פלסטין.

חשוב להדגיש כי מאות שוטרים מלווים את הקבוצה הישראלית בטורקיה, זאת בכדי למנוע התנכלויות של הקהל המקומי כלפי הצהובים. במקביל, האתר הרשמי של מכבי תל אביב נפרץ במהלך המשחק על ידי האקרים שהפילו אותו למשך כחצי שעה, כשבעמוד הראשי הופיע דגל פלסטין משולב עם סממנים מהדגל הטורקי. בהמשך האתר שב לפעול כרגיל.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

מפגינים מניפים דגלי פלסטין במהלך הפגנה נגד ישראל לפני המשחק של מכבי תל אביב מול בשיקטאש. רויטרס
הספורט הפך למפגן פוליטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully