וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש: "מתנה למשפחות הרוגי המרמרה"

הטורקים צהלו אחרי ה-1:5 על מכבי תל אביב: "מודים לאוהדים ששמרו על הסדר". קרבליאל: "התוצאה מטעה, לא היה קל"

551

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן דוד

בבוקר שאחרי הניצחון המוחץ של בשיקטאש על מכבי תל אביב (1:5), חזרו בטורקיה לעסוק במתיחות הבטחונית עם ישראל, אחרי ימים ארוכים בהם ניסו להתמקד רק בצד הספורטיבי של ההתמודדות.

"המטרה שלנו משני המפגשים מול מכבי תל אביב היא להוציא שש נקודות וכעת השגנו שלוש מהן", אמר דובר בשיקטאש מטה דורן. "הניצחון הזה הוא מתנה למשפחות הרוגי המרמרה, בתקווה ששימחנו אותן במעט".

המאמן קרלוס קרבליאל העדיף להתייחס למשחק עצמו ואמר בסיום: "התוצאה הייתה קצת מטעה, כי זה לא היה משחק קל. הוצאנו לפועל את תכנית המשחק שלנו בצורה מושלמת והכל הסתדר לנו. השער המוקדם הוריד מאיתנו את הלחץ ונתן לנו בטחון להמשך, והבחורים שיחקו עם הרבה אינטנסיביות ושמרו על אנרגיה גבוהה עד הסיום".

מאות מפגינים טורקים התקבצו מחוץ לאצטדיון אינונו לפני פתיחת המשחק וניצלו את ההזדמנות כדי למחות נגד ישראל בהנפת דגלי פלסטין וחיזבאללה. כשעלתה מכבי תל אביב אל כר הדשא, זכו שחקניה לשריקות בוז צורמות מצד הקהל המקומי, כשהמארגנים השמיעו מוסיקה רועשת כדי לצנן את ההתלהבות של המקומיים.

המחאה הזו מצטרפת למחאות נוספות שאירעו במהלך השבוע, כשהאחרונה שבהן התקיימה שלשום כשבשעות הערב התכנסו כ-50 בני אדם להפגנה שקטה מחוץ לבית המלון בו שוהה הקבוצה הישראלית. המפגינים הניפו שלטים בגנות אירועי המשט וכן דגלי פלסטין.

חשוב להדגיש כי מאות שוטרים מלווים את הקבוצה הישראלית בטורקיה, זאת בכדי למנוע התנכלויות של הקהל המקומי כלפי הצהובים. במקביל, האתר הרשמי של מכבי תל אביב נפרץ במהלך המשחק על ידי האקרים שהפילו אותו למשך כחצי שעה, כשבעמוד הראשי הופיע דגל פלסטין משולב עם סממנים מהדגל הטורקי. בהמשך האתר שב לפעול כרגיל.

בשיקטאש הביסה את מכבי ת"א 1:5 באיסטנבול
גולדהאר עודד את השחקנים, איוניר: "היה משחק שקול"
היכן מצאה את עצמה מכבי ת"א בדירוג הכח שלנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully