וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג עולמי: סלע ירד למקום ה-96, ויינטרוב 182

הטניסאי הישראלי הבכיר ירד שלושה שלבים, בעוד שהמחבט מספר 2 רשם דירוג שיא בקריירה. פאר ירדה למקום ה-26

הטניסאי הישראלי מספר 2, אמיר ויינטרוב, ציין הבוקר (שלישי) שיא חדש בדירוג העולמי כשטיפס 28 שלבים אל המקום ה-182 בעולם. אחרי שהפסיד בסיבוב הראשון של מוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה, ויינטרוב נסע לתאילנד והגיע עד לגמר טורניר הצ'לנג'ר בבנגקוק. את השבוע האחרון הוא ניצל לטובת הכנות למפגש הדייויס נגד נבחרת קנדה, שיפתח ביום שישי.

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע, ירד שלושה שלבים אל המקום ה-96 בעולם. כזכור, סלע ניצח בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית הפתוחה ונעצר על ידי רוג'ר פדרר בסיבוב השני. בצמרת הדירוג לגברים, נובאק דג'וקוביץ' הגדיל את הפער מהשני רפאל נדאל ליותר מ-4,000 נקודות. השינוי היחידי שנרשם בטופ 10 היה עלייתו של ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי למקום העשירי על חשבונו של ניקולס אלמגרו הספרדי.

בדירוג לנשים, שחר פאר ירדה שני שלבים אל המקום ה-26 בעולם. כזכור, פאר הודחה בסיבוב השני של אליפות ארצות הברית הפתוחה. למעשה היא איבדה נקודות יקרות אחרי בשבנה שעברה הגיעה עד לשמינית הגמר בניו יורק. הטניסאית הישראלית מספר 2, יוליה גלושקו, טיפסה מהמקום ה-170 ל-163 בעולם.

בצמרת הדירוג לנשים חלו לא מעט שינויים. קרוליין ווזניאקי שמרה על המקום הראשון, אבל ורה זבונרבה הרוסיה איבדה נקודות יקרות אחרי שהודחה ברבע גמר אליפות ארצות הברית (הייתה פיינאליסטית ב-2010), מה שהוריד אותה למקום הרביעי. מריה שראפובה ניצלה את זה כדי להתברג במקום השני, בעוד שויקטוריה אזרנקה עלתה למקום השלישי. סמנתה סטוסור האוסטרלית, שזכתה באליפות ארצות הברית הפתוחה, טיפסה מהמקום העשירי לשביעי. סרינה וויליאמס שהפסידה לה במשחק הגמר עלתה מהמקום ה-27 ל-14.

נובאק דג'וקוביץ' זכה בגרנד סלאם שלישי העונה

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully