וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "רוצים להוכיח שאנו נבחרת של בית עליון"

קפטן נבחרת הדייויס מתכונן למפגש מול קנדה: "אין ספק שראוניץ' יהווה אתגר עצום לנבחרת". על סלע: "הוכיח חוסן"

עוד שבוע ייפתח מפגש גביע הדייויס בין ישראל לקנדה (16-18 בספטמבר), במסגרת פלייאוף העלייה לבית העליון, והנבחרת הישראלית פתחה בהכנות לקראת האתגר ברמת השרון. הקפטן אייל רן, שמשמש בתפקיד מאז 2005, כבר מישיר מבט אל עבר המפגש ברמת השרון.

רן יחזור בספטמבר שוב אל השלב המכריע, זה שיקבע מי תשוב להיות בין 16 הנבחרות הטובות בעולם. "למרות שכבר היינו במעמד הזה לא פעם, כל מפגש יוצר התרגשות חדשה ודריכות להוכיח שאנחנו נבחרת של בית עליון", אמר רן בין האימונים. "אני בטוח שגם הפעם, לעיני הקהל הביתי, אנחנו ניתן את המקסימום האפשרי והתוצאות יהיו בהתאם".

לפני מספר שבועות הודיע השחקן הבכיר של קנדה, מילוש ראוניץ', על החלמתו מפציעתו בירך והשתתפותו במפגש. רן, כמובן, נערך מלכתחילה לאפשרות זאת ולא הופתע מהגעתו של הקנדי: "בשלבים האלה מתבקש שלנבחרות המתחרות מולנו יהיו שחקנים במאייה הראשונה, וגם עמוק בחמישים הראשונים. ראוניץ' עשה השנה קפיצה גדולה ונכנס אל תוך 30 הראשונים. הוא כשרוני, גבוה ואתלט, עם סרבים מהטובים בסבב; אין לי ספק שהוא יהווה אתגר רציני עבור הנבחרת שלנו".

"דניאל נסטור הוא אחד משחקני הזוגות הטובים בעולם. גם שחקן היחידים פוספיסיל נושק למאייה ושניהם שחקנים מסוכנים מאוד. זאת נבחרת עם עומק", אמר רן. "כמו תמיד האתגר של הצוות המקצועי יהיה לדאוג לכך שהשחקנים יגיעו בכושר טוב ובמצב מנטאלי טוב ומוכנים טקטית לכל המשחקים, ואני מאמין שכך יהיה. הקהל מטשטש את ההבדלים שיש על הנייר לטובתה של הנבחרת הקנדית".

על האיחוד עם שחקני הנבחרת הנוספים, סיפר רן כי "אנחנו בקשר שוטף במהלך השנה. כשכולנו נפגשים, כולל הצוות המקצועי המסור שלנו, יש אנרגיה מיוחדת באוויר, וזאת לא קלישאה". רן גם התייחס להישגים האחרונים של שחקניו: "אני שמח שאנדי רם ויוני ארליך זכו בטורניר ההכנה בווינסטון סיילם ובדרך ניצחו זוגות מהטובים בעולם, ואמיר וינטרוב העפיל לגמר בבנגקוק כשבדרך ניצח שחקנים שנמצאים עמוק בתוך ה-200 הראשונים, מה שהביא אותו לדירוג שיא".

הקפטן גם התייחס כמובן לשחקן הבכיר שלו, דודי סלע: "מעבר לעובדה שהוא השיג 15 ניצחונות במהלך השנה בטורנירי אתגר, הישג אדיר בפני עצמו, גם בארה"ב הצליח לחזור מפיגור 2:0 במערכות ושבירה מול שחקן שמדורג בין ה-40 הראשונים בעולם. זה היה עבורו מבחן בגרות רציני בו הוא הוכיח חוסן מנטאלי ופיזי. אני בטוח שזה יתרום לו בהמשך הדרך, מעבר לניסיון הרב שכבר יש לו בדייויס".

לסיכום, סיפר רן על הציפייה לקראת המפגש: "אנחנו מחכים בקוצר רוח לפתיחת המפגש. אין כמו לשחק בארץ, לעיני הקהל הביתי. אני מקווה שהיציעים יהיו מלאים כמו בפעם שעברה. זאת האנרגיה שלנו".

בתוך כך, הודיעו אתמול (שלישי) הנבחרות על סגל השחקנים שישתתף במפגש. בשתי הנבחרות לא נרשמו הפתעות- כאשר בישראל ישחקו דודי סלע (93), אמיר וינטרוב (210), אנדי רם (38 בזוגות) ויוני ארליך (46 בזוגות); בקנדה ישחקו מילוש ראוניץ' (29), ואשק פוספיסיל (143), דניאל נסטור (5 בזוגות) ופיטר פולנסקי (367). פרנק דנצ'ביץ' (179) לא צפוי להגיע.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully