וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: באיגוד הכדורסל מעריכים שאריק שיבק ימשיך

למרות שלושת ההפסדים ואי העפלה לשלב הבא, קיימת שביעות רצון מהמאמן. שחקן: "זה שלא עלינו שלב זה לא כישלון"

נבחרת ישראל איבדה אמש (שישי) כל סיכוי להעפיל לשלב השני באליפות אירופה לאחר שהפסידה 89:80 לנבחרת סרביה, הפסדה השלישי בשלושת משחקיה עד כה באליפות. בשעות הערב בשישי הגיעו שחקני הנבחרת והצוות המקצועי לצפות במשחק בין צרפת לגרמניה, כשניצחון של הגרמנים היה משאיר לישראל סיכוי תיאורטי להעפיל, אך צרפת ניצחה וקבעה כי לישראל יישארו שני משחקים לפרוטוקול בלבד מול לטביה ואיטליה בראשון ובשני בהתאמה.

בנבחרת היו מרוצים באופן כללי מהיכולת במשחק מול סרביה, כשעוד בשבוע שעבר הבהיר המאמן אריק שיבק לשחקניו כי המשחק מול סרביה הוא בר השגה. "אנחנו יודעים שהמשחק הזה הוא הפספוס הכי גדול שלנו, אבל אין מה לעשות, אנחנו נבחרת פחות טובה מסרביה", אמר אמש אחד משחקני הנבחרת. "בסופו של יום, הגענו לאליפות הזאת כשהסיכויים שלנו להעפיל לשלב השני הם נמוכים, וזה שלא עלינו שלב זה לא כישלון".

היום תנוח ישראל ממשחק, כשכבר אמש אפשרו בנבחרת לשחקנים לצאת, והיום החליטו בצוות המקצועי לבטל את אימון הבוקר. בערב יחזרו השחקנים להתאמן לקראת המשחק מול לטביה (ראשו, 15:15, ערוץ 1). שחקני הנבחרת יצאו הבוקר לטיול קצר ברחובות שיאולאי, וביום שני אחרי המשחק מול נבחרת איטליה הם ישובו לארץ.

אריק שיבק צפוי להמשיך בתפקידו

לאחר אליפות אירופה יקבע יושב ראש איגוד הכדורסל שי שני האם המאמן אריק שיבק ימשיך לקדנציה שנייה. ההחלטה אמורה להתקבל עד לחודש נובמבר, כששני הודה שהוא מעריך מאוד את עבודתו של שיבק. גם גורמים נוספים בהנהלת איגוד הכדורסל דוחפים לכך ששיבק ימשיך לקדנציה נוספת, ולכן נראה כי מעמדו של המאמן יציב למרות חוסר ההצלחה באליפות הנוכחית.

העובדה ששני, שהחלטתו מי יהיה מאמן הנבחרת תהיה לאחר התייעצות עם מקורביו והוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, עשוי לא להיות יושב ראש איגוד הכדורסל עד תחילת הקמפיין הבא, לא אמורה לשנות את ההחלטה. בחודש מאי ייערכו בחירות להנהלת איגוד הכדורסל, כשאם מרכז הפועל ימשיך בשליטתו באיגוד הכדורסל, צפוי שני להמשיך לארבע שנים נוספות. שני אמר אמש לוואלה! ספורט כי "העניין כלל לא מעסיק אותי".

אריק שיבק: "האמנתי שאנחנו יכולים לעלות"

כל הדיווחים מהיורובאסקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully