וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איוניר וקונאטה הורחקו משלושה משחקים

מאמן וחלוץ מכבי ת”א , ספגו עונש קשה מאופ”א ויחמיצו מחצית ממשחקי הליגה האירופית. פונצ’ץ חתם על חוזה לשנתיים

עונש כבד וחמור למכבי תל אביב. היום (חמישי) הודיעה אופ"א לקבוצה כי המאמן מוטי איוניר והחלוץ מוסא קונאטה הורחקו משלושה משחקים מאירופה.

כזכור, במהלך המשחק של מכבי תל אביב ביוון מול פנאתינייקוס (2:1) קונאטה הורחק בגלל עבירה גסה, וספג כרטיס אדום. לאחר מכן איוניר העיר משהו לשופט, ונשלח גם הוא לחדר ההלבשה אחרי שהורחק.

הבשורה היא קשה עבור אנשי מכבי תל אביב, שיחסרו שתי חוליות מרכזיות בקבוצה בשלושה מתוך ששת משחקי הליגה האירופאית. מדובר במשחקים מול בשיקטש בחוץ (15 בספטמבר), דינמו קייב בבית (29 בספטמבר) וסטוק בחוץ (20 באוקטובר). מהמועדון נמסר שהוא "בוחן את ההחלטה ושוקל לערער בפני אופ"א". במכבי קיבלו את ההחלטה בהפתעה גמורה.

אנשי מכבי תל אביב נפגשו היום עם נציגים של אופ"א ודנו איתם בכל הקשור להכנות הלוגיסטיות הקשורות לאירוח המשחקים בשלב הבתים. בין השאר דנו הצדדים בנושא התקשורת ובכל הקשור בשילוט ופרסומת באצטדיון וכן ספונסרים ונותני החסות למשחקים. הפגישה היא חלק מנוהל שגרתי שעורכת פיפ"א עם נציגי הקבוצות המשתתפות במשחקים האירופים. אגב, הקבוצה מכרה כבר 4,000 מיני מנויים למשחקי הבית במפעל.

בתוך כך, הודיעה הקבוצה היום (חמישי) על השלמת העברתו של רוברטו פונצ'ץ. בלמה בן ה-19 של נבחרת קרואטיה הצעירה חתם סופית בקבוצה לשנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות, לאחר שהגיע בהעברה חופשית מהקבוצה הקרואטית ואראז'דין, לה סייע לעלות שלב בליגה האירופית. פונצ'ץ יוכל בכל זאת לעמוד לרשות מוטי איוניר בשלב הבתים.

ההעברה התאפשרה לאחר שהוסכם כי מכבי לא תשלם דמי השבחה עבור השחקן, כפי שדרשה בתחילה הקבוצה הקרואטית. "אני שמח לחתום במכבי תל אביב ומחכה כבר לאימון הראשון להכיר את שחקני הסגל", אמר פונצ'ץ לאתר הרשמי לאחר החתימה. "דיברתי עם איבן ראזיץ' ששיחק בעונת 2006/07 במועדון, יחד עם עוד כמה שחקנים קרואטים ששיחקו בישראל והם המליצו לי בחום גם על המועדון וגם על קהל האוהדים".

בנוסף, רחמים צ'קול, מגן אשדוד שהועבר לקבוצה באמצעות סוכנו דודו דהאן, חתם לשנה ויקבל כמאה אלף דולר לעונה. הקבוצה הוציאה הודעה רשמית שאמרה: "מכבי תל אביב השלימה את ההעברה של רחמים צ'קול מקבוצת מ.ס אשדוד. צ'קול, שחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, נרשם בסגל הקבוצה לאופ"א ויהיה רשאי לשחק בליגה האירופית".

העסקה סגורה: מכבי תל אביב תשלם 350 אלף דולר על רחמים צ'קול

גם תום מנשרוב חתם במכבי תל אביב

(עדכון ראשון: 13:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully