וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי תל אביב עלתה לשלב הבתים

הצהובים הפסידו 2:1 לפנאתינייקוס, אך ניצחו 2:4 בסיכום, לאחר משחק שהופסק למשך חצי שעה בשל התפרעות אוהדים

היסטוריה באתונה. מכבי תל אביב עלתה לראשונה בתולדותיה לשלב הבתים של הליגה האירופית למרות שהפסידה 2:1 במשחק החוץ מול פנאתינייקוס (2:4 בסיכום שני המשחקים). הסיפור הגדול של המשחק לא שייך כלל לכדורגל. לאחר חמש דקות של כדורגל המשחק הופסק לכחצי שעה לאחר שאוהדי פנאתינייקוס התפרעו ביציעים וניסו לפרוץ ליציע האוהדים הישראלים. המשטרה השתמשה בגז מדמיע ובמצב שנוצר אי אפשר היה לשחק. בסופו של דבר, אחרי התייעצות עם המשקיף, החליט האיטלקי אנטוניו דמאטו לשחק כדורגל. ואת זה מכבי תל אביב עשתה מצוין.

היה צורך להפסיק את המשחק? בואו לדבר איתנו בפייסבוק

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, דור מיכה (שמאל), עומר ורד מואנס דבור. Petros Giannakouris, AP
ימי חמישי הולכים להיות מעניינים. שחקני מכבי חוגגים בסיום/AP, Petros Giannakouris

ההתמודדות אולי הוכרעה ב-0:3 המרשים בבלומפילד לפני שבוע, אבל מכבי תל אביב סיפקה עוד תצוגה שכולה אחריות ועמידה טקטית מבריקה והדובדבן היה שער נהדר של האריס מדוניאנין, מי שמסתמן כאיש המפתח של הצהובים העונה. הבוסני ניהל את המשחק, הוציא את הצהובים קדימה והתטרפות מדויקת שלו הובילה לשער פנטסטי שגמר את הסיפור בדקה ה-61.

פאו עלתה עם הרבה אמונה והסתערה על הצהובים לפני שהמשחק הופסק בשל המהומה הגדולה ביציעים. גם אחרי החידוש היוונים היו טובים יותר, אבל נתקלו במשחק אחראי של הצהובים שהסתגרו היטב והרחיקו את הסכנה מהשער של גיא חיימוב. לקראת סיום המחצית הראשונה, מכבי קיבלה ביטחון, יצאה קדימה ולא הייתה רחוקה מלכבוש בעצמה.

ככל שנקפו הדקות, איבדה פאו את האמונה ובדקה ה-61 אלירן עטר בישל נהדר את היתרון של מדוניאנין והמשחק נראה גמור. דווקא חזרה פאו לחיים בזכות הוותיק גאורגיוס קראגוניס. בדקה ה-70 הוא בישל לז'אן אלן בומסונג את השוויון ושתי דקות מאוחר יותר "סחט" כרטיס אדום ממוסא קונאטה שבעט בראשו. האדום שינה את יחסי הכוחות. היוונים שכבו על מכבי ובלבול בהגנה הוביל לשער עצמי של ניבאלדו בדקה ה-79, אבל לא יותר מכך - 2:1 שכולו ניצחון לקבוצה הישראלית.

למי שעוד היה ספק, המשחק באתונה הוכיח שמכבי תל אביב הנוכחית רחוקה מלהיות גימיק. מדובר בקבוצה ממושמעת, אחראית, שהוכיחה שהיא יודעת לא רק להשתולל בהתקפה, אלא גם להציג כדורגל טקטי ולהסתגר בצורה חכמה. ההעפלה לשלב הבתים תוסיף לדירוג אופ"א הנמוך ותעזור לקבוצה במפעלים האירופיים בשנים הבאות ואנחנו יכולים לחכך את ידינו בהנאה - שלוש קבוצות ישראליות בשלב הבתים, עוד לא מעט שגרירים וחגיגה אמיתית. מי אמר שיום חמישי הוא יום של כדורסל?

מחצית ראשונה

דקה 2: תיקול חריף של רפי דהן זיכה אותו בכרטיס צהוב.

דקה 5: השופט האיטלקי הוריד את שחקני הקבוצות מהמגרש אחרי שאש הובערה ביציע אוהדי פנאתינייקוס. על פי דיווחים, אוהדי פאו ניסו לפרוץ ליציע אוהדי מכבי תל אביב והמשטרה הגיבה בגז מדמיע. אחרי כחצי שעה, חידש דמאטו את המשחק.

דקה 11: לטו הגביה כדור חופשי מימין, ורד נגח לאחור וחיימוב מנע שער עצמי בתגובה נהדרת.

דקה 18: זקה ירה מ-35 מטרים והכדור טס מעל השער.

דקה 24: קווינסי פרץ מצוין ושחרר בעיטה שטוחה מפינת הרחבה, חיימוב ירד וקלט.

דקה 25: מדוניאנין בעט כדור חופשי מצוין מ-30 מטרים, קוצוליס התעופף לחיבורים והדף לקרן.

דקה 27: מכבי משתחררת מעט מהלחץ ומגיעה למצב נוסף. הפעם לוגסי בעט כדור שטוח משמאל לימין שחלף ליד הקורה של קוצוליס.

דקה 31: מהומה פרצה בין שחקני שתי הקבוצות בסיומה שלף דמאטו צהובים ללטו וחיימוב.

דקה 39: ההגנה הצהובה לא הרחיקה כדור גובה מהרחבה. לטו השתלט וירה ממצב נוח לרשת החיצונית. מזל גדול למכבי תל אביב.

אוהדי פאו התפרעו ביציעים

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מחצית שנייה

דקה 54: הזדמנות גדולה ליוונים. וינטרה הגביה מימין אל ראשו של טושה שנגח מארבעה מטרים מעל השער.

דקה 61: גול! כדור ארוך נשלח לעברו של עטר. החלוץ השתלט, הרים את הראש ושלח מסירה קצרה למדוניאנין, שבנגיעה ירה כדור ומדויק לפינה של קוצוליס. 0:1 למכבי תל אביב. עכשיו פאו צריכה חמישה שערים.

דקה 67: חזיזים הושלכו למגרש והמשחק שוב הופסק לכמה רגעים. הפעם השופט לא הוריד את השחקנים מהמגרש.

דקה 70: גול! קראגוניס המחליף הרים כדור חופשי לרחבה, בומסונג לא היה מכוסה ונגח לאחור פנימה. 1:1. פאו צריכה עוד ארבעה שערים.

דקה 72: כרטיס אדום! קונאטה בעט בפניו של קראגוניס והורחק מיד. איוניר מחה בפני השופט והורחק גם הוא.

דקה 78: קווינסי השתחרר לבעיטה מפינת הרחבה, חיימוב הדף מצוין.

דקה 79: גול! קראגוניס העלה למרכז הרחבה, פאביצ'בית' וניבאלדו התבלבלו ובסופו של דבר הכדור פגע ברגלו של הברזילאי וחדר פנימה. 1:2 לפנאתינייקוס.

דקה 82: קלייטון מצא את הרשת של חיימוב, אבל השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת.

הרכב פנאתינייקוס: סטפנוס קוצוליס, לוקאס וינטרה (גאורגיוס קראגוניס, 66), ז'אן אלן בומסונג, סדריק קאנטה, ניקוס ספירופולוס, קוסטס קצוראניס, זקה, סוטיריס ניניס (קלייטון, 66), סבסטיאן לטו, קווינסי, טושה.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, סאבו פאביצ'ביץ', רפי דהן, משה לוגסי, דור מיכה (יואב זיו, 59), האריס מדוניאנין (גל אלברמן, 76), מוסא קונאטה (הורחק, 72), אלירן עטר (רוברטו קולאוטי, 83).

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully